Meditta Holding BV zoekt een
Communicatieadviseur
Dienstverband
20
Opleidingsniveau
HBO, HBO+Standplaats
SittardWerkvelden
EerstelijnszorgBen jij een enthousiaste communicatie professional en lijkt het je leuk om richting te geven aan de interne en externe communicatie in een tijd waarin we volop in verandering zijn? Dan hebben wij een mooie baan voor je!
Meditta is een bedrijf van, voor en door huisartsen. Meditta ondersteunt drie regionale huisartsencoöperaties en heeft drie spoedposten te Weert, Roermond en Westelijke Mijnstreek met als doel ondersteuning te leveren voor kwalitatief goede, veilige, toekomstbestendige en aantrekkelijke eerstelijnsgezondheidszorg. Met ca. 300 enthousiaste medewerkers ontzorgen wij 230 aangesloten huisartsen op het gebied van facilitaire, medisch inhoudelijke en/of organisatorische zaken. In onze regio’s zijn 438.000 patiënten ingeschreven.
Wat ga je precies doen?
Als communicatieadviseur werk je met een gedreven en gezellig team bij Meditta Advies. Jij zorgt voor de vertaling van het organisatie- en zorgbeleid naar verschillende doelgroepen en versterkt de positionering van de organisatie met sterke communicatie. Hierbij een greep uit jouw takenpakket:
- Verzorgen van content en bijhouden van de website en social media.
- Deelnemen en adviseren aan projectgroepen vanuit jouw eigen deskundigheid, zoals het geven van advies hoe inzet van communicatie het best passend is of het bereiken van de doelgroep.
- Je verricht (uitvoerende) communicatiewerkzaamheden bij projecten zoals het maken (van delen) van communicatieplannen voor projecten.
- Je ontwikkelt communicatiemiddelen in tekst, beeld en geluid met collega’s en externe partijen.
- Verschillende huisstijlen bewaken van in- en extern geproduceerd informatiemateriaal.
- Je schrijft, beoordeelt en redigeert teksten bestemd voor in- en externe doeleinden.
- Onderhouden van externe contacten. Je bewaakt en coördineert informatieverstrekking en uitbestede opdrachten, zoals drukwerk, vormgeving en fotografie.
Deze baan past bij je als je:
- Minimaal HBO werk- en denkniveau en een opleiding communicatie of journalistiek hebt afgerond.
- Minimaal 1- 3 jaar werkervaring hebt in een soortgelijke functie.
- Ziet waar communicatie ondersteuning nodig is en je bent proactief. Je spreekt makkelijk met collega's over hun wensen, vertaalt ze en voert ze uit.
- De boodschap naar verschillende doelgroepen weet over te brengen.
- Graag je handen uit de mouwen steekt en op de hoogte blijft van ontwikkelingen op gebied van (online)communicatie, waaronder sociale media.
- Klantgericht bent en door jouw hulpvaardigheid en servicegerichtheid de in- en externe samenwerking optimaal verloopt. Je kunt goed luisteren en bent in staat om je goed in te leven.
- Door jouw overtuigingskracht en vasthoudendheid planningen en deadlines bewaakt.
- Effectief en prettig kunt communiceren in de contacten met diverse in- en externe partijen.
- De Nederlandse taal perfect beheerst voor het schrijven en redigeren van teksten voor interne en externe doeleinden.
Wat krijg je ervoor terug?
- Een innovatieve werkgever, met veel vrijheid en verantwoordelijkheden om je werk te doen.
- Salaris tussen de € 2.900, - en € 4.300, - bruto per maand (op fulltime basis) afhankelijk van jouw opleiding en ervaring. In mei krijg je een vakantietoeslag van 8% en in december een eindejaarsuitkering van 8,33%.
- Een contract voor onbepaalde tijd voor 20 uur per week. Werkuren worden in onderling overleg afgesproken, ook behoort één dag thuiswerken tot de mogelijkheden;
- Voor later wacht je een prima pensioen bij Pensioenfonds Zorg & Welzijn.
- Je ontvangt een laptop en telefoon van de zaak;
- Persoonlijke ontwikkeling staat voorop, door het volgen van een opleiding of online trainingen;
Word jij onze nieuwe collega?
Ben jij enthousiast en sta je al in de startblokken om te solliciteren? Klik dan op de knop ‘Solliciteren’ en laat je CV en motivatiebrief achter!
Heb je vragen over deze vacature? Neem dan contact op met de contactpersoon van deze vacature.