Maastricht UMC+ zoekt een

Adviseur Inrichting

Dienstverband

32 - 36 uur per week

Opleidingsniveau

HBO

Standplaats

Maastricht

Werkvelden

Ziekenhuizen
Wat ga je doen?
Als Adviseur Inrichting heb je een zeer dynamische, veelzijdige baan. Geen dag is hetzelfde. Een kleine impressie van een willekeurige werkdag.
Je dag start om 8.00u met een kort afstemmingsoverleg met je directe collega. Wat staat er vandaag voor bijzonders op het programma? Zijn er nog urgente vragen die opgepakt moeten worden? Vervolgens ga je naar je mailbox en handel je openstaande sleutelaanvragen en vragen voor thuiswerkmeubilair af in Planon. Ook behandel je diverse aanvragen van meubilair, toetst deze aan de sfeerbeelden en de standaard afspraken en keurt deze goed in SRM. Inmiddels is het 10.00u. Na samen met de collega’s van de afdeling een kop koffie te hebben gedronken, ga je naar je eerste vergadering. Het betreft deze keer een ontwerpteamsessie voor een grote verbouwing in het Oxfordgebouw. Je spart met de architect, projectleider, gebruikersvertegenwoordiger en extern adviseurs over de inrichting van het nieuwe gebied. Dit is heel breed en betreft zowel meubilair, groenvoorziening, verlichting, maar ook bijvoorbeeld raambekleding. Je houdt hierbij rekening met o.a. arbo- en hygiëne aspecten. Na de vergadering is het pauzetijd en maak je een heerlijke wandeling rondom het ziekenhuis. Na de pauze komt een leverancier een nieuwe sleuteloplossing toelichten. Aansluitend neem je deel aan een overleg van de Commissie sfeerbeelden met o.a. grafische dienst en communicatie en worden nieuwe aanvragen voor visuals en folies behandeld. Je werkdag sluit je af met een bezoek aan een afdeling die graag advies wil over de herinrichting van een vergaderruimte en tweetal kantoren. Je bekijkt de situatie, laat wat materialen zien uit het sfeerbeeldkoffer en de meubilaircatalogus en maakt samen met de aanvrager een eerste keuze. Morgen werk je e.e.a. verder uit in een concreet voorstel………
Wat vragen wij van jou?
Als Adviseur Inrichting adviseer je binnen het Maastricht UMC+ op het gebied van inrichtingsvraagstukken bij zowel projecten die voortkomen uit het Strategisch Vastgoed Plan als kleinere inrichtingsprojecten. Je begeleidt het traject van planvorming tot en met de daadwerkelijke plaatsing van meubilair. Je coördineert de projectgebonden verhuizingen. Ook beheer je het sluitplan van het MUMC+. Daarnaast vervul je in jouw functie de rol van assortimentscoördinator (zowel nieuw als uit voorraad), waarbij je de sfeerbeelden toepast en bewaakt. Je begeleidt inkoop- en aanbestedingstrajecten inzake meubilair en bent verantwoordelijk voor het contractbeheer met leveranciers.
Je analyseert klantwensen en vertaalt deze naar adviezen en voorstellen. Je hebt ruimtelijk inzicht, je leest (3D) tekeningen en past moderne kantoorconcepten toe.
Als Adviseur Inrichting onderhoud je contact met gebruikers, projectleiders en management, maar ook met stafadviseurs, leveranciers en de collega’s van Bureau Vastgoed & Huisvesting en het Facilitair Bedrijf.
Je hebt een afgeronde HBO opleiding in de richting van Facilitair Management of Bouwkunde (of vergelijkbaar). Je hebt goede kennis van en ervaring met de relevante regelgeving en voorschriften, zoals Arbo & Ergonomie, veiligheidseisen en kennis van facility management en projectmanagement.
Je bent een proactieve aanpakker met een kritische blik, empathisch vermogen en overtuigingskracht. Uitstekend uitdrukken in woord en geschrift gaat jou makkelijk af. Plannen en het stellen van prioriteiten is geen probleem voor jou en je vindt het leuk om bezig te zijn met nieuwe en innoverende ideeën. Je bent stressbestendig en kunt snel schakelen tussen verschillende werkzaamheden en verschillende klanten.
Voor deze functie geldt dat je voor aanvang van het dienstverband een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) moet kunnen overhandigen.
Hoe ziet je werkomgeving eruit?
Maak jij ons faciliterend team compleet?
MUMC+

