ACTWerkt! zoekt een

(Ambulant) begeleider/ casemanager

Dienstverband

24-28 uur (32 uur is bespreekbaar)

Opleidingsniveau

HBO

Standplaats

Roermond

Werkvelden

Geestelijke gezondheidszorg

ACT Werkt! zoekt een (Ambulant) begeleider/ casemanager voor de regio Midden- Limburg (Roermond-Weert)

Ben jij iemand die creatief, flexibel en zelfverzekerd is? Kun je goed zelfstandig werken en kun je maatwerk aan cliënten bieden? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat is ACT Werkt!?

ACT Werkt! is een organisatie die begeleiding biedt aan normaal- tot hoogbegaafde mensen met een autismespectrumstoornis en/ of ADHD, angststoornissen, depressieve klachten of andere problematiek die hen belemmert in het dagelijks leven. We zijn actief in zowel de thuissituatie van cliënten, als op school, als op het werk. Naast thuisbegeleiding en ambulante begeleiding op school, bieden we ook arbeidsbegeleiding (op basis van participatietrajecten of trajecten vanuit het UWV). De meeste cliënten zijn 18 jaar en ouder, maar we bieden ook begeleiding aan een aantal jeugdige cliënten.

We zijn een team dat momenteel uit 8 personen bestaat. Als medewerker van ACT Werkt! ben je onderdeel van een gedreven groep mensen. Wij hebben allemaal een passie voor het werken in de zorg en bieden begeleiding vanuit ons hart.

Hoe ziet de functie eruit?

Als begeleider/ casemanager van ACT Werkt! ben je verantwoordelijk voor de individuele begeleiding van een aantal cliënten. Je krijgt een aantal casussen toegewezen waarmee je zelfstandig aan de slag gaat. Je werkdagen zijn heel afwisselend. Bijvoorbeeld: Je start met het teamoverleg waarin individuele casussen worden besproken. Aansluitend rijd je naar cliënt 1 waarmee je een gesprek voert over hoe zijn week is verlopen en hoe het op zijn werk gaat. Dan rijd je naar cliënt 2 waar je samen de administratie bijwerkt en een nieuw weekschema maakt. Vervolgens wacht cliënt 3 op je om tijdens een wandeling haar week door te spreken. Met deze cliënt oefen je sociale situaties. Aan het eind van de werkdag, maak je je rapportages en boek je je uren. Als je tussendoor tijd over hebt, kun je dat natuurlijk ook alvast op kantoor doen. Geen enkele dag zal hetzelfde zijn. Je mag naar wens je eigen agenda indelen.

Je werkdagen zijn van maandag tot vrijdag, je deelt zelf je agenda in. Je moet rekening houden met 1 (bij uitzondering maximaal 2) werkavonden per week.

Wat bieden wij jou?

Voor onze cliënten bieden wij maatwerk en dat doen we ook voor onze medewerkers! Naast een wekelijks teamoverleg, heb je ook 1 x per week/ per 2 weken  een werkbespreking met je direct leidinggevende. Iedere medewerker stelt een eigen persoonlijk ontwikkelplan op en voor iedere medewerker is er een opleidingsbudget beschikbaar.

In het team is er ruimte voor de eigenheid van ieder teamlid en je bent grotendeels vrij om je eigen agenda in te delen. Onze medewerkers zijn ingeschaald in schaal 50 van de CAO GGZ. Met iedere medewerker maken we afspraken over salariëring op basis van opleiding en ervaring.

Wij bieden een jaarcontract met uitzicht op vast contract.

Wie ben jij?

Je hebt een relevante HBO-opleiding en bij voorkeur ervaring in het werken met onze doelgroep. Belangrijker nog is echter dat je goed zelfstandig kunt werken, dat je je grenzen goed kunt bewaken en dat je zelfstandig beslissingen durft te nemen. Je kunt goed luisteren naar cliënten, je bent sterk in woord en schrift en je kunt oplossingsgericht denken!

Je durft in het teamoverleg ook je steentje bij te dragen, je hebt ondernemingsgeest en je hebt vooral een hart voor de zorg.

Voor deze functie moet je in bezit zijn van een rijbewijs en auto en het hebben van een SKJ-registratie is een pré.

Waarom zou je kiezen voor ACT Werkt?

Bij ACT Werkt! word je als medewerker gezien en gehoord! Je bent een gelijkwaardig lid van het team (wij hebben geen managementlagen) en wij vinden het belangrijk om oog te hebben voor iedere afzonderlijke medewerker. Wij zorgen voor een laptop, telefoon en visitekaartjes. We zorgen voor een goed salaris (met CAO-voordelen zoals vakantiegeld en een eindejaarsuitkering) en een prettige werksfeer. We zijn een kleine organisatie waarin je veel vrijheid zult ervaren bij het indelen en vormgeven van je werk. Maatwerk staat bij ons op voorop zodat iedere cliënt zorg krijgt vanuit het hart.

Procedure?

Je kunt je sollicitatie met CV tot 22 augustus per e-mail richten aan Mw. Drs. C. Moers- van Deur, klik hiervoor op de button 'direct solliciteren'.
Heb je vragen, bel dan even met Cara Moers op 06-22979725 (tijdens vakanties word je via de voicemail doorgestuurd naar de vervangende collega). Tijdens vakanties ontvang je per mail een afwezigheidsmelding, deze mail kun je dan als ontvangstbevestiging beschouwen.
Na 26 augustus hoor je of we graag het gesprek met je aangaan.

We hopen snel van je te horen!