Kempenhaeghe zoekt een
Medewerker Personeelsadministratie
Dienstverband
32 - 36 uur
Opleidingsniveau
MBO niveau 4Standplaats
HeezeWerkvelden
ZiekenhuizenStichting Kempenhaeghe Algemeen
Voor iedereen met een (zorg)vraag over complexe epilepsie, slaapstoornissen of neurologische leer- en ontwikkelingsstoornissen, is Kempenhaeghe het expertisecentrum bij uitstek. De kracht van Kempenhaeghe zit in de veelomvattende benadering, de gespecialiseerde zorg, het speciaal onderwijs, de innovatie, onderzoek en wetenschap. Deze elementen worden in nauwe verbinding met elkaar ontwikkeld en aangeboden aan de cliënten.
Binnen Kempenhaeghe kunnen cliënten in vijf gespecialiseerde centra terecht voor diagnostiek, behandeling, begeleiding, zorg, onderwijs en/of een passende woonomgeving. Deze zijn ondergebracht in drie Divisies t.w. Cure, Care en Onderwijs. Binnen Kempenhaeghe staat de mens altijd centraal; er wordt vooral gekeken naar mogelijkheden in plaats van naar beperkingen. Omdat de professionals binnen Kempenhaeghe als geen ander weten welke impact een aandoening in de bovengenoemde domeinen kan hebben op het leven van cliënt/patiënt en zijn/haar omgeving, hebben ze altijd alle aandacht voor deze aspecten.
Om de ambities van Kempenhaeghe te verwezenlijken is een open, ondernemende en lerende organisatie nodig. Onze organisatie, en daarmee ook onze afdeling P&O, is volop in ontwikkeling. Wij zoeken een nieuwe collega die een bijdrage wil leveren aan deze ontwikkelingen binnen Kempenhaeghe.
De afdeling Personeelsadministratie binnen P&O zoekt daarom een enthousiaste
Medewerker Personeelsadministratie
(32-36 uur gemiddeld per week)
Wat ga jij betekenen als Medewerker Personeelsadministratie?
De afdeling Personeelsadministratie binnen P&O vormt samen met de afdeling Salarisadministratie binnen F&C het administratief kloppend hart voor de medewerkers binnen Kempenhaeghe, maar ook met betrekking tot het goed laten verlopen van de in-, door- en uitstroom van personeel.
De algemene taken van de afdeling Personeelsadministratie omvatten o.m.:
- Eerste aanspreekpunt voor medewerkers, leidinggevenden en externen.
- Zorgdragen voor de uitvoering van een correcte personeelsadministratie m.b.t. in-, door– en uitstroom, dossierbeheer en verzuimregistratie in AFAS (personeelsinformatiesyteem).
- Coördineren en bewaken, in samenwerking met de recruiter, van het hele werving en selectieproces (o.a. plaatsen vacatures, uitnodigingen versturen, afwijzen kandidaten).
- Zorgdragen voor en bewaken van diverse administratieve taken die voortkomen uit het digitale verzuimproces, inplannen van medewerkers voor het spreekuur van de bedrijfsarts en bedrijfsverpleegkundige en daarbij de termijnen van de Wet verbetering Poortwachter in acht nemen.
- Het signaleren van optimalisatiemogelijkheden in HR- processen.
- Diverse ondersteunende administratieve werkzaamheden voor de afdeling P&O op het gebied van Leren en Ontwikkelen.
Over de afdeling P&O
De afdeling P&O bestaat nu uit een team van enthousiaste medewerkers en is als volgt opgebouwd:
- Manager P&O,
- Adviseurs P&O voor 3 divisies en Centrale Diensten,
- Medewerkers Personeelsadministratie,
- Recruiter,
- Adviseurs Leren & Ontwikkelen,
- Praktijkopleiders,
- Adviseur Arbo en Preventie.
De afdeling P&O valt rechtsreeks onder de raad van bestuur. Er wordt nauw samengewerkt met de Salarisadministratie, welke is ondergebracht bij de afdeling Finance & Control.
Wat wij van jou verwachten?
- Je bent een zelfstandige professional, integer en kwaliteitsgericht.
- Initiatief nemen en meedenken is belangrijk.
- Omdat je komt te werken in een dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is, heb je een flexibele instelling, weet je prioriteiten te stellen en beschik je over een groot organisatorisch vermogen.
- Je beschikt over een afgeronde mbo-opleiding bij voorkeur in de richting HRM en een aantal jaren ervaring op een HR-afdeling.
- Verder ben je een teamplayer met gevoel voor humor en is het een pré als je ervaring hebt met het werken met AFAS HR.
Wat bieden wij jou?
- Een aanstelling voor een jaar, met uitzicht op een vast contract.
- De mogelijkheid voor een aanstelling voor 32-36 uur per week.
- Cao Ziekenhuizen, salaris FWG 40 maximaal € 3.318 bruto per maand bij een fulltime aanstelling.
- Eindejaarsuitkering en vakantietoeslag, beide structureel van 8,33%.
- Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals het meerkeuzesysteem (waaronder een fietsregeling en reiskosten MKA). Hybride werken behoort tot de mogelijkheden.
- Woensdag en vrijdag behoren tot vaste werkdagen.
- Je gaat werken in een veelzijdige functie in een informele en collegiale sfeer. Daarnaast is Kempenhaeghe een organisatie waarin aandacht is voor persoonlijke ontwikkeling. Zo wordt bijvoorbeeld de mogelijkheid geboden om jezelf te ontwikkelen via een online leeromgeving door middel van vele modules van Goodhabitz.
Informeren en solliciteren
Voor meer informatie over de functie neem je contact op met Marie-Louise, Teammanager HR Administratie, via M. 06-5186 1419.
Interesse? Solliciteer dan voor 1 oktober a.s. via bijgaande link.
Voor vragen over de sollicitatieprocedure bel of app dan gerust!
Chantal Simar, recruiter
M. 06-51142379
E. simarc@kempenhaeghe.nl
Bereikbaarheid: 15 min. vanaf Weert, dus ook goed bereikbaar vanuit Limburg.