Annadal kliniek zoekt een

Medewerker (Financiële) Administratie

Dienstverband

32-36

Opleidingsniveau

HBO

Standplaats

Maastricht

Werkvelden

Ziekenhuizen

Ben jij die enthousiaste collega met een sterke persoonlijkheid die weet van aanpakken?
Wij zijn op korte termijn namelijk op zoek naar een nieuwe collega in de rol van:

Medewerker (Financiële) Administratie
32 - 36 uur

Wij zoeken een ambitieuze en proactieve medewerker die ons backoffice team komt versterken!
Wil jij ons helpen om onze afdeling verder te ontwikkelen en vooruit te helpen? Dan is de Annadal Kliniek opzoek naar jou!

Annadal Kliniek is een zelfstandig behandelcentrum in Maastricht. Wij leveren zorg (op het gebied van algemene chirurgie, KNO, plastische chirurgie en orthopedie) met ervaren medisch specialisten en betrokken personeel. Hierdoor krijgen onze patiënten precies die behandeling die zij nodig hebben. Een persoonlijke benadering voor onze patiënten heeft iedere medewerker hoog in het vaandel staan.

Dit ga je doen:
Onze organisatie is groeiende, je komt te werken in een team met diverse (ervaren) medewerkers met allemaal een eigen functieprofiel. Dit wil zeggen dat er collega’s aanwezig zijn met wie je kunt sparren en klankborden. Na een inwerkperiode verwachten we dat je zelfstandig werkt binnen ons team en dien je op eigen kracht de volgende verantwoordelijkheden- en takenpakket op je te nemen:

  • Beheren van de debiteuren- en crediteurenadministratie (de fiattering van inkoopfacturen en bewaken betalingstermijnen);
  • Het controleren van diverse financiële stukken zoals crediteuren en honoraria;
  • Het beheren en afstemmen van tussenrekeningen;
  • Verwerken van bank- en kasgelden en inleggen van betalingen;
  • Overleg met externe leveranciers over lopende zaken;
  • Het verrichten van werkzaamheden ten behoeve van periodeafsluitingen en belastingaangiften;
  • Uitvoeren van ondersteunende activiteiten ten behoeve van de jaarrekening en verwante rapportages;
  • Facturatie verzorgen naar zorgverzekeraars en patiënten;
  • Uitvoeren van diverse (DBC-)controles binnen de Zorgadministratie;
  • Uitvoeren van voorkomende administratieve activiteiten, zelfstandig of ter ondersteuning aan de Financieel Controller en de Manager Finance & Control.

Je bent iemand die:

  • Minimaal in het bezit is van een afgeronde financiële HBO opleiding, hierbij kan gedacht worden aan accountancy, bedrijfsadministratie;
  • Kennis van Exact (online) is een pré, maar niet noodzakelijk;
  • In staat is om zelfstandig en professioneel te werken;
  • Beschikt over goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden;
  • Een accurate en gestructureerde werkhouding heeft;
  • Het leuk vindt om financiële vraagstukken op te lossen.

Wij hebben te bieden:

  • Een uitdagende baan in een dynamische en patiëntvriendelijke omgeving;
  • Een (informele) werksfeer waarbij je werkt in een topteam;
  • Een dienstverband voor de duur van één jaar met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Werkdagen en -tijden worden in overleg bepaald;
  • Salariëring en arbeidsvoorwaarden conform cao ZKN (Zelfstandige Klinieken Nederland) je salaris is ingedeeld in FWG 45.

Is je enthousiasme gewekt en spreekt deze veelzijdige functie je aan?
Mail je CV en motivatiebrief naar sollicitaties@annadal-kliniek.nl  Voor meer informatie omtrent de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Karen Henderikx, Medewerker Personeelsadministratie en voor functie-inhoudelijke informatie met Dennis Budy,  Financieel Controller, beide zijn bereikbaar op telefoonnummer 043-3479944.

 

 

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.