Zorgverlening PGZ zoekt een

HR Medewerker

Dienstverband

24 - 36 uur

Opleidingsniveau

MBO niveau 4

Standplaats

Nederweert

Werkvelden

Geestelijke gezondheidszorg

Wie zijn wij?

Zorgverlening PGZ is al jaren dé autisme specialist in de regio Limburg en Noord-Brabant. PGZ biedt tevens gespecialiseerde zorg en ondersteuning aan (jong)volwassenen en kinderen met een ontwikkelingsachterstand, ADHD, angststoornis, gedragsstoornis of overige psychiatrische problematiek.

Wij bieden behandeling, begeleiding en ondersteuning in alle levensfasen en op vele levensgebieden, of het nu gaat om gezinsleven, school, werk, wonen of vrije tijd. Vanuit onze kennis ervaring kunnen we een bijdrage leveren. Dit doen we met oog en respect voor de situatie, de cliënt of zijn/haar ouders houden hierin de regie. We hanteren hierbij het principe “gewoon” als het kan, “speciaal” als het moet. Hulp bieden zo gewoon mogelijk, zo kort mogelijk en zo dicht mogelijk bij de thuissituatie.

De organisatie is de laatste jaren sterk in ontwikkeling en uitgegroeid tot een dynamische organisatie met ongeveer 220 medewerkers.

Onze hoge ambitie wordt bereikt door onze enthousiaste en betrokken medewerkers.
Het HR team bestaat uit een HR Manager en een drietal HR medewerkers.

Eén van onze collega’s gaat een mooie nieuwe uitdaging aan. Daarom zijn wij op zoek naar een nieuwe collega:

HR-medewerker voor 24-36 uur per week

Wat ga je doen?

Als HR Medewerker ben je verantwoordelijk voor de HR administratie en ondersteun je leidinggevenden en HR manager bij HR-werkzaamheden. Je denkt pro actief mee over het stroomlijnen en verbeteren van procedures en werkprocessen in een organisatie die volop in beweging is

Je voornaamste werkzaamheden zijn;
• ondersteuning bij werving en selectie en de toepassing van de arbeidsvoorwaarden. Denk hierbij aan het uitzetten van vacatures, sollicitantenbeheer, opstellen van arbeidsovereenkomsten, signalering en administratieve afhandeling van contractmutaties en in- en uitdiensttredingen;
• verwerking van alle personele gegevens voor in-, door- en uitstroom in correspondentie en personeelsadministratie;
• tijdige aanlevering van benodigde salarisgegevens bij het externe salarisverwerkingsbureau;
• controle van de salarisverwerking. Bij afwijkingen neem je contact op met het salarisbureau en de medewerkers;
• planning en registratie van opleidingen;
• het beantwoorden van HR gerelateerde vragen van medewerkers.

Je werkt hoofdzakelijk op onze locatie in Nederweert.

Wie ben jij?
Je bent een expert in (HR) administratie. Je maakt je nieuwe systemen en werkwijzen snel eigen en je neemt daardoor snel de verantwoordelijkheid voor de correcte verwerking van de personeelsadministratie en salaris voorbereidende taken.
Je voelt je thuis in een organisatie en een HR-team wat volop in ontwikkeling is. Ook jouw functie en jouw taken gaan mee in deze ontwikkeling. Je vindt dit uitdagend, zoals ook het continu bezig zijn met het verbeteren en efficiënter laten lopen van administratieve processen, waarin je jezelf én je collega’s scherp houdt.

Daarmee komen we op het volgende profiel:
• Je hebt minimaal een MBO+ niveau door opleiding en/of ervaring;
• Je hebt minimaal drie jaar administratieve werkervaring, bij voorkeur in de taakgebieden;
• Je hebt ervaring in het werken met (personeels)informatie systemen;
• Je werkt accuraat, systematisch en efficiënt;
• Je hebt een proactieve, flexibele en betrokken houding ten aanzien van taken en verantwoordelijkheden;
• Je communiceert vlot in woord en geschrift;
• Je gaat integer om met vertrouwelijke gegevens en informatie;
• Je denkt in mogelijkheden en oplossingen.

Ons aanbod?

Je persoonlijke ontwikkeling en jouw bijdrage aan de ontwikkeling van het HR team staan voorop.

Je krijgt een tijdelijke arbeidsovereenkomst, met uitzicht op verlenging, met een prima arbeidsvoorwaardenpakket vanuit de cao GGZ, waaronder een 13e maand, reiskosten, een pensioenregeling bij PFZW en een collectiviteitskorting op de ziektekostenverzekering.

De functie is ingeschaald in de CAO GGZ FWG 35.

Interesse?

Je sollicitatie, met motivatie en CV, zien we graag tegemoet via solliciteren@pgz.nu t.a.v. Team HR, uiterlijk 21 oktober 2019.
Heb je vragen over de vacature, dan kun je contact opnemen met Ellen of Wilhelmien van het HR team, te bereiken via 0495-622399.
Bij indiensttreding is een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.