Daelzicht zoekt een

Medewerker HR Servicedesk-Personeelsadministratie

Dienstverband

32 uur

Opleidingsniveau

MBO niveau 4

Standplaats

Heel

Werkvelden

Gehandicaptenzorg

Ben jij administratief sterk en ben jij een kei in het verwerken van gegevens in verschillende systemen? Word jij er daarnaast enthousiast van om mee te denken in de verdere optimalisatie van de personele administratieve processen, dan zij wij op zoek naar jou!

Medewerker HR Service center / Personeelsadministratie

(32 uur per week, vast dienstverband)

Zo ziet jouw baan er uit

We zoeken een ervaren medewerker HR Servicecenter met een focus op de personeelsadministratie. Samen met je collega’s zorg jij voor een tijdige en nauwkeurige administratieve en inhoudelijke ondersteuning en verwerking van personele gegevens en mutaties in de diverse systemen. Je werkt met name in de geautomatiseerde systemen van Raet en Topdesk.

Klantgerichtheid is jouw 2e natuur. Het kost jou dan ook geen moeite om, als 1e aanspreekpunt, medewerkers met vragen binnen jouw vakgebied, op een vriendelijke en professionele manier, verder te helpen. Waar nodig, weet je door te schakelen naar de juiste collega.

Wij hebben binnen het Servicecenter, continuïteit en uitwisselbaarheid hoog in ons vaandel staan. Van daaruit vinden wij het belangrijk dat jij je ook hebt verdiept in de basis van het voeren van een salarisadministratie. Dit omdat je, binnen de gemaakte afspraken, samen met de salarisexpert bij de werkzaamheden rondom de salarisverwerking betrokken kunt worden.

Je wordt positief geprikkeld als je gevraagd en ongevraagd, actief en opbouwend mee kunt denken over de verdere optimalisering van onze dienstverlening en werkprocessen.

De afdeling

De afdeling HR bestaat, naast het centrale HR servicecenter, waarin de administratie en eerstelijns medewerker support is ondergebracht, uit onder meer een aantal (senior) HR adviseurs en collega HR specialisten op het gebied van recruitment, gezondheid, leren & ontwikkelen en teamcoaching.

Herken jij jezelf hierin?

  • Je bent klant- en servicegericht zonder “over je heen te laten lopen”
  • Je straalt deskundigheid en kwaliteit uit en krijgt daarmee het vertrouwen van medewerkers en leidinggevenden;
  • Je leert graag, gaat uitdagingen niet uit de weg, en bent iemand die ook kan afmaken;
  • Je vindt het leuk om jezelf continue te ontwikkelen en durft daarbij ook kritisch naar jezelf te kijken.

Verder heb je:

  • Een voor deze functie relevante afgeronde administratieve opleiding op minimaal niveau MBO 4 aangevuld met 2-3 jaar werkervaring binnen een personeels- en/of salarisadministratie.
  • Basiskennis van processen rondom de salarisverwerking en de bereidheid je hierin op termijn verder te verdiepen / ontwikkelen.
  • Relevante en recente ervaring met het werken met geautomatiseerde systemen waarbij het een pré is als je ervaring hebt in het werken met Youforce / Raet.

Wij bieden

  • Fijne collega’s en een mooie organisatie om in te werken;
  • Een salaris volgens CAO Gehandicaptenzorg 2021-2024, schaal FWG 40 (tussen € 2.236,- en € 3.154,- bruto per maand) op basis van 36 uur;
  • Een dienstverband voor onbepaalde tijd voor 32 uur per week;
  • De kans om jezelf professioneel te ontwikkelen

Dit is Daelzicht

Daelzicht is een brede en grote zorgorganisatie. Op onze ruim tachtig locaties in Limburg bieden we met plezier en deskundigheid een veilige woonomgeving, zorg en behandeling, dagbesteding en thuisondersteuning voor zo’n tweeduizend kinderen, jongeren en volwassenen met een verstandelijke beperking.

Belangstelling en solliciteren

Enthousiast geworden over deze vacature? Je kunt reageren door je gegevens hieronder in te vullen bij ‘Solliciteer direct online’, Voor meer informatie over de functie kun je tot en met 24 juli aanstaande terecht bij Ruud van der Meulen, leidinggevende service organisatie HR via ruud.vandermeulen@daelzicht.nl of 06-11179030. Daarna kun je voor meer informatie, tot 12 augustus aanstaande contact opnemen met Luc Dahlmans, manager HR. Dit kan via luc.dahlmans@daelzicht.nl of 06-21376318.

Voor meer informatie over de procedure kun je terecht bij Frank Dullens, recruiter via 06-11179029

De eerste gespreksronde zal plaatsvinden op 22 en/of 23 augustus aanstaande.

Bij een indiensttreding wordt een actuele Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) gevraagd.

Deze vacature wordt intern en extern uitgezet. Interne kandidaten hebben voorrang bij gelijke geschiktheid.