MET ggz zoekt een

Medewerker Financiële Administratie, MET ggz

Dienstverband

20 - 24 uur per week

Opleidingsniveau

MBO niveau 4

Standplaats

Geleen Roermond

Werkvelden

Geestelijke gezondheidszorg
Voor onze financiele administratie zijn we op zoek naar een accurate medewerker financiële administratie!

Je vindt het leuk om je vast te bijten in de financiële administratie, helpt graag mee aan het verbeteren van onze processen en je wilt indirect een bijdrage leveren aan de beste zorg van onze cliënten.

Samen met je collega’s stel jij alles in het werk om het financiële proces op een kwalitatief goede manier te ondersteunen. Je hebt een scherpe analytische blik, observeert, legt vast en komt actief met verbetervoorstellen. Vanzelfsprekend kan je terugvallen op de kennis en kunde van jouw collega’s.

MET Finance & Control
Als medewerker financiële administratie maak je onderdeel uit van het hechte team Finance & Control. Het team wordt aangestuurd door een teamleider en bestaat uit de financiële administratie, zorgadministratie en controllers. Samen met je collega’s stel jij alles in het werk om het financiële proces op een kwalitatief goede manier te ondersteunen.

Wat houdt de functie in?
  • Je zorgt voor een juiste, tijdige en volledige verwerking van de uitgaande- en binnenkomende facturen;
  • Je bewaakt en verwerkt banktransacties en betalingen;
  • Je controleert de gegevens en probeert onze processen verder te verbeteren, om zo de verwerking steeds optimaler te laten verlopen;
  • Je verzorgt het debiteuren-, crediteuren- en contractenbeheer;
  • Je helpt mee in het voortraject van de maandafsluiting;
  • Je bent ons aanspreekpunt naar onze interne- en externe klanten;
  • Je verwerkt en archiveert de post en mailbox van Finance & Control;
  • Je verricht ondersteunende administratieve werkzaamheden, zoals het opstellen van overzichten en het aanleveren van gegevens;

Wie ben jij?
  • Je hebt bij voorkeur mbo-niveau 4 opleiding in een boekhoudkundige of economische richting afgerond. Het is een pré als je al wat ervaring hebt opgedaan, maar ook wanneer je net van school komt, nodigen we je van harte uit om te solliciteren;
  • Je hebt goede kennis van boekhoudprogramma’s en Excel is een pré;
  • Je vindt het leuk om processen te verbeteren en daar ook actief aan bijdraagt;

MET ggz is er voor jou
  • Ruime keuze aan opleidingsmogelijkheden om je persoonlijk te blijven ontwikkelen;
  • Budget in te zetten voor werk-privé balans;
  • Mogelijkheid om fiscaal voordelig een (elektrische) fiets (max. € 1500 per 3 jaar), laptop of IPad aan te schaffen;
  • Onze arbeidsvoorwaarden en salarisschaal zijn conform CAO-ggz FWG 35 (min. € 2451 en max. € 3218)

MET ggz
MET ggz is een middelgrote organisatie in de geestelijke gezondheidszorg die in heel Limburg mensen met psychische klachten behandelt en begeleidt. Van monodisciplinaire behandelingen (Basis ggz) tot hoog specialistische zorg. Van lichte klachten tot crisiszorg. Samen doorlopen we het pad naar herstel. Zowel kinderen, jongeren, volwassenen, ouderen als naasten kunnen bij ons terecht voor ondersteuning.

MET aandacht, MET vertrouwen, MET elkaar!

Meer informatie en solliciteren
Heb je vragen over de vacature? Stel deze dan gerust!

Contact solliciteren: Daphne van Hinsberg, Adviseur Werving & Selectie, werken@metggz.nl, 06-31644372.

Contact functie inhoudelijk: Chris Gerits, Teamleider Finance & Control, cgerits@metggz.nl, 06-25679988.

Binnen MET ggz dragen we gezamenlijk de verantwoordelijkheid voor het creëren van een diverse en inclusieve werkplek. We proberen verandering en groei in elkaar te stimuleren en geloven dat succes een resultaat is dat voortkomt uit onze verschillen. MET ggz is MET trots een werkgever waar gelijke kansen geboden worden aan iedereen.