SGL zoekt een

Ambtelijk secretaris OR

Dienstverband

10 uur per week (6 uur op dinsdag en de overige 4 uur in overleg)

Opleidingsniveau

MBO niveau 4

Standplaats

Sittard Maastricht Roermond Venlo Kerkrade Sittard

Werkvelden

Gehandicaptenzorg

SGL beschikt in de gehele provincie Limburg momenteel over dertig locaties waar  vijftienhonderd cliënten zo zelfstandig mogelijk leven en deelnemen aan de maatschappij. Binnen de SGL zijn ongeveer 530 medewerkers en een groot aantal vrijwilligers werkzaam. SGL levert  gespecialiseerde diensten aan volwassenen met hersenletsel en/of een lichamelijke handicap. Te weten: extramurale behandeling, extramurale training en begeleiding ( in groepsverband of individueel) en intramurale 24- uurs woonzorg wonen, werken en vrijetijdsbesteding Sleutelbegrippen daarbij zijn: kleinschaligheid, respect voor elkaar en het bevorderen van de zelfstandigheid.

Voor onze ondernemingsraad

zoeken wij een daadkrachtige en accurate Ambtelijk Secretaris

( 10 uur per week; 6 uur op dinsdag en de overige 4 uur in overleg)

 

Jouw functie:

Als ambtelijk secretaris ondersteun je op een professionele wijze de werkzaamheden van de OR. De ambtelijk secretaris OR heeft onder meer de volgende taken:

  • Voorbereiden en verslagleggen vergadering
  • Voeren secretariaat
  • Diversen taken zoals:
  • Organiseren van de verkiezingen van de ondernemingsraad
  • Faciliteren en adviseren ondernemingsraad en commissies
  • Organiseren van scholingsdagen en eventueel verslaglegging hiervan
  • Communicatie met de medewerkers (bijvoorbeeld als lid commissie Communicatie/PR)
  • Opstellen jaarverslag (bijvoorbeeld als lid commissie Communicatie)
  • Inwerken nieuwe OR-leden

Wij zoeken een ambtelijk secretaris, die controleert, discipline heeft, nauwkeurig is, kan plannen & organiseren, kan samenwerken, zelfstandig is en de juiste opleiding en ervaring heeft: wij vragen een afgeronde relevante MBO opleiding en ervaring op het vlak van administratieve-/ secretariële ondersteuning

Wat bieden wij?
het salaris en de arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Gehandicaptenzorg. De maximale inschaling van de functie vindt plaats in FWG 40 (€ 2.993,- bruto per maand fulltime). Je werkt 10 uur per week: 6 uur op dinsdag en de overige 4 uur in overleg.

Het gaat in eerste instantie om een tijdelijk dienstverband voor de duur van 1 jaar, met de intentie voor een vast dienstverband.

Informatie?

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Sandra Nievelstein, voorzitter van de ondernemingsraad,  snievelstein@sgl-zorg.nl tel. 045-5418164 of Marcel Janssen, manager HRM (bereikbaar vanaf 3 mei), mjanssen@sgl-zorg.nl, tel. 06 30843091.

Een uitgebreid profiel van de functie is verkrijgbaar via or.sgl@sgl-zorg.nl

Sollicteren gaat via onze site www.sgl-zorg.nl of klik op deze link Solliciteren bij SGL