Incluzio Uitvoering zoekt een

Regiomanager

Dienstverband

32 uur

Opleidingsniveau

HBO, WO, HBO+

Standplaats

Venlo

Werkvelden

Sociaal Werk

Functieomschrijving

Wat wij bij Incluzio Uitvoering Zuid doen, is begeleiding bieden op een breed gebied: wonen, zorg, financiën, sociaal netwerk en vrijetijdsbesteding. Wat we willen bereiken, is dat cliënten weer op eigen benen kunnen staan. ‘Zelfredzaam’ noemen we dat. Dat doen we door heel goed te kijken naar wat iemand aan hulp op verschillende terreinen nodig heeft. Incluzio Uitvoering Zuid werkt in nagenoeg alle Noord Brabantse gemeenten en in de gehele provincie Limburg.

Onze organisatie doorloopt een fase van vernieuwing. Dat doen wij samen met onze medewerkers, cliënten, opdrachtgevers en partners. We bouwen aan een toekomstbestendige organisatie. Het (her)bepalen van identiteit, focus, uitbreiding, zichtbaarheid zijn kernonderdelen van deze opgave. Om onze ambities waar te maken, hebben wij een topper, het spreekwoordelijke ‘neusje van de zalm’ nodig om ons hierbij te helpen.

Gezocht:

Commerciële en Ambitieuze REGIOMANAGER

32 u/wk

Als regiomanager heb je een keyfunctie in de organisatie. Je hebt een commerciële rol en combineert deze met leidinggeven aan de zelfstandige teamcoaches. Jouw primaire doel is het vergroten van omzet door het versterken van het netwerk en uitbreiding van de opdrachtenportefeuille. Je maakt deel uit van het MT en rapporteert aan de directie.

Taken en verantwoordelijkheden

· Verantwoordelijk voor het indienen van aanbestedingen, subsidietenders en offertetrajecten;

· Het versterken van de zichtbaarheid en naamsbekendheid bij gemeenten/partners in de regio;

· Verantwoordelijk voor (verder)opbouwen, onderhouden en uitbreiden van relaties met meer en minder voor de hand liggende partners (gemeente/overheid, zorgaanbieders, ondernemers, e.a.);

· Het zorgen voor uitbreiding van de opdrachtenportefeuille;

· Verantwoordelijk voor ontwikkeling en implementatie van nieuwe diensten en beleid;

· Het motiveren, inspireren en resultaatgericht aansturen van teamcoaches en staf;

· Het opstellen en volgen van de jaarbegroting. Sturen op KPI’s en contractafspraken;

· Verantwoordelijk voor de (her)inrichting en het bewaken van effectieve/efficiënte interne bedrijfsvoering;

Functie-eisen, competenties en ervaring

· Academisch/HBO- werk- en denkniveau;

· 3-5 jaar aantoonbare management ervaring op strategisch niveau;

· Aantoonbare ervaring met aanbestedingstrajecten en/of het (mee)schrijven aan offertes;

· Kennis van en affiniteit met zorg en welzijn;

· Relevant, breed professioneel netwerk binnen gemeenten (en zorgpartners) in Noord-Brabant en Limburg;

· Commercieel en ondernemend. Je signaleert en speelt in op feitelijke en verwachte (markt)ontwikkelingen;

· Financieel inzicht, bedrijfsmatig sterk;

· Analytisch vermogen, strategische vaardigheden, gevoel voor verhoudingen;

· Communicatief een uitblinker;

· People Manager: vaardig in coachen, bekrachtigen en aansturen op de te bereiken doelen;

· Gericht op samenwerking, bouwen aan verbinding en draagvlak creëren;

· Woonachtig in de regio Noord Brabant of Limburg en in bezit van rijbewijs.

Wat bieden wij?

Een zelfstandige en uitdagende functie in een professioneel team van betrokken medewerkers. Wij werken volgens de CAO Sociaal werk. Bij deze functie hoort het functieprofiel van Leidinggevende 3 en is ingeschaald in schaal 12. Naast onze goede arbeidsvoorwaarden krijg je de beschikking tot een leaseauto, laptop en smartphone.

Het betreft een contract voor 1 jaar met een proefperiode van 1 maand. Afhankelijk van de samenwerking en resultaten is het de intentie om een langdurige verbinding aan te gaan.

Belangstelling?

Stuur een cv en motivatiebrief voor 27 september t.a.v. Marijn Telgenhof, HR adviseur.

De procedure bestaat uit minimaal twee gesprekken en een assessment. Op maandag 5 oktober vinden de eerste gesprekken plaats in Venlo en de 2e gesprekken op woensdag 21 oktober.

Voor vragen over de functie kun je contact opnemen met Sabrina Baselmans op 06-83048594.