Wij heten je van harte welkom in de wereld van het Maastricht UMC+, een wereld waarin top zorg samengaat met warmte en aandacht, voor onze patiënten én voor elkaar. Het is een wereld die wel eens het begin van een mooie carrière kan zijn!
Facilitair bedrijf
Het Servicebedrijf Facilitair Bedrijf heeft als doel het 'ontzorgen' van het primaire proces (patiëntenzorg, onderzoek en onderwijs) door middel van het leveren van huisvestingsfaciliteiten, producten en dienstverlening. Onze missie is 'Onze service = uw succes!'.
We verlenen onze diensten vanuit vier procesgroepen, te weten Ontvangst & Bedrijfsveiligheid, Logistiek, Techniek & Duurzaamheid en Catering. Ondersteunende werkzaamheden t.b.v. het FB zijn ondergebracht bij de afdeling Bedrijfsvoering. Dit alles doen we met een enthousiast en deskundig team medewerkers.
Jij vindt het, net als wij, belangrijk om iets voor een ander te betekenen. Samenwerken is voor jou een vanzelfsprekendheid en met jouw klantgerichtheid, pro-activiteit en resultaatgerichtheid draag jij bij aan de realisatie van onze ambities!
Procesgroep Techniek & Duurzaamheid
De Adviseur Inrichting gaat aan de slag bij de procesgroep Techniek & Duurzaamheid bij het Facilitair Bedrijf. Je maakt hier binnen deel uit van het team gebouw- en installatiebeheer. Het team kenmerkt zich door een informele sfeer en 'hands on' mentaliteit. Bij de procesgroep Techniek & Duurzaamheid werken zo'n 35 medewerkers in met name een regierol. Veel uitvoerende werkzaamheden zijn uitbesteed aan onderhoudsfirma's. Er wordt veel waarde gehecht aan een goede verstandhouding en samenwerking met deze firma's.
Aanstelling
Het betreft een arbeidsovereenkomst van 1 jaar voor gemiddeld 32-36 uur per week conform artikel 2.4.2 Cao umc, zijnde een tijdelijk contract vooruitlopend op een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd als bedoeld in lid 3 van artikel 2.3 Cao umc.
Wat bieden wij?
De Cao universitair medische centra (umc) is op deze functie van toepassing.
Wij bieden je:
  • Eindejaarsuitkering van 8,3% van je bruto jaarsalaris;
  • Goede pensioenvoorziening bij het ABP;
  • Mogelijkheid om je collectief te verzekeren voor o.a. ziektekosten (umc) en arbeidsongeschiktheid (Loyalis);
  • Cao à la Carte, waaronder bijvoorbeeld een fietsregeling en fitnessabonnement;
  • Diverse incompany trainingen en mogelijkheid tot ontwikkeling via e-learning methodiek.

Salaris
Afhankelijk van opleiding en ervaring bedraagt het salaris maximaal € 3.863,- bruto per maand bij een fulltime aanstelling, conform schaal A08 van de Cao umc.
Heb je nog vragen?
Voor meer informatie over de functie, de sollicitatieprocedure of overige vragen kun je contact opnemen met Team Recruitment. Bereikbaar iedere werkdag op telefoonnummer: 043-387 59 77 of per mail: recruitment@mumc.nl
Meer algemene informatie over arbeidsvoorwaarden en werken bij het Maastricht UMC+ is te vinden op www.werkenbijmumc.nl.
Een screening en/of online assessment kan onderdeel uitmaken van de selectieprocedure.
De sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden in week 36.