KL-IK zoekt een

Medewerker zorgadministratie

Dienstverband

32

Opleidingsniveau

MBO niveau 4

Standplaats

Sittard

Werkvelden

Sociaal Werk

Medewerker zorgadministratie

Voor onze zorgadministratie zijn wij op zoek naar een enthousiaste en gemotiveerde collega.

Ben jij sociaal vaardig, sta je sterk in je schoenen, ben je goed op de hoogte van de veranderingen in de zorg- en welzijnssector en gun jij onze deelnemers de beste zorg? Dan ben jij degene die we zoeken!

Wie is Kl-ik?

KL-IK is een moderne, professionele en dynamische zorgorganisatie die begeleiding biedt aan

cliënten in de omgeving Sittard-Geleen, Maastricht-Heuvelland, Roermond en Venlo.

De voordeur van KL-IK staat voor iedereen open, er is geen wachtlijst. Iedereen kan zich

bij KL-IK melden met hulpvragen op het gebied van maatschappelijke dienstverlening. Vaak

zijn mensen al geholpen met passende, betrouwbare informatie of begeleiding in contacten

met de juiste instanties. Eenvoudige hulpvragen kunnen worden opgelost in het netwerk

waar cliënten en KL-IK deel van uitmaken. We zullen iedereen verder proberen te helpen

met wat zij nodig hebben.

Kl-IK biedt beschermd wonen, ambulante begeleiding, jeugdzorg, forensische zorg en

dagbesteding aan. KL-IK is ‘Krachtig door mijn –IK’. Wij staan voor het hebben van een

identiteit, het meenemen van je eigen IK. Dit vragen we niet alleen van cliënten, maar ook

van jou!

Wat ga jij doen?

Als medewerker zorg administratie bij KL-ik ben je verantwoordelijk voor de correcte en tijdige afhandeling van het berichtenverkeer, het vastleggen van toegewezen zorgfinanciering (WMO, JW, WLZ en FZ) en onderhouden van contact hierover met o.a. gemeentes en zorgkantoren.
Daarnaast ben je bezig met administratieve werkzaamheden zoals bijvoorbeeld het verwerken en doorzetten van aanmeldingen naar de juiste medewerkers of het administreren en verwerken van clientgegevens of indicaties in verschillende systemen. Je signaleert mogelijkheden ter verbetering in de dienstverlening en administratieve processen. Verder plan en organiseer je overlegmomenten en neem je initiatief tot het maken van nieuwe afspraken om processen zo effectief en efficiënt mogelijk te houden. Met jouw werk leg je de basis voor een goedlopend zorgregistratie- en declaratieproces.
 

Jij bent bezig met:

- bijhouden van indicaties en tijdig signaleren van afloop van een indicatie

- controle op productie;

- controle op tijdschrijven van medewerkers;

- ondersteunen bij algemene administratieve processen zoals het creëren van deelovereenkomsten voor onderaannemers;

- administratief aanspreekpunt/contactpersoon voor hoofdaannemers;

- administratieve ondersteuning van de coördinatoren;

- plannen van client afspraken voor begeleiders;

Wij zoeken iemand met:

  • MBO 4 werk- en denkniveau
  • Relevante werkervaring op het gebied van zorgadministratie en berichtenverkeer
  • Kennis van, inzicht in en ideeën over administratieve processen
  • Affiniteit met het werken in verschillende systemen
  • Accuraat en analyserend kunnen werken
  • Dienstverlenend, klantgericht en sociaal vaardig
  • Om kunnen gaan met stress, werkdruk in een dynamische werkomgeving
  • Kennis van verschillende financieringsstromen (WMO, JW, WLZ en FZ) voor onze zorgtrajecten is een pré

Wat heeft Kl-ik jou te bieden?

Wij bieden onze collega’s gevarieerd en zinvol werk in een professionele en prettige

werkomgeving. Daarbij hoort natuurlijk een goed pakket aan arbeidsvoorwaarden conform

cao Sociaal Werk met onder andere een individueel keuze budget. Het salaris dat je ontvangt

is afhankelijk van je opleiding en ervaring.

Solliciteren

Enthousiast geworden? Laat het ons weten! Voor vragen kun je een email sturen naar stephanie@kl-ik.nl