Stichting Pergamijn zoekt een

Facilitair Consulent Duurzaamheid

Dienstverband

36 uur per week

Opleidingsniveau

HBO

Standplaats

Sittard

Werkvelden

Gehandicaptenzorg
Facilitair Consulent Duurzaamheid

36 uur

- Een unieke kans om mee te bouwen aan een professioneel expert- en servicecentrum -




Jouw werkomgeving

De afdeling Facilitaire Zaken bestaat uit het Service Bureau, Logistiek, Receptie en Inkoop.

Facilitaire Zaken is volop in beweging om zich door te ontwikkelen naar een integrale 100% klantgericht service organisatie. De facilitair consulenten hebben hierbij een belangrijke rol waarbij zij de spil in het web zijn tussen de toeleveranciers en de zorgorganisatie. Tevens heeft Pergamijn in het kader van duurzaamheid allerlei verplichtingen en ambities waardoor wij op zoek zijn naar een Facilitair Consulent met als aandachtsgebied duurzaamheid.

In de functie van Facilitair Consulent duurzaamheid zal je je enerzijds richten op het oppakken van de regie rol op tactisch niveau waarbij adviseren en faciliteren van de interne klant op diverse facilitaire gebieden centraal zal staan. Daarbij krijg je ruimte voor het verder professionaliseren van de dienstverlening. Anderzijds ben je kartrekker van het project duurzaamheid, waarbij je een belangrijk rol speelt bij het voldoen aan wet- en regelgeving op het gebied van CO2 reductie, energiebesparing, verduurzaming van zorgvastgoed en duurzaam ondernemen etc. binnen Pergamijn.

Jij…

… bent klantgericht en resultaatgericht en hebt daarbij een probleem oplossend vermogen;

… bent vasthoudend, volhardend en ziet politieke processen als een uitdaging;

… staat stevig in je schoenen en beschikt over een flinke dosis overtuigingskracht;

… kunt omgaan met weerstand, bent geduldig en hebt inlevingsvermogen;

… werkt zelfstandig aan het opstellen en uitvoeren van plannen;

Jouw achtergrond…

… Afgeronde HBO opleiding Facility management of vergelijkbare opleiding

… Tenminste 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie

… Vakinhoudelijke kennis van en ervaring met duurzaamheid en Facility Management;

… Ervaring met projectmatig werken en procesoptimalisaties

Daar tegenover staat…

Pergamijn investeert volop in de ontwikkeling en opleiding van haar medewerkers. We bieden je de mogelijkheid om je carrière op jouw manier vorm te geven.

Verder bieden wij:
  • Een salaris in overeenstemming met de CAO Gehandicaptenzorg; FWG 50 (€ 2.501- en max. € 3.738,- bruto per maand bij 36 uur)
  • 144 verlofuren per jaar uitgaande van een fulltime dienstverband en 57 Persoonlijk Budget Levensfase uren;
  • Een eindejaarsuitkering van 8.33% en vakantietoeslag van 8%;
  • Je start met een jaarcontract, bij gebleken geschiktheid wordt dit omgezet in een contract voor onbepaalde tijd.
  • Een interessante werkkostenregeling waarmee je als medewerker voordeel kan hebben bij de aanschaf van een fiets, tablet, smartphone of tablet, voordeel met bedrijfsfitness of korting op de contributie van je sportvereniging en meer;
  • Je standplaats is Sittard, goed te bereiken vanuit Geleen, Beek, Heerlen, Maastricht, Roermond, Venlo, Weert.
Meer weten?

Voor nadere informatie over de functie-inhoud kun je contact opnemen met Frank Lemmens, Manager Vastgoed & Facilitair. Tel: 06-20467412.

Jij gaat ervoor!

Wil jij ons team komen versterken en voldoe je aan en de gestelde eisen, solliciteer dan vóór 1 oktober 2021 met je motivatie en cv via de website: www.werkenbijpergamijn.nl

De procedure beslaat een kennismakingsgesprek op 5 oktober of 12 oktober met Anja Völler, recruiter. Het tweede gesprek op 29 oktober vindt plaats met Frank Lemmens, manager vastgoed en facilitair en Kelly van der Aa, facilitair consulent.

Re-integratie kandidaten, eventueel boventallige medewerkers evenals interne kandidaten hebben bij gelijke geschiktheid voorrang in de procedure.