Kempenhaeghe zoekt een

Assistent-manager hoteldienst

Dienstverband

20 - 32 uur

Opleidingsniveau

MBO niveau 4

Standplaats

Heeze

Werkvelden

Ziekenhuizen

Beste assistent-manager hoteldienst, “ben jij die organisatorische kracht die gemakkelijk kan schakelen tussen diverse werkzaamheden?”

Hoe ziet jouw werkdag eruit
Als een van de assistent-managers stuur je binnen de unit schoonmaak een deel van de medewerkers hoteldienst (ongeveer 30 personen) aan. Je ontvangt leiding van de manager hoteldienst.

Waar hou je je dan voornamelijk mee bezig

  • Het coördineren en controleren van de werkzaamheden van de medewerkers.
  • Het plannen en uitvoeren van kwaliteitscontroles.
  • Het maken van dienstroosters en het bewaken van werkschema’s.
  • Administratieve taken, bijvoorbeeld de verwerking van uren in het roostersysteem.
  • Het organiseren van werkoverleg en het onderhouden van contacten met de medewerkers.
  • Het onderhouden van contacten met functionarissen van de (verpleeg)afdelingen over werkinhoudelijke aangelegenheden.
  • Het geven van instructies over werkmethoden, schoonmaakmiddelen, materialen en werkhouding.
  • Het bewaken van de voorraad schoonmaakattributen en –middelen en het tijdig bestellen van aanvullingen.
  • Het leveren van een bijdrage aan de beleidsontwikkeling van de Hoteldienst en het participeren in projecten en werkgroepen.

Over de hoteldienst
De afdeling Hoteldienst maakt onderdeel uit van de facilitaire dienst en bestaat uit de units Schoonmaak, Gastenverblijf en Linnendienst welke onderstaande services verlenen:

Units Schoonmaak: deze verzorgt de schoonmaak en onderhoud van de woonafdelingen, kantoren, en therapieruimten. En voert kwaliteitscontroles uit.

Gastenverblijf: deze verzorgt de hotelservice voor gebouw de Cleijn Aa, waar bijvoorbeeld gasten en stagiairs verblijven.

Linnendienst: deze verzorgt de was verzorging en labelt en doet herstelwerkzaamheden aan kleding of maakt de kleding op maat.

Wat breng jij mee

  • Je hebt minimaal een relevante mbo-opleiding en ervaring in een soortgelijke functie.
  • Je bezit het vermogen om medewerkers te stimuleren, controleren en corrigeren.
  • Je bent flexibel en voelt je thuis in een organisatie in beweging.
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs en beschikt over eigen vervoer.

Wat bieden wij jou

  • Een aanstelling voor een jaar, met uitzicht op een aanstelling voor onbepaalde tijd.
  • 20 -32 uur per week, verdeeld over vijf dagen. De aanvangstijd van de werkzaamheden wordt in overleg bepaald en ligt tussen 7.00-9.00 uur ’s ochtends.
  • Cao Ziekenhuizen, salaris FWG 40, maximaal € 3.160 bruto per maand bij een fulltime aanstelling.
  • Eindejaarsuitkering en vakantietoeslag, beide structureel 8,33%.
  • Een uitgebreid meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden, denk aan de aanschaf van een mobiele telefoon of lidmaatschap van de sportschool.
  • Volop (door)groeimogelijkheden.

 
Informatie en sollicitatie
Voor meer informatie over de functie neem je contact op met Philmar Ehrismann, manager hoteldienst via M. 06-10263529 of Rob van der Velde, hoofd facilitaire dienst via M. 06-51387342.

Voor vragen over de sollicitatieprocedure neem je contact op met Chantal Simar, recruiter via M. 06-51142379 of via simarc@kempenhaeghe.nl

Ben je geïnteresseerd in de functie, dan kun je vóór 12 december a.s. solliciteren via bijgaande link.

De sollicitatiegesprekken zijn gepland op donderdag 15 december a.s..


Bereikbaarheid: 15 min. vanaf Weert, dus ook goed bereikbaar vanuit Limburg.