SJG Weert zoekt een

Medewerker servicedesk ICT met coördinerende taken

Dienstverband

36 uur

Opleidingsniveau

MBO niveau 4, HBO

Standplaats

Weert

Werkvelden

Ziekenhuizen

Informatisering & Automatisering (I&A)

Over SJG Weert

SJG Weert is een dynamische organisatie die zich aanpast aan de uitdagingen van de hedendaagse gezondheidszorg. Het kleinschalige ziekenhuis, behorende tot de top 5 van de meest klantvriendelijke ziekenhuizen van Nederland, kenmerkt zich door korte lijnen en levert op professionele wijze verantwoorde, hoogstaande zorg.
Wij bieden basiszorg in de volle breedte binnen de muren van SJG Weert of in samenwerking met partners in de regio. De klant staat daarbij steeds op de eerste plaats.



 

36 uur

Medewerker servicedesk ICT met coördinerende taken

 

Ben jij de servicegerichte medewerker die wij zoeken?

 

De functie

Als servicedeskmedewerker ICT ben je verantwoordelijk voor een optimale inrichting en procesgang van de servicedesk en het incidentenproces.

Je bent samen met jouw collega het aanspreekpunt op gebied van ICT-gebruikersvragen in een dynamische omgeving met virtualisatie en cloudoplossingen. Je bent nieuwsgierig, vraagt door, denkt mee en je weet van aanpakken. Daarnaast ben je probleemoplossend en zeer klantgericht. Je geeft telefonische ondersteuning, neemt de pc over of bent indien nodig aanwezig op een van de (800) werkplekken binnen de organisatie. Je coördineert de servicedesk processen op de juiste wijze en escaleert waar nodig. Het is de kunst om het overzicht te bewaren, mee te denken met de klant én verbeterpunten van de helpdeskprocessen of eigen functioneren te signaleren, terwijl je meedraait in het team. Een echte sociale spin in het web dus.

Je analyseert storingen en zorgt voor oplossingen en voorkomt zo mogelijk ICT gerichte problemen in de toekomst. Je schat de impact en consequenties van storingen in en indien je deze niet zelf kunt oplossen zet je incidenten door naar de verantwoordelijke 2e lijn (systembeheer). Je registreert alle meldingen in TOPdesk. Je werkt dus zeer nauw samen met de systeembeheerders en samenwerking "zit in je bloed".

Je weet verstoringen te vertalen naar (standaard) oplossingen en hebt een perfect inzicht in proactief beheer, geeft verbetervoorstellen, zorgt dat de oplossing aansluit op de standaarden en voorkomt maatwerk. Samen met het team ben je het aanspreekpunt voor diverse IT, hardware en software gerelateerde vragen. Je neemt deel aan de 7x 24 uurs bereikbaarheidsdienst.

Wat vragen we?

  • Een afgeronde MBO+/HBO opleiding.
  • Enkele jaren werkervaring in een servicegerichte functie, bij voorkeur als technisch applicatiebeheer.
  • ITIL foundation of ITIL incident control kennis.
  • Microsoft certificeringen.
  • Ervaring met TOPdesk is een pré.
  • Ruime kennis van Microsoft producten zoals Windows 10, Microsoft Office 365.
  • Je bent communicatief sterk in woord en geschrift.
  • Je kunt snel schakelen en inschatten welke zaken prioriteit hebben en weet op welke momenten je in- of externe hulp moet inschakelen.
  • Je beschikt over een analytisch denkvermogen, werkt oplossingsgericht en bent vertrouwd met een beheers- en projectmatige aanpak.
  • Je bent nauwgezet en heb je een proactieve houding.
  • Je bent klant- en kwaliteitsgericht (service gedreven).
  • Je werkt planmatig en gestructureerd.
  • Je bent nauwkeurig in het bijhouden van de CMBD en administratie.

Wat bieden we?

De arbeidsduur bedraagt 36 uur gemiddeld per week. Het salaris is afhankelijk van ervaring en opleiding. Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd, die op termijn bij goed functioneren, kan worden omgezet in een vaste dienstbetrekking. De cao ziekenhuizen is van toepassing. Dit betekent dat je recht hebt op een eindejaarsuitkering en een vakantietoeslag van 8,33%. Verder bieden we je een aantrekkelijk pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden en kijken we graag met je mee hoe je je verder kunt ontwikkelen. Persoonlijk contact, korte lijnen en een informele sfeer kenmerken onze manier van werken.

Tot slot

  • De gesprekken vinden plaats op 18 en 19 mei a.s.
  • Bij aanvang van de werkzaamheden dient men te beschikken over een Verklaring Omtrent het Gedrag Natuurlijke Personen en de originele VOG te kunnen overleggen.

Sluitingsdatum:
12-05-2021

Contactpersonen:
Leon Peters
tel.: +31 495-572576