Sevagram zoekt een

Planner 24 - 36 uur per week

Dienstverband

24 - 36 uur per week

Opleidingsniveau

MBO niveau 4

Standplaats

Heerlen

Werkvelden

Ouderenzorg
Een veelzijdige en uitdagende baan waarin jij het verschil kunt maken!

Team Planning en Support zoekt een nieuwe collega:
Als Planner bij Sevagram heb jij een belangrijke spilfunctie binnen de organisatie. Je bent zowel onderdeel van het planbureau als de rots in de branding van jouw locatie(s). Iedere dag opnieuw zet jij je in om een optimale planning voor de verschillende locaties te realiseren. Jij hebt hierbij een flexibele werkplek waarbij je afwisselend op de locatie(s) of het planbureau werkzaam bent. Thuis werken behoort ook tot de mogelijkheden

Vanuit jouw rol als planner ondersteun je vanuit een helicopterview o.a. de teammanager in het vormgeven van een operationeel rooster. Je hebt een adviserende rol ten aanzien van de dagbezetting, de arbeidstijdenwet en cao VVT. Je verwerkt het operationele rooster in het roostersysteem en zorgt voor toelichting over dit rooster binnen het team. Je hebt een controlerende functie ten aanzien van de gegevens die noodzakelijk en relevant zijn voor een juiste salarisverwerking. Nieuwe medewerkers geef jij uitleg over het roostersysteem “SDB en/of NEDAP” zodat zij hier meteen goed mee aan de slag kunnen. Dit is een kleine greep uit de veelzijdige functie die jij als planner hebt.

Waar kun jij op rekenen?
  • Wij bieden jou een dienstverband voor 24-36 uur per week binnen een enthousiast en ambitieus team;
  • Er wordt gestart met een jaarcontract. Bij gebleken geschiktheid wordt dit omgezet in een contract voor onbepaalde tijd;
  • Een mooi salaris conform cao VVT, FWG 40 maximaal € 3.254,43 bruto op basis van 36 uur;
  • Onze medewerkers groeien met ons mee. Sevagram biedt ruimte voor opleidingen, trainingen en cursussen;
  • Sevagram heeft een uitgebreid pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden, o.a. eindejaarsuitkering, goed pensioen, aanvullende verzekeringen en nog veel meer.

Zo maak jij het verschil!
Ook al is het rooster altijd onderhevig aan veranderingen; In ad hoc situaties hou je het hoofd koel en maak je de juiste inschattingen, sta je stevig en stel je de juiste prioriteiten. Voeg jij jouw enthousiasme en doorzettingsvermogen daar aan toe? Dan maak jij écht het verschil!

Verder breng jij mee:
  • Jij beschikt minimaal over een diploma op mbo-4 niveau, aangevuld met relevante werkervaring als personeelsplanner of aantoonbare affiniteit met personeelsplanning vanuit een andere rol;
    • Daarnaast heb jij een sterke affiniteit met de zorgsector;
    • Heb je ervaring met de systemen SDB Planning (Aysist) en/of NEDAP, dan is dit een pré;
    • Jij bent in staat om snel te schakelen tussen verschillende disciplines en weet je communicatiestijl goed aan te passen aan de doelgroep;
    • Verder heb jij kennis van relevante wet- en regelgeving zoals arbeidstijdenwet en cao en ervaring hoe dit in de praktijk toe te passen.

Kom maar op!
Ben jij ervan overtuigd dat we bij elkaar passen? Reageer dan voor 22 mei en vertel ons hoe jij aan de hand van je persoonlijkheid, kennis en ervaringen in aanmerking komt voor deze job. Eerst nog wat vragen? Maarten Gerrits (06 28 49 59 48), Manager planning, vertelt je graag meer!

De eerste gesprekken zijn gepland op donderdag 25 mei in de ochtend.

Onderdeel van de indiensttreding is dat je een geldige Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) kunt overleggen. Het recruitment team werkt zonder tussenkomst van werving- en selectiebureaus.