PPB Limburg Parkstad zoekt een

Medewerker Front office

Dienstverband

32

Opleidingsniveau

MBO niveau 3, MBO niveau 4

Standplaats

Heerlen

Werkvelden

Jeugdzorg

PPB Limburg is een jonge groeiende praktijk voor Jeugdhulp, relatietherapie en psychosociale therapie Zuid en Midden Limburg.
We zoeken per 1 oktober 2022 een medewerker front office voor 32 uur die samen met collega’s onze front- en backoffice bemenst vanuit ons hoofdkantoor in Heerlen.

Je werkzaamheden zijn zeer divers en afwisselend. In nauw contact met je collega’s regel je alles rondom ons zorgaanbod.


Dit ga je doen

  • Je informeert onze cliënten in een eerste telefonisch contact over vergoedingen, aard van de hulpverlening en kunt een inschatting maken wanneer de hulpverlening kan starten
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheer van de agenda’s, het inplannen van afspraken met onze cliënten en het inplannen van overleggen intern of met externe partijen
  • Je houdt ons elektronisch cliënten dossier up to date en bewaakt de verplichte acties die nodig zijn hierin. Je stuurt reminders aan de professionals indien nog acties open staan
  • Je bereidt de overleggen voor; zorgt voor de planning van beschikbare ruimte, agenda’s en notulen en volgt de gemaakte afspraken op
  • Je kunt goed omgaan met vertrouwelijke informatie om de belangen van de organisatie en de privacy van de cliënten veilig te stellen

Dit ben jij
Je bent iemand die de zaken graag op orde heeft en verantwoordelijkheid durft te nemen. Regelen en coördineren zit je in het bloed. Als een spin in je web, weet je wanneer je aan welke touwtjes moet trekken of je prioriteiten moet stellen of zaken moet verschuiven. Jij bent alert op wat er in jouw omgeving gebeurt en kunt hierop snel en efficiënt reageren.
Communiceren doe je graag én goed, op alle niveaus, met overtuiging, humor en flair.
Jij houdt moeiteloos meerdere ballen in de lucht, ook onder druk behoud jij het overzicht. Vanzelfsprekend werk je accuraat en stel jij je flexibel op. Jij floreert in een baan waar geen dag hetzelfde is en voelt je thuis in onze no-nonsense en aanpakkerscultuur.

Dit vragen we

  • Een afgeronde opleiding op minimaal MBO-4 administratief/ secretarieel
  • Minimaal 3 jaar ervaring in soortgelijke functie 
  • Kennis van Microsoft Office pakketten en met name gevorderde kennis van Word, Excel
  • Analytisch en oplossend vermogen over complexere vragen
  • Doorzettingsvermogen en creativiteit bij het oplossen van uiteenlopende en gevarieerde problemen in de dagelijkse praktijk waarbij de oplossingen niet direct voor de hand liggen
  • Je hebt een positieve Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) niet ouder dan 2 maanden

Dit bieden wij

  • Een uitdagende werkplek in een groeiende organisatie waarbij je ervaring kunt opdoen in het werken met verschillende samenwerkingspartners en de dynamiek die dit met zich meebrengt
  • Je werkt binnen een gezellig en dynamisch team
  • Je krijgt de mogelijkheid om mee te bouwen aan de opbouw van PPB Limburg
  • De arbeidsvoorwaarden zijn conform CAO GGZ

Ben je geïnteresseerd?
Stuur dan jouw CV met motivatie voor 31 augustus 2022 naar info@ppb-limburg.nl  onder vermelding van vacaturenummer 7028.