Kempenhaeghe zoekt een
Functioneel Beheerder AFAS HRM, payroll
Dienstverband
24 - 36 uur
Opleidingsniveau
HBOStandplaats
HeezeWerkvelden
GehandicaptenzorgBeste functioneel beheerder AFAS, ben jij die klantgerichte kracht die sterk is in het doorgronden van processen en proactief is?
Wil je een bijdrage leveren aan vernieuwing en het optimaal functioneren van Afas?
Stichting Kempenhaeghe werkt sinds 2015 met Afas HRM en Payroll. In 2021 en 2022 hebben we de functionaliteiten voor zowel HRM als Payroll geoptimaliseerd en sinds dit jaar werken we ook met de CAO Onderwijs en zijn we gestart met de financiële administratie. Samen met je collega, die de financiële administratie en inkoop als aandachtsgebied heeft, krijgen jullie veel ruimte en vrijheid om Afas optimaal te laten functioneren. Initiatief en nieuwe ideeën worden op prijs gesteld!
Wat ga je doen?
In deze dynamische en diverse functie ga je intensief samenwerken in een multidisciplinair team met de keyusers van de afdelingen Personeel & Organisatie (P&O), Personeel- en salarisadministratie (PSA) en de directe collega’s van Informatieverwerking en Automatisering (I&A).
Je zorgt voor de continuïteit van Afas door goed onderhoud uit te voeren en bent een vraagbaak voor de keyusers. Als je knelpunten signaleert wacht je niet af, maar kom je ook ongevraagd met aanbevelingen en verbetervoorstellen.
Je onderzoekt proactief eisen en wensen ten aanzien van de informatiebehoefte vanuit P&O en PSA. Je denkt mee in wat dit betekent voor eventuele aanpassingen in de processen en Afas. Je adviseert over en draagt zorg voor correcte inrichting en gebruik van Afas waarbij je de aspecten informatieveiligheid/AVG altijd meeneemt en awareness creëert bij keyusers.
Je hebt een actieve inbreng in verbeterprojecten op het gebied van Afas HRM/PSA, vertaalt deze naar functionaliteiten, denkt mee in de implementatie en zorgt voor training en instructie van keyusers.
Over de afdeling I&A
Je komt te werken op de afdeling Informatieverwerking en Automatisering (I&A), in het team Functioneel beheer Afas en legt verantwoording af aan de manager functioneel beheer. I&A is verantwoordelijk voor ICT-beleid, -projecten, -beheer en informatiemanagement, biedt ICT-voorzieningen aan Kempenhaeghe medewerkers en verzorgt het functioneel beheer van centrale applicaties, waaronder Afas.
Wat vragen we van jou?
Als persoon
- Ben je een aanpakker en werk je accuraat, zelfstandig en in teamverband;
- Ben je sterk in het doorgronden van processen;
- Werk je projectmatig en resultaatgericht, je kunt processen, systemen en informatiebehoeften met elkaar verbinden en bent alert op de logische samenhang tussen processen, oplossingen en systemen;
- Heb je goede communicatieve en adviesvaardigheden, je denkt mee, houdt zaken in de gaten en neemt eigen initiatief om zaken na te vragen en uit te zoeken;
- Je gaat gemakkelijk werkrelaties aan.
Qua opleiding en achtergrond
- HBO werk- en denkniveau;
- Kennis van en ervaring met AFAS-software, specifiek HRM en payroll;
- Kennis van payroll en HRM processen, bij voorkeur binnen de branches zorg (cure en/of care) én onderwijs (spo/svo);
- Minimaal 2 jaar ervaring als functioneel beheerder
- Kennis van en ervaring met BiSL is een pré;
Wat bieden wij jou
- De omvang van het dienstverband is minimaal 24 uur en maximaal 36 uur. Dit is in onderling overleg af te stemmen;
- Hybride werken, dat wil zeggen dat je de mogelijkheid hebt om thuis te werken, maar als het werk er om vraagt je op locatie aanwezig bent. Welke dagen je werkt is onderling af te stemmen, maar we hebben je in ieder geval op vrijdag hard nodig;
- Cao Ziekenhuizen, salaris FWG 55, maximaal € 4.391 bruto per maand bij een fulltime aanstelling; Inschaling vindt plaats afhankelijk van kennis en ervaring;
- Eindejaarsuitkering en vakantietoeslag, beide structureel 8,33%;
- Telefoon en laptop;
- Een uitgebreid meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden;
- We vinden het van belang om talenten zoveel mogelijk te benutten en willen hierin dan ook investeren. Er zijn ruime mogelijkheden tot het volgen van relevante opleidingen.
Informatie over deze vacature
Contractvorm: Een aanstelling voor een jaar, met de intentie een aanstelling voor onbepaalde tijd
Startdatum: z.s.m.
Met inhoudelijke vragen kun je terecht bij Wendy Ritterbusch (manager functioneel beheer) via ritterbuschw@kempenhaeghe.nl. Aan deze persoon richt je ook jouw sollicitatie. Voor informatie over de procedure kun je terecht bij Chantal Simar, recruiter, simarc@kempenhaeghe.nl of 06-51142379.
Locatie: Heeze
Bereikbaarheid: 15 min. achter Weert, dus ook goed bereikbaar vanuit Limburg.