Adelante zoekt een

Medewerker I&A

Dienstverband

36

Opleidingsniveau

MBO niveau 4, HBO

Standplaats

Hoensbroek

Werkvelden

Overige

Adelante is een organisatie die ondersteuning biedt aan volwassenen en kinderen die te maken hebben met de gevolgen van een ziekte, aangeboren aandoening of ongeval. Ruim 1200 professionals en medewerkers verlenen die zorg vanuit diverse locaties verspreid over heel Limburg, inclusief de poliklinieken van een aantal ziekenhuizen. Cliënten kunnen terecht voor medisch specialistische revalidatie, gehoor-, taal- en spraakproblemen, speciaal onderwijs, medische kindzorg, sport en arbeidsrevalidatie.
Adelante richt zich niet op de beperking maar op de mogelijkheden om door te kunnen gaan.

Ons motto: haal het beste uit jezelf!

 

Wij zijn per direct op zoek naar een

 

Medewerker I&A

36 uur per week
 

 

Wat ga je doen?
Services levert ondersteunende diensten aan de verschillende divisies. Informatisering & Automatisering is een onderdeel van het divisie Services. Het team Informatisering & Automatisering biedt ondersteuning op het gebied van informatiemanagement  en automatisering aan alle divisies die tot Adelante behoren. Deze ondersteuning is gericht op zowel het functioneel en technisch beheer van de ICT, als op het adviseren en ontwikkelen van automatiseringsbeleid en de informatievoorziening

 

50% Servicedesk en 50% werkplekbeheer:

  • Registreren, analyseren en verhelpen van 1ste en 2de lijns incidenten (Servicedesk);
  • Installeren en beheren van werkplekken en bijbehorende randapparatuur;
  • Het uitvoeren van wijzigingen en (verbeter-)projecten met als doel uitbreiding en verbetering van de Service, het up-to-date houden van de IT-infrastructuur en/of het oplossen van IT-problemen

 

Wie ben jij?
Het werken in een team gaat je natuurlijk af. Je wordt enthousiast van het contact met klanten en het geven van advies tot aan het oplossen van storingen, zowel op de werkplek bij de klant, als tijdens je Servicedesk rol aan toe. Je bent in staat in heldere, eenvoudige taal de meerwaarde van onze diensten uit te dragen. Daarnaast ben je op de hoogte van de laatste technologie achter de moderne werkplek en weet je ook je collega’s en klanten hier enthousiast over te krijgen.

 

Je hebt aantoonbare kennis van en werkervaring met onderstaande technieken, werkwijze en houding;

  • Identity (Active Directory, Azure AD, AAD Connect)
  • Microsoft Intune, AutoPilot en traditionele imaging / provisioning technieken
  • Windows 10
  • Microsoft EM+s stack
  • Office 2019 en Office365
  • MSI-X en Powershell - pré
  • Ivanti Management Suite (LanDesk Management Console) - pré
  • VMWare DEM (user environment management) - pré
  • Topdesk
  • ITIL

 

 

Werkwijze en houding;

  • Je bent nauwkeurig en beschikt over een praktisch en oplossend denkvermogen;
  • Je bent gewend om met een incident management tool te werken;
  • Je beschikt over uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden;
  • Je hebt een klantgerichte en dienstverlenende instelling, waarbij het leveren van kwaliteit voorop staat;
  • Goede administratieve vaardigheden en grote accuratesse;
  • Uitstekende luistervaardigheid, tact en een hulpvaardige houding;
  • Je bent een echte team player en hebt een proactieve houding.

 

Wat vragen wij van je?
Je hebt minimaal MBO4 of HBO werk – en denkniveau en je beschikt over aantoonbare ervaring op het gebied van Servicedesk en werkplekbeheer. Verover jij je werkplek als onmisbare supportspecialist voor de eindgebruikers en ben je bekend met werkplekmigraties naar de laatste versies van Windows al dan niet in combinatie met Intune. Verder ben je up-to-date als het gaat om de relevante certificeringen en hou je de marktontwikkelingen scherp in de gaten.

 

Wat mag jij van ons verwachten?

  • Een aanstelling voor 1 jaar met de mogelijkheid op een vast dienstverband.
  • Een salaris van minimaal € 2.526,-  en maximaal € 3.774,- bruto per maand (FWG 50) bij een 36-urige werkweek, volgens CAO Ziekenhuizen.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden conform cao Ziekenhuizen.
  • Mogelijkheden om je verder te ontwikkelen via onze Adelante Academie.
  • Voordelig sporten via BenVitaal

 

Hebben wij jouw interesse gewekt?
Zorg dan dat wij jouw sollicitatie vóór 14 mei a.s. hebben ontvangen. Solliciteer direct via de functieknop solliciteren.

 

De eerste sollicitatiegesprekken vinden plaats op 18 mei
 

Nog vragen over deze vacature?
Neem dan contact op René Jacobs, Manager I&A, Repro, via 045 -528 25 25 optie: 1 voor inhoudelijke vragen. Vragen over de arbeidsvoorwaarden? Dan helpt Demi van Tussenbroek, junior HR adviseur, je graag via 045 528 22 62 of WhatsApp 06 82 58 06 77.

 

Goed om te weten!
Screening van CV, diploma's, identiteitsbewijs, VOG (verklaring omtrent gedrag) en een referentiecheck maken deel uit van de selectieprocedure.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.