Zuyderland zoekt een

Netwerkbeheerder infrastructuur services (36 upw, locatie Sittard-Geleen)

Dienstverband

36 uur

Opleidingsniveau

HBO

Standplaats

Sittard – Geleen

Werkvelden

Ziekenhuizen

Jouw nieuwe baan

De afdeling Infrastructuur Services van ICMT (Informatie, Communicatie en Medische Technologie) is verantwoordelijk voor het beheer en instandhouding van de netwerkinfrastructuur van het Zuyderland Medisch Centrum en werkt nauw samen met de andere competentieteams binnen ICMT. Lijkt het jou leuk om naast het beheer ook projecten uit te voeren? Dan ben je bij onze afdeling op het juiste adres.

Wat neem je mee?

Je bent communicatief vaardig (zowel mondeling als schriftelijk), overtuigend, analytisch, initiatiefrijk, vaardig in plannen en organiseren. Je hebt een zeer klant- en kwaliteitsgerichte houding en een ruime stressbestendigheid.

  • Een relevante afgeronde HBO-opleiding op het gebied van technische infrastructuur.
  • CCNA (Cisco) Certificering.
  • Aantoonbare kennis en ervaring met routing en switching en bijbehorende protocollen.
  • Kennis op gebied van netwerksecurity.
  • Ervaring met het werken in ICT-projecten.
  • Kennis van en ervaring met ITIL/ISM en procesmatig werken.

Wat krijg je ervoor terug?

  • Een contract voor de duur van één jaar. Een eventuele verlenging of een contract voor onbepaalde tijd bestaat tot de mogelijkheden.
  • Een werkweek van gemiddeld 36 uur, waarbij de werkdagen in overleg bespreekbaar zijn. In deze functie zijn consignatiediensten van toepassing.
  • Een salaris in FWG 55 met een bruto maandsalaris van € 3.115,- tot € 4.391,- of FWG 60 met een bruto maandsalaris van € 3.389,- tot € 4.964,-  bij een fulltime dienstverband van 36 uur per week. De inschaling is afhankelijk van jouw relevante werkervaring.
  • Een aantrekkelijke vakantietoeslag (8,33%) en eindejaarsuitkering (8,33%), Cao Ziekenhuizen.

Wat bieden wij jou nog meer?

  • Reiskostenvergoeding en een goede pensioenverzekering (PFZW).
  • Collectieve korting op een ziektekostenverzekering (CZ, IZZ of Menzis) en diverse verzekeringen bij Centraal Beheer/AON.
  • Een voordelige arbeidsongeschiktheidsverzekering (Allianz).
  • Naar keuze deelname aan de personeelsvereniging met kortingen op concerten, vakanties en interessante workshops/cursussen.
  • Mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken. Jouw thuiswerkplek wordt ingericht. Vanaf 1 juli 2022 ontvang je een thuiswerkvergoeding van 2 euro per dag.
  • Initiatieven voor Zuyderland medewerkers zoals stoelmassages, loopbaanadvies en andere leuke activiteiten.
  • Opleidingen om in jouw vakgebied bij te blijven.

Welkom in het team

De afdeling ICMT bestaat uit ca. 150 collega’s werkzaam binnen de afdelingen: Innovatie & Projecten, Medische Technologie, Applicatie services en Infrastructuur services. ICMT is (in)direct van groot belang voor het leveren van hoogkwalitatieve zorg door onze ICT-professionals. Beschikbaarheid, veiligheid en betrouwbaarheid van alle ICT-componenten zijn essentieel, dag en nacht, zowel intern als extern. We zijn nauw betrokken bij het realiseren van de Zuyderland organisatie strategie. Om deze strategie te realiseren, worden veel projecten geïnitieerd met een zeer grote ICT-component.

De afdeling Infrastructuur services is verantwoordelijk voor de inrichting en instandhouding van de ICT-infrastructuur van Zuyderland Medisch Centrum, opgebouwd uit drie sub afdelingen, Backoffice, Frontoffice en Service desk. De afdeling backoffice bestaat uit vier sub afdelingen, te weten Netwerk, VDI, System/Storage en packaging.

Meer weten?

Wil je meer informatie of heb je nog enkele vragen? Neem dan gerust contact op met Jos Savelkoul, leidinggevende Infrastructuur Services, via telefoonnummer 06-51986761.

Een referentiecheck en screening kunnen onderdeel zijn van de procedure. Voor alle functies binnen Zuyderland wordt een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) gevraagd.

Voorrangskandidaten krijgen, bij gelijke geschiktheid, voorrang op interne en externe kandidaten.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.