Buro Andersom zoekt een

Planner Buro Andersom

Dienstverband

20-24

Opleidingsniveau

MBO niveau 1, MBO niveau 3, MBO niveau 4, MBO niveau 2

Standplaats

Belfeld

Werkvelden

Geestelijke gezondheidszorg, Jeugdzorg, Sociaal Werk

Word jij onze nieuwe planner?
 

-  20 tot 24 uur per week
-  Bepaalde tijdcontract, met uitzicht op een onbepaalde tijd contract
-  Belfeld
 

Wat ga je doen?
Goede communicatie en samenwerking leidt tot het beste resultaat.
Als planner bij Buro Andersom maak je de roosters voor onze 3 Wonen Plus teams, waarbij je rekening houdt met wensen en verlof. Je krijgt er energie van om de perfecte oplossing te vinden om een rooster zo goed als kan te maken.
Iedere dag zorg jij dat alles achter de schermen zo vlekkeloos mogelijk verloopt.
Wij geloven dat door samenwerking en structuur onze collega’s de beste hulp voor onze cliënten kunnen bieden.

 

Jij als planner
Laat je van jouw beste organisatorische en communicatieve kant zien.
Je kan als planner goed verbanden zien en het overzicht bewaren. Je bent naast analytisch ook stressbesteding. Door onverwachte wijzigingen spring je op het laatste moment in om dan alsnog een passend rooster voor elkaar te krijgen. Hierbij houdt je rekening met de arbeidstijdenwet. Snel schakelen en altijd de best mogelijke optie boven tafel halen word je blij van.
Je wordt onderdeel van het backoffice team, hierbij ondersteun je ook in andere taken. Als planner werk je zelfstandig, waarbij je met vragen terecht kan bij de HR-medewerker.
Je bent vaker op de Wonen Plus locaties te vinden, hierbij beantwoord je vragen van collega’s over de planning en verlof.
 

Jij bent…

- Sociaal, assertief en goed in het onderhouden van contacten
- Analytisch sterk en zorgvuldig

- Proactief, vindingrijk en oplossingsgericht

- Stressbesteding en flexibel

- Iemand met een gevoel voor humor en relativeringsvermogen

 

Jij hebt …

- HBO werk- en denkniveau
- Ervaring met het inroosteren van teams
- Kennis van de arbeidstijdenwet
- Kennis en ervaring met Microsoft Office
- Ervaring met het systeem Dyflexis is een pré
- Een rijbewijs en auto

 

Wat mag je verwachten?
Wij bieden een contract aan voor bepaalde tijd. Wij bouwen graag aan een toekomst samen, hierdoor is er zicht op verlenging of onbepaalde tijd contract.
Je komt terecht in een klein en hecht team. De werktijden zijn op locatie en samen met jouw collega’s van de backoffice zorg je voor een optimale bezetting op kantoor.
Het salaris dat wij bieden is conform CAO sociaal werk, schaal 5 of 6.



Wij zijn Buro Andersom
Wij bieden individuele begeleiding aan mensen met een persoonlijke en vaak complexe hulpvraag. Wij helpen deze mensen weer op weg. Wij geloven dat er voor iedereen geschikte hulp te bieden is, hoe complex de situatie ook is. Dit kan bijvoorbeeld door het bouwen aan een stevig sociaal netwerk zijn of bij het leren omgaan met een verslaving.
Ook bieden wij hulp of het op orde brengen van de financiële situatie of het zoeken naar een geschikte woonplek. 
Ons doel? Zorgen dat de cliënt de draad weer op kan pakken en naar de toekomst durft te kijken.

Wist je dat…

  • De gemiddelde leeftijd bij Buro Andersom 35,5 jaar is
  • We jaarlijks een teamuitje en bedrijfsuitje hebben
  • We investeren in jouw ontwikkeling 
  • We twee keer per jaar samen bouwen aan Buro Andersom, want samen maken we onze organisatie beter
  • We diverse sportieve uitjes organiseren door het jaar
  • Naast dat er regelmatig vers fruit wordt geleverd staat er op kantoor ook altijd een goed gevulde snoeppot

 

Sollicitatieprocedure

De sollicitatieprocedure bestaat uit een eerste en tweede kennismakingsgesprek/arbeidsvoorwaardengesprek. Wanneer beide partijen nog steeds enthousiast zijn zal er vervolgens een arbeidsvoorwaardenvoorstel volgen.

 

Interesse, vertel ons wat jouw “anders” maakt?
Stuur je sollicitatiebrief en CV naar onze backoffice coördinator Clint Theunissen via personeelsadministratie@buro-andersom.nl.