Sevagram zoekt een

Helpdeskmedewerker ICT (36 u/week)

Dienstverband

36 uur.

Opleidingsniveau

MBO niveau 4

Standplaats

Heerlen

Werkvelden

Ouderenzorg

COMMAND je toekomst en SHIFT je carrière! Ctrl je eigen ontwikkeling en ENTER de wereld van Sevagram!
Ben jij vindingrijk in het oplossen van ICT meldingen? Ben jij nauwkeurig en oplettend bij vragen en problemen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Als helpdeskmedewerker ICT bij Sevagram ben jij dé vraagbaak voor gebruikers van ICT gerelateerde producten en diensten. Je neemt de vragen en meldingen van gebruikers aan, registreert deze en beoordeelt ze op urgentie. Vervolgens gebruik je jouw kennis en kunde om antwoorden en oplossingen aan te reiken, of schakelt met een specialist in de 2de lijn.

Geen dag is hetzelfde binnen de dynamische en innovatieve wereld van Sevagram! Zo bewaak je oplossingen van eerste- en tweedelijns problemen en zorg je voor een terugmelding aan gebruikers. In deze rol ondersteun en instrueer je gebruikers bij het gebruik van werkplektoepassingen zoals IT, hardware, software, mobiele- en vaste telefonie en zorgtechnologie. Je signaleert en rapporteert structurele incidenten aan de coördinator en je neemt, vanuit het eigen vakgebied, deel aan diverse overlegvormen en werk- en projectgroepen.

Zo maken wij het verschil!
Wij bieden jou een fulltime dienstverband van 36 uur per week. De salariëring is vastgesteld op basis van FWG schaal 45, volgense de cao VVT. Maximaal bruto €3.264,29 per maand bij een fulltime dienstverband. Initieel zal gestart worden met een jaarcontract, waarna dit bij gebleken geschiktheid wordt omgezet in een contract voor onbepaalde tijd.

Sevagram heeft een uitgebreid pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een vakantietoeslag, eindejaarsuitkering, een goed pensioen, WGA-hiaatverzekering en een ruime regeling meerkeuze arbeidsvoorwaarden. Onze medewerkers groeien met ons mee en wij bieden jou volop ruimte voor ontwikkeling.

Wat vragen wij van jou?
Als helpdeskmedewerker ICT heb je gevoel voor computerapparatuur en het opsporen en verhelpen van storingen. Je bent duidelijk in je communicatie, zowel mondeling als schriftelijk. Je legt makkelijk verbinding en denkt graag ‘out of the box’. Daarnaast beschik jij over een gezonde dosis volharding en doorzettingsvermogen bij het beantwoorden van vragen en oplossen van problemen.

Wat vragen wij nog meer?

  • Je bent in het bezit van een relevant diploma (minimaal niveau MBO niveau 4);
  • Kennis en ervaring van ITIL heb jij inmiddels opgedaan;
  • Jij bent op de hoogte van (de nieuwste) ontwikkelingen op het gebied van ICT;
  • Je bent vindingrijk bij het beantwoorden van vragen en het oplossen van verschillende klachten en meldingen;
  • Sociale vaardigheden zoals tact, kunnen luisteren en klantvriendelijkheid zijn vereist in de contacten met gebruikers en leveranciers;

Solliciteren
Het betreft een herhaalde oproep met een gewijzigd salarisaanbod. Indien je eerder hebt gesolliciteerd naar deze functie word je vriendelijk verzocht niet meer te solliciteren.

Herken jij je in het bovenstaande profiel en ben je de helpdeskmedewerker ICT die deze boeiende uitdaging graag aangaat? Reageer dan snel en vertel ons hoe jij aan de hand van je persoonlijkheid, kennis en ervaringen in aanmerking komt voor deze job!

Eerst nog wat vragen? Dan staan Rob van Veen (06-20574230) en Roland Brouns (06-18835951) je graag te woord.


Let op: Het kan het zijn (bij het ontvangen van de juiste en/of veel sollicitaties), dat deze vacature eerder sluit dan de genoemde sollicitatie deadline.

Onderdeel van de indiensttreding is dat je een geldige Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) kunt overleggen. Het recruitment team werkt zonder tussenkomst van werving- en selectiebureaus.