Cicero Zorggroep zoekt een

Administratief medewerker Inkoop & Voorraadbeheer (Brunssum, 24-32 uur per week)

Dienstverband

24-32 uur

Opleidingsniveau

MBO niveau 4

Standplaats

Brunssum

Werkvelden

Ouderenzorg

Hey, administratieve topper! Ben jij die kandidaat met financiële kennis die ook nog eens ontzettend goed kan organiseren en plannen én ook nog affiniteit heeft met inkoop en voorraadbeheer? Zoek dan niet verder en laat snel van je horen. Wij zijn namelijk op zoek naar een nieuwe collega administratief medewerker Inkoop & Voorraadbeheer voor 24-32 uur per week.

Wat ga je doen?

Als administratief medewerker ondersteun je de afdeling Inkoop & Voorraadbeheer in allerlei verschillende werkzaamheden en werk je nauw samen met de medewerkers van de facilitaire afdeling. Dit zijn administratieve werkzaamheden zoals het beheren van de planning over contractbesprekingen en contractbeheer voor heel Cicero Zorggroep. Daarnaast zijn er ook vakinhoudelijke werkzaamheden zoals het beoordelen van facturen, het maken van bestellijsten (AFAS) en het maken van rapporten over o.a. contractbeheer, voorraden, energieverbruik. Een diverse, dienstverlenende functie binnen een klein, gezellig team van professionals.

Waar kom je te werken?

Cicero Zorggroep is een toonaangevende en vernieuwende Zuid-Limburgse ondernemer, die ouderen en mensen met een beperking ondersteunt om hun leven op een zinvolle en zo zelfstandig mogelijke manier vorm en inhoud te geven.

Cicero Zorggroep levert cliëntgerichte, kwalitatief hoogstaande intra-, semi-, en extramurale zorg en diensten aan zo’n 2.500 cliënten, vanuit diverse zorglocaties in Zuid-Limburg. De 2.500 medewerkers en 700 vrijwilligers zijn aanspreekbaar op de kernwaarden: vriendelijk, vertrouwd en vakkundig.

Wat vragen wij van jou?

  • Je beschikt over een afgeronde opleiding op MBO-4 niveau (bijvoorbeeld MEAO administratief of secretarieel), aangevuld met ervaring en aanvullende scholing;
  • Je hebt affiniteit met de ouderenzorg en het werken binnen een zorgorganisatie;
  • Jouw kennis en vaardigheden op het gebied van PC-gebruik zijn uitstekend (MS Office, Afas, Office 365, Topdesk, Word en Excel);
  • Je hebt kennis van de afwikkeling van facturen en offertes;
  • Je bent in staat om prioriteiten te stellen, kan dagelijkse en niet-alledaagse problemen zelfstandig oplossen, je bent proactief en resultaatgericht.
  • Je denkt in mogelijkheden, je bent klantvriendelijk en maakt duidelijke afspraken die je ook nakomt.

Wat bieden wij jou?

  • Een jaarcontract met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd;
  • Een aantrekkelijk salaris op basis van je opleidingsniveau en relevante ervaringsjaren: functiegroep 35 (minimaal € 2.200,70 bruto per maand en maximaal € 2.937,68 bruto per maand op basis van 36 uur per week);
  • Vakantiegeld (8%) en vaste eindejaarsuitkering (13e maand);
  • Korting op sportschool-abonnement en (zorg)verzekering;
  • Een 'regeling voordelen medewerkers' waarmee je aantrekkelijke korting krijgt op grote aankopen (telefoon, laptop, e-bike).
  • Het volgen van verschillende cursussen en opleidingen behoort tot de ontwikkelmogelijkheden.
  • De mogelijkheid om extra verlof te kopen.
  • Super leuke collega’s en warm welkom!

Voor het overige zijn de arbeidsvoorwaarden conform de cao VVT van toepassing.

Bij indiensttreding dien je een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) te overleggen. De kosten hiervan zijn voor rekening van Cicero.

Direct solliciteren?
Klik op de button ’Solliciteer direct' en vul het sollicitatieformulier in vóór 4 december 2022.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.