Thuiszorg Groot Limburg zoekt een

Operationeel planner thuiszorg

Dienstverband

24

Opleidingsniveau

MBO niveau 3, MBO niveau 4, HBO

Standplaats

Maastricht

Werkvelden

Thuiszorg

Door jou is de zorg goed geregeld! Als planner ben je niet direct betrokken bij de zorg, maar jij weet dat jouw ondersteuning het verschil kan maken in het zorgproces. Jij zoekt naar de optimale match tussen de zorgvraag en de inzet van medewerkers.

Voel jij je thuis in de dynamische omgeving van de thuiszorg en is het plannen van een snel veranderende zorgvraag jou op het lijf geschreven? Thuiszorg Groot Limburg is op zoek naar een enthousiaste operationeel thuiszorgplanner.

Hoe ziet jouw rol als planner eruit?

Als planner rooster je cliënten en medewerkers in volgens afspraken, wetgeving en beleidsregels door middel van een systeem. In jouw rol als planner zorg je iedere dag dat de inzet van verschillende zorgprofessionals zo efficiënt mogelijk wordt ingeregeld. Als geen ander weet je flexibiliteit in de werktijdenregeling van de medewerker te vertalen naar een efficiënt rooster binnen de financiële kaders. Je hebt een signalerende functie als het gaat om de kwantitatieve en kwalitatieve knelpunten in de personeelsbezetting én je hebt inzicht in de opname- en zorgindicatie met het bijbehorende aanvraag- en intakeproces. Je bent verantwoordelijk voor de routeplanning en lost adhoc problemen op. Je deinst daarbij niet terug om creatief te zijn en snel oplossingen te vinden voor last-minute zaken en regelt dit met plezier. Je bent toegankelijk voor collega’s en betrokken in contact.

Wat ga je doen?

  • Je draagt zorg voor een efficiënte planning en alle administratieve taken eromheen. Hierbij houd je rekening met vaste afspraken en routes van medewerkers.
  • Dagelijks operationele aansturing van de zorgprofessionals. Je houdt iedereen op de hoogte van roosterwijzigingen en eventuele bijzonderheden met betrekking tot de uit te voeren werkzaamheden;
  • Oplossen van adhoc situaties. Dit is een groot en belangrijk onderdeel in de thuiszorg!
  • Controle op verlof- en (meer)urenregistraties;
  • Je hebt direct contact met cliënten/medewerkers via telefoon en email.
  • Opstellen en onderhouden van de (basis)roosters en planning van meerdere zorgteams. Oplossen op korte termijn van roosterproblematiek en zorgen voor herbezetting van de diensten door inzet van medewerkers vanuit de teams en ZZP’ers. Langdurige capaciteitsproblemen signaleer je vroegtijdig en je adviseert het management hierin.

Wil je weten wie wij zijn?

Met 100 vaste medewerkers en 60 aangesloten ZZP’ers is Thuiszorg Groot Limburg een kleine tot middelgrote thuiszorgorganisatie. Door te streven naar vaste medewerkers op vaste routes kunnen wij persoonlijke zorg aanbieden. Het kantoor bevindt zich midden in Maastricht en biedt ruimte aan de planners en het overige kantoorteam. De planner vormt de spil binnen en tussen de zorgteams en zorgt dag in dag uit dat alles in goede banen wordt geleid. Door veel persoonlijk contact met de zorgmedewerkers (die zich regelmatig zullen melden bij je bureau), zul je je hier snel thuis voelen.

Wat hebben we jou te bieden?

  • Een jaarcontract van 36 uur per week (fulltime) met uitzicht op een vast dienstverband bij gebleken geschiktheid
  • Werktijden van maandag tot en met vrijdag. Je bent bereid flexibel te werken en bereikbaar te zijn wanneer nodig.
  • Een passend salaris in schaal 40 van de VVT-cao afhankelijk van ervaring. Vakantiegeld 8% en eindejaarsuitkering van 8,33%.
  • Een hectische maar leuke en gezellige werksfeer en een hechte groep collega's.

Wat neem jij mee?

  • MBO tot HBO werk- en denkniveau
  • Aantoonbaar meerdere jaren ervaring als planner binnen de thuiszorg
  • Actuele kennis van CAO VVT en andere relevante wet- en regelgeving
  • Kennis van plansystemen, zoals ONS Nedap is een pré
  • Ervaring met operationele aansturing van personeel
  • Je bent communicatief en digitaal vaardig
  • Je kunt snel schakelen, houdt het overzicht en blijft accuraat. Dit betekent dat je proactief op zoek gaat naar oplossingen waarbij je kunt presteren onder een hoge werkdruk
  • Je werkt zelfstandig en bent daadkrachtig en besluitvaardig
  • Een positieve instelling en je bent oplossingsgericht
  • Je kan verbinding maken met medewerkers voor de juiste balans tussen werk en privé
  • Een helicopterview en analytische vaardigheden

Misschien heb je nog vragen of meer informatie nodig?

Neem dan gerust contact op met een van onze HR-adviseurs: Angie Adriaens of Pia Pilmeijer

via 043-3472494 of stuur je vraag naar:  personeel@thuiszorggrootlimburg.nl.

ZIE JIJ DIE UITDAGING WEL IN DEZE FUNCTIE BIJ ONZE LEUKE ORGANISATIE? 
Stuur je brief en CV dan snel naar:

personeel@thuiszorggrootlimburg.nl o.v.v. vacaturenummer 18
 Een assessment kan deel uitmaken van deze sollicitatieprocedure

Neem alvast eens een kijkje onze website www.thuiszorggrootlimburg.nl of volg ons op facebook.