Sevagram zoekt een

Klantmanager Facilitair Bedrijf

Dienstverband

36 uur per week

Opleidingsniveau

HBO

Standplaats

Heerlen

Werkvelden

Ouderenzorg
Word jij onze nieuwe klantmanager Facilitair Bedrijf?
Wil jij een actieve rol spelen in het optimaliseren van de kwaliteit van leven en welbevinden van onze bewoners en cliënten? Sevagram zoekt een gedreven Klantmanager Facilitair Bedrijf!

Waar kom je te werken?
Sevagram staat voor vraag- en mensgerichte zorg, waarbij we streven naar een persoonlijke benadering van bewoners/cliënten en hun directe omgeving. Onze betrokken en gepassioneerde medewerkers en vrijwilligers werken interdisciplinair samen om zorg, welzijn, wonen, en werken optimaal te integreren.

Wat ga je doen als klantmanager Facilitair Bedrijf?
Als Klantmanager ben jij verantwoordelijk voor het aanspreekpunt op strategisch en tactische niveau voor de Directeur Zorg van de toegewezen locaties binnen de cluster. Je bent verantwoordelijk voor het opbouwen en uitbouwen van klantrelaties en het in kaart brengen van tactische facilitaire behoeften op zowel cluster- als individueel locatieniveau.
Je maakt deel uit van het Management Team van het Facilitair Bedrijf. Samen met de teams Vastgoed, Beheer & Onderhoud, Meldpunt, Inkoop & contractmanagement vervul je een belangrijke rol in het vormgeven en door ontwikkelen van een optimale, efficiënte, professionele en klantgerichte dienstverlening.
  • Bepalen van het strategisch beleid van het Facilitair Bedrijf en vertalen van centrale ontwikkelingen naar de locaties.
  • Ophalen en vertalen (toekomstige) ontwikkelingen binnen de locaties en clusters naar de centrale facilitaire organisatie.
  • Aansturen van facilitair leidinggevenden op de locaties en zorgen voor correcte uitvoering van formules met inzet van centrale facilitaire expertise.
  • Samenwerken met Teammanagers Facilitair Bedrijf op verschillende aandachtsgebieden, met focus op integraliteit.
  • Vertalen van behoeften naar concrete meetbare doelstellingen (SLA en KPI's) en rapporteren over voortgang en behaalde resultaten.
  • Budgetverantwoordelijkheid en optimaliseren van teamprestaties voor maximale klanttevredenheid.

Wat verwachten wij van jou?
Lijkt jou dit leuk? Solliciteer dan als jij je herkend in onderstaand profiel:
  • Een afgeronde hbo-opleiding richting Facility Management, Hospitality of vergelijkbaar.
  • Ruime en aantoonbare ervaring in de zorg en/of facility management.
  • Zelfstandigheid en creativiteit in leidinggeven aan een divers team.
  • Sterke communicatieve vaardigheden en diplomatie bij het initiëren van veranderingen en samenwerken met verschillende belanghebbenden.
  • Dienstverlenend en doortastend
  • Resultaatgericht en doorzettingsvermogen
  • Veerkrachtig en positief
  • Ervaring met financiële rapportages en interpretatie van managementinformatie op eenheidsniveau.

Matchen we?
Lijkt deze functie jou leuk? Solliciteer dan snel via de sollicitatiebutton. Heb je verder nog vragen of het sollicitatieproces? Neem dan contact op met de recruiter Christel Cals via: christel.cals@sevagram.nl of via 06-21409137.

Inhoudelijke vragen? Mail dan naar de manager van het Facilitair Bedrijf, Nataschja Zaal via nataschja.zaal@sevagram.nl.

NB: Bij gelijke geschiktheid krijgen interne kandidaten voorrang