MET ggz zoekt een

Adviseur Inkoop, Huisvesting en Facilitair

Dienstverband

36 uur per week

Opleidingsniveau

HBO

Standplaats

Geleen Roermond

Werkvelden

Geestelijke gezondheidszorg
Krijg jij er energie van om betrokken te zijn bij de diverse onderwerpen die dagelijks aan bod komen op het gebied van inkoop, huisvesting én facilitaire uitdagingen?

Je levert samen met je collega’s een belangrijke bijdrage aan een betere omgeving voor de cliënten en medewerkers binnen MET ggz.

Onze afdeling huisvesting & facilitair gaat zich door ontwikkelen op het gebied van inkoop, welke nu nog extern is belegd. Een mooie kans om jouw inkoopkennis aan ons team toe te voegen en te verspreiden. Natuurlijk ga je ook adviseren op het gebied van facilitaire dienstverlening en huisvesting!

MET het team
Het team huisvesting en facilitair is volop in ontwikkeling en bestaat uit 5 FTE. De afdeling richt zich op het verhogen van de kwaliteit van de dienstverlening en huisvesting en is verantwoordelijk voor het klant- en contractmanagement van onderhoud & beheer en facilitaire dienstverlening. Tevens zijn zij verantwoordelijk voor projecten en vastgoedmanagement en de dagelijkse facilitaire dienstverlening zowel op de locaties als in de gebouwen.

Onderdeel van de doorontwikkeling van onze afdeling is het integreren van inkoop, welke rol nu nog extern is belegd. Naast de specifieke vraag om inkoopkennis aan het team toe te voegen en te verspreiden, ga je adviseren op het gebied van facilitaire dienstverlening, huisvesting en inkoop. Daarnaast ontwikkel je, (samen met de teamleider), schrijf je en implementeer je beleid op deze onderwerpen. Ook lever je graag een bijdrage aan de ontwikkeling van integrale ondersteunende processen op het gebied van vastgoed en facilitair.

Je hebt een aangeboren zintuig voor het signaleren van knelpunten en ook voor het verbeteren en toevoegen van waarde in processen. Je vindt het leuk om met jouw communicatieve vaardigheden aan de slag te gaan doormiddel van het schrijven van adviezen en meeschrijven aan beleidsstukken. Ook weet je goed om te gaan met verschillende (klant) belangen. Samen met jouw facilitaire collega’s zorg je elke dag voor een goed gefaciliteerde en veilige omgeving voor zowel onze cliënten als collega’s!

Wat houdt de functie in?
  • Adviseren over huisvestings- en facilitaire zaken, ontwikkelingen en beleid van de afdeling Huisvesting en Facilitair;
  • Beheren en schrijven van protocollen en procedures. Je stelt protocollen en (inkoop) procedures op en/of past deze aan;
  • Begeleiden van inkooptrajecten;
  • Ontwikkelen en mede onderhouden van het Business Continuïty Plan;
  • In samenspraak met betrokkenen een plan van eisen opstellen voor de huisvesting;

Wie ben jij?
  • Je beschikt over een relevante hbo-opleiding, bijvoorbeeld facilitair management;
  • Een opleiding op het gebied van inkoop, bijvoorbeeld NEVI is een must;
  • Minimaal 4 jaar ervaring op het gebied van inkoop (kleine tot middelgrote inkooptrajecten);
  • Ervaring in een zorg gerelateerde omgeving is een pre;
  • Je hebt bij voorkeur kennis van facilitaire managementsystemen, zoals bijvoorbeeld Topdesk.

MET ggz is er voor jou
  • Ruime keuze aan opleidingsmogelijkheden om je persoonlijk te blijven ontwikkelen.
  • Budget in te zetten voor werk-privé balans.
  • Mogelijkheid om fiscaal voordelig een (elektrische) fiets (max. € 1500 per 3 jaar), laptop of iPad aan te kopen (max. € 800 per 3 jaar).
  • Sporten tegen een gereduceerd tarief (max. € 600 per jaar).
  • Onze arbeidsvoorwaarden en salarisschaal zijn conform CAO-ggz FWG 50 (min. € 3218 en max. € 4263) bij een fulltime dienstverband, afhankelijk van je kennis en ervaring. In augustus 2024 krijg je een éénmalige uitkering van 1% van het jaarsalaris en in december 2024 wordt het salaris met 4% geïndexeerd.

MET ggz
MET ggz is een middelgrote organisatie in de geestelijke gezondheidszorg die in heel Limburg mensen met psychische klachten behandelt en begeleidt. Van basis ggz tot hoog specialistische zorg. Van lichte klachten tot crisiszorg. Samen doorlopen we het pad naar herstel. Zowel kinderen, jongeren, volwassenen, ouderen als naasten kunnen bij ons terecht voor ondersteuning.

Bij ons draait alles om mensen. Natuurlijk zijn we er voor de mensen die behandeling en begeleiding nodig hebben. Maar we zijn er ook voor onze medewerkers. Collega’s die MET ggz, MET ggz maken. Professionals met passie voor mens en psyche die het verschil maken in het leven van cliënten.

MET aandacht, MET vertrouwen, MET elkaar!

Meer informatie en solliciterenHeb je vragen over de vacature? Stel deze dan gerust!

Contact solliciteren: Daphne van Hinsberg, Adviseur Werving & Selectie, werken@metggz.nl, 06-31644372.

Contact inhoudelijk: Rik Schrama, Teamleider Huisvesting & Facilitair, rschrama@metggz.nl, 06-50168593.

Binnen MET ggz dragen we gezamenlijk de verantwoordelijkheid voor het creëren van een diverse en inclusieve werkplek. We proberen verandering en groei in elkaar te stimuleren en geloven dat succes een resultaat is dat voortkomt uit onze verschillen. MET ggz is MET trots een werkgever waar gelijke kansen geboden worden aan iedereen.