Stichting Pergamijn zoekt een

Medewerker Vastgoed & Huisvesting

Dienstverband

36 uur per week

Opleidingsniveau

HBO

Standplaats

Echt

Werkvelden

Gehandicaptenzorg
"Ieder mens geeft het liefst zelf vorm aan zijn eigen leven. Soms lukt dit niet op eigen kracht. Wij ondersteunen mensen met een verstandelijke beperking en/of complexe zorgvraag. Door goed te luisteren naar de wensen van onze cliënten en hun netwerk geven wij invulling aan alle facetten van het leven: wonen, werken, vrije tijd of contacten met anderen. Wij zijn een professionele partner en handelen vanuit ons hart, gelijkwaardigheid en respect."




Medewerker Vastgoed & Huisvesting

36 uur

"Het mooie van mijn werk is dat ik elke dag ervoor kan zorgen dat onze bewoners een thuis hebben."




Jouw werkomgeving

De afdeling vastgoed & huisvesting bestaat uit een team van 15 medewerkers. Wij dragen bij aan de kwaliteit van bestaan door het bevorderen van de leefbaarheid binnen de woon- en dagbestedingsvoorzieningen.

Het doel van onze afdeling is: het op orde brengen en of het in stand houden van gebouwen, terreinen en (gebouwgebonden) installaties. Daarnaast verzorgt de afdeling verbouw- en renovatieprojecten Ze werken bovendien nauw samen met de afdeling vastgoed projecten (nieuwbouw en of grootschalige projecten).

Wat goed is om te weten is dat we middenin een ontwikkeling zitten. Dat betekent dat jij mee kunt bouwen aan de toekomst van de afdeling.




Jouw baan

De medewerker vastgoed en huisvesting zorgt primair voor het op orde brengen en of in goede staat houden van de gebouwen en de installaties en stuurt functioneel de onderhoudsdienst aan en legt verantwoording af aan de manager vastgoed & huisvesting. Hiertoe behoren onder meer de volgende taken:
  • je bent het eerste aanspreekpunt en vervult een adviserende rol voor de Teamleider zorg in haar/zijn rol van gebouwbeheerder ten aanzien van aanpassingen en onderhoud van de gebouwen;
  • je houdt het MJOP actueel, genereert jaarplannen en stemt deze af met de gebouwbeheerders;
  • je draagt zorg voor opdrachtverstrekkingen en hebt een coördinerende en regisserende rol bij de uitvoering van de (ver)bouw werkzaamheden;
  • je bewaakt de veiligheid, voortgang en kwaliteit van de werkuitvoering, zowel op het gebied van in- als uitbesteedt werk;
  • je bewaakt de naleving van in- en externe wet- en regelgeving (o.a. de geldende NEN-normen, Arbo- en BHV-regelgeving);
  • je ziet er op toe dat het budget van de werkzaamheden niet wordt overschreden en hebt hierin een signaleringsplicht;
  • je bent mede verantwoordelijk voor het up-to date houden van gebouwen, terreinen en gebouw gebonden installaties en instrueert gebruikers over een juist gebruik van deze installaties;
  • je draagt mede zorg voor het doorontwikkeling van en actueel blijven van het gebouwdossier;
  • je bent eerste aanspreekpunt van de technisch beheerders van onze verhuurders;
  • je bent op technisch gebied eerste aanspreekpunt van onze huismeesters;
  • je adviseert t.a.v. inkoop van materialen en diensten en rapporteert periodiek over de financiële resultaten van de aan jou toegewezen projecten;
  • je voert een transparante en overzichtelijk administratie;
  • je neemt deel aan in- en externe overleggen.

Jij..

… hebt bovenal affiniteit met onze cliënten;

staat voor je werk en toont "ondernemerschap". Voor jou is het vanzelfsprekend dat je goed contact onderhoudt met de teamleiders in de zorg om samen tot de beste oplossing te komen voor de cliënt. Natuurlijk toon je hierbij initiatief en een proactieve werkhouding. Daarnaast kan de ander op jou bouwen want "afspraak is afspraak";

… je bent net zo goed in staat om zelfstandig te werken als in teamverband;

… je hebt kennis van conditiemetingen volgens de NEN-2767 en hebt ruime ervaring met het plannen en begeleiden van bouwkundig gebouwonderhoud en (ver)bouwprojecten;;

… je beschikt over een goed analytisch en probleemoplossend vermogen en laat hierin de nodige zelfstandigheid zien;

… je hebt een proactieve werkhouding en acteert als zodanig bij externe (wet- en regelgeving) en interne (eigen bedrijfsvoering) ontwikkelingen;

… kan ook in drukke situaties en bij het behalen van deadlines je hoofd koel houden en prioriteiten stellen;

… bent betrouwbaar, hulpvaardig en servicegericht in de omgang met cliënten, medewerkers en gasten. Je bent een prettige collega om mee samen te werken;

… hebt een representatieve uitstraling en ook in je werk bewaak je orde en netheid.




En verder...
  • heb je minimaal een MBO+, bij voorkeur HBO diploma van een passende technische opleiding;
  • heb je allround praktische technische kennis van en ervaring met onderhoudswerkzaamheden en reparaties;
  • ben je in het bezit van een rijbewijs.



Daar tegenover staat…

Pergamijn investeert volop in de ontwikkeling en opleiding van haar medewerkers en biedt je de mogelijkheid om je carrière op jouw manier vorm te geven. Er is oprechte interesse in zowel de cliënten als in jou.

Verder bieden wij:
  • Een salaris in overeenstemming met de cao gehandicaptenzorg; FWG 55 afhankelijk van je ervaring en opleiding;
  • 144 verlofuren per jaar uitgaande van een fulltime dienstverband en 57 Persoonlijk Budget Levensfase uren;
  • Een op maat gemaakt inwerktraject om een goede start te maken binnen stichting Pergamijn;
  • Een interessante werkkostenregeling waarmee je als medewerker voordeel kan hebben bij de aanschaf van een fiets, smartphone of tablet, voordeel met bedrijfsfitness of korting op de contributie van je sportvereniging en meer;
  • Wij vinden een fijne werksfeer belangrijk. Daarom vergoedt Pergamijn een keer per jaar een teamactiviteit naar keuze.
  • Onze Personeelsvereniging organiseert leuke activiteiten zoals stedentrips, musicalkaartjes, creatieve workshops en nog veel meer.
  • Bij indiensttreding lever je een verplichte geldige VOG (verklaring omtrent gedrag). De kosten van de VOG vergoeden wij.
  • Pergamijn heeft locaties in Midden - en Zuid- Limburg; o.a.. in Echt, Sittard, Beek, Geleen, Roermond en Heerlen.



Meer informatie:

Voor nadere informatie over de functie-inhoud kun je contact opnemen met de heer Frank Lemmens, manager Vastgoed en Huisvesting,

tel: 06-20467412




Heb je interesse?

Wil jij ons team komen versterken en voldoe je aan en de gestelde eisen, solliciteer dan met motivatie en cv via www.werkenbijpergamijn.nl