Laurentius Ziekenhuis zoekt een

Secretaresse Intensivisten en Afdelingsmanagement IC (32 uur)

Dienstverband

32 uur per week

Opleidingsniveau

MBO niveau 4

Standplaats

Roermond

Werkvelden

Ziekenhuizen
Ben jij die spin in het web die alles overziet? Is voor jou prioriteiten stellen een vanzelfsprekendheid? Kent het MS-officepakket voor jou geen geheimen? Denk jij in oplossingen in plaats van problemen? Voel jij je thuis in een hectische omgeving, waar geen dag hetzelfde is? Welkom in de wereld van de Intensive Care van het Laurentius Ziekenhuis. Dan ben jij onze secretaresse intensivisten en afdelingsmanagement IC!

De functie
Als secretaresse ben je de spreekwoordelijke duizendpoot van de afdeling. Je ontzorgt de artsen van de Intensive Care en de teammanager IC. Je krijgt energie van afwisselend werk. Je bent verantwoordelijk voor het notuleren van de vakgroep overleggen, overleggen van de acute commissie en andere overleggen waar nodig. Je verzorgt het agendabeheer, bewaakt uitgezette acties en termijnen. Je maakt het rooster van de intensivisten en arts-assistenten. Hiervoor is onlangs het roosterprogramma Matrickx aangeschaft. Je bent de vraagbaak voor de artsen en verpleegkundigen van de IC. Andere voorkomende secretariële werkzaamheden behoren ook tot jouw takenpakket.
Om deze functie succesvol uit te voeren beschik je over goede communicatieve vaardigheden. Je bent klantvriendelijk, accuraat, integer en tactisch. Je bent een echt organisatietalent en weet de juiste prioriteiten te stellen. Je weet processen snel en goed te doorgronden.

Jouw nieuwe werkplek
De functie betreft een vacature voor secretaresse van de intensivisten van ons ziekenhuis. Je komt te werken in de kantooromgeving van de Intensive Care. Het team bestaat uit intensivisten, arts-assistenten, physician assistants, IC-verpleegkundigen, IC-verzorgenden en een collega-secretaresse. Door optimale ondersteuning sta je samen met hen voor kwalitatief goede patiëntenzorg op de Intensive Care.

Wat vragen wij van jou?
  • Je hebt een afgeronde mbo-opleiding richting secretarieel of soortgelijk;
  • Je hebt aantoonbaar hbo werk- en denkniveau;
  • Je beschikt over ruimte ervaring in het vakgebied en bij voorkeur binnen een ziekenhuis;
  • Je bent bedreven in het gebruik van MS-office;
  • Je bent bekend met de medische terminologie;
  • Enige kennis van HiX-EPD is een pré;
  • Je bent flexibel.

Wat krijg je daarvoor terug?
  • Salaris