MET ggz zoekt een

Medewerker Servicedesk Huisvesting & Facilitair

Dienstverband

32 - 36 uur per week

Opleidingsniveau

MBO niveau 4

Standplaats

Geleen Roermond

Werkvelden

Geestelijke gezondheidszorg
Krijg jij er energie van om operationeel betrokken te zijn bij de diverse onderwerpen die dagelijks aan bod komen op het gebied van huisvesting en facilitaire uitdagingen?

Ben jij een alleskunner die net dat beetje extra geeft en krijg je energie van het helpen en telefonisch te woord staan van anderen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

MET het team

Het team huisvesting en facilitair is volop in ontwikkeling en bestaat uit 5 FTE. De afdeling richt zich op het verhogen van de kwaliteit van de dienstverlening en huisvesting en is verantwoordelijk voor het klant- en contractmanagement van onderhoud & beheer en facilitaire dienstverlening. Tevens zijn zij verantwoordelijk voor projecten en vastgoedmanagement en de dagelijkse facilitaire dienstverlening zowel op de locaties als in de gebouwen.

Je bent samen met je collega's verantwoordelijk voor het coördineren van de opvolging van facilitaire meldingen en aanvragen vanuit de organisatie, zoals klachten, storingen en specifieke klantwensen. Je hebt een ondersteunende en adviserende rol bij het ontwikkelen van beleid met betrekking tot facilitaire dienstverlening en de implementatie van veranderingen binnen de eigen afdeling.

Wat houdt de functie in?
  • Bent eerste aanspreekpunt voor klanten en ontvangst klanten
  • Verantwoordelijk voor de dagelijkse verwerking en voortgangscontrole van alle binnenkomende meldingen
  • Beheert de sleutels
  • Biedt ondersteuning aan coördinatoren huisvesting en facilitair bij projecten
  • Doet woninginspecties bij vertrekkende en inkomende cliënten
  • Controleert uitvoerde werkzaamheden van onze leveranciers
  • Coördineert verhuizingen.
  • Neemt deel aan de aan bovenstaande zaken gerelateerde overleggen en projecten
  • Ondersteund waar nodig de facilitair adviseur
Wie ben jij?
  • Je beschikt over MBO werk en denkniveau
  • Bij voorkeur een opleiding op het gebied van facility management
  • Ervaring in een zorg gerelateerde omgeving is een pré.
  • Je vindt het leuk mee te bewegen in een veranderende organisatie, waar de weg nog niet is geplaveid en waar je mede vorm kunt geven aan deze weg.
  • Je beschikt over de nodige organisatiesensitiviteit en flexibiliteit
  • Daarnaast beschik je over analytisch vermogen en heb je kennis van facilitaire managementsystemen, bij voorkeur Topdesk.
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift
  • Je weet goed om te gaan met verschillende (klant) belangen
Herken jij je in deze omschrijving? Dan heb jij alles in huis om onze nieuwe medewerker servicedesk te worden!

MET ggz is er voor jou

Als medewerker Servicedesk kun je rekenen op uitdagend en zinvol werk binnen een professionele en veilige werkomgeving. Je krijgt veel ruimte om jouw kennis en ervaring in te zetten en te handelen naar eigen inzicht binnen jouw vakgebied.

Heb je ideeën over nieuwe ontwikkelingen of voor mogelijke verbeteringen? Ook daar staan we altijd voor open.

Je krijgt dus:
  • Een zelfstandige functie waarin veel ruimte is voor eigen inbreng
  • De mogelijkheid om je te ontwikkelen in het vak
  • Een fijne werkomgeving met een gevarieerde cliëntenpopulatie
  • Een team van enthousiaste collega's
Binnen MET ggz vinden we een goede werk-privé balans erg belangrijk, bovendien hebben we goede arbeidsvoorwaarden:
  • Zo hebben we zowel parttime als fulltime mogelijkheden
  • We hebben goede arbeidsvoorwaarden conform CAO GGZ, FWG .
  • Daarnaast hebben we een goede reiskostenvergoeding
  • En een zeer goede pensioenregeling
Tenslotte bieden wij diverse mogelijkheden om je persoonlijk te blijven ontwikkelen en spelen we bovendien graag een rol in de vitaliteit van onze medewerkers door middel van:
  • Een ruime keuze aan opleidingsmogelijkheden
  • Een fietsregeling waarmee je fiscaal voordelig een (elektrische) fiets kunt kopen
  • Heb je de mogelijkheid een PC, laptop of iPad met fiscaal voordeel aan te kopen
  • En kun je sporten tegen een gereduceerd tarief
Maak kennis met MET ggz
MET ggz is een middelgrote organisatie in de geestelijke gezondheidszorg die in heel Limburg mensen met psychische klachten behandelt en begeleidt. Van basis ggz tot hoog specialistische zorg. Van lichte klachten tot crisiszorg. Samen doorlopen we het pad naar herstel. Zowel kinderen, jongeren, volwassenen, ouderen als naasten kunnen bij ons terecht voor ondersteuning.

Bij ons draait alles om mensen. Natuurlijk zijn we er voor de mensen die behandeling en begeleiding nodig hebben. Maar we zijn er ook voor onze medewerkers. Collega's die MET ggz, MET ggz maken. Professionals met passie voor mens en psyche die het verschil maken in het leven van cliënten.

MET aandacht, MET vertrouwen, MET elkaar!

Wil jij onderdeel zijn van een deskundig team met oog voor elkaar? Binnen MET ggz gaan samenwerking en een hoge mate van professionaliteit hand in hand.

Meer informatie en solliciteren

Locatie: Roermond

Aantal uren:
Heb je vragen over de vacature of wil je vrijblijvend een kop koffiedrinken of eens meelopen?

Contact solliciteren : Daphne van Hinsberg, Adviseur Werving & Selectie, werken@metggz.nl, 06-31644372.

Contact inhoudelijk : Rik Schrama, Teamleider Huisvesting & Facilitair, rschrama@metggz.nl , 06-50168593.

Binnen MET ggz dragen we gezamenlijk de verantwoordelijkheid voor het creëren van een diverse en inclusieve werkplek. We proberen verandering en groei in elkaar te stimuleren en geloven dat succes een resultaat is dat voortkomt uit onze verschillen. MET ggz is MET trots een werkgever waar gelijke kansen geboden worden aan iedereen.