Land van Horne zoekt een

Secretaresse HRM

Dienstverband

28-32

Opleidingsniveau

MBO niveau 4

Standplaats

Weert

Werkvelden

Ouderenzorg

Wij zijn op zoek een een enthousiaste en ervaren

AFDELINGSSECRETARESSE HRM

28 - 32 uur gemiddeld per week

 

Plaats in de organisatie

Je maakt deel uit van de afdeling HRM, waarbinnen we met circa 35 collega's werken aan het werven, opleiden/ontwikkelen en behouden van medewerkers en de administratieve processen die daarbij horen. Als afdeling HRM dragen we bij aan professionele, betrokken en gelukkige medewerkers die met veel passie werken in de zorg. Om het werk binnen de afdeling HRM goed te organiseren en te ondersteunen bij allerlei administratieve processen en communicatie, zoeken wij een afdelingssecretaresse.

 Wat je functie inhoudt
Je biedt secretariële ondersteuning aan de manager HRM, waarbij het slim plannen van afspraken, het overzicht houden over acties en tijdpaden, het afhandelen van mails en zorgen voor goede interne- en externe bereikbaarheid belangrijke speerpunten zijn. Bij grote vergaderingen maak je praktische actielijsten en zorg je voor het bijwerken van de actuele status. Voor de collega's van de afdeling HRM sta je klaar om grote bijeenkomsten te plannen en organiseren. In piekperiodes verzorg je soms correspondentie voor collega's HRM. Je ondersteunt de personeels- en salarisadministratie met licht administratieve werkzaamheden (post, scannen, verwerken van declaraties). Je pikt signalen in de organisatie en de afdeling op en weet deze met de juiste mensen te bespreken. 

We hechten als afdeling veel waarde aan een goede, open communicatie met onze medewerkers. Bij jou komt alle informatie voor nieuwsbrieven, berichten op LIA en andere media samen. Jij voert mede de redactie van de HR nieuwsbrief en ondersteunt bij de uitvoering van de communicatie kalender.

Wat wij vragen
Je vindt het een uitdaging om heel zelfstandig de spin in het web te zijn voor de afdeling HRM. Je bezit een goed overzichtsvermogen, bent praktisch, flexibel en to-the-point. We werken met veel vertrouwelijke informatie en je kunt goed inschatten met wie je wat mag delen. Je bent servicegericht, communiceert makkelijk en je kunt de afdeling HRM goed representeren.

Je hebt een afgeronde MBO-opleiding niveau 4, MEAO-secretarieel of Schoevers en affiniteit met het secretaressevak. Ervaring met het werk op een HR afdeling is een pré. Je beschikt over uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. We bieden je mogelijkheden om specifieke opleidingen of cursussen op HR gebied te volgen, zodat je op een breder terrein de HR collega's secretarieel kunt ondersteunen.

Wat wij je bieden
Een boeiende en uitdagende functie, waarbij je zelf alle ruimte hebt om de functie naar eigen inzicht in te vullen. We bieden een jaarcontract, met uitzicht op een vast contract. Je ontvangt een salaris dat past binnen FWG 40 van de cao VVT (minimaal € 2.422,65 en maximaal € 3.159,64 op basis van 36 uur). Thuiswerken kan ook, en de werktijden en kantoordagen stemmen we graag samen met je af. 

Informatie
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Ghislaine Meijer, manager HRM  T 06-48454806. Of solliciteer direct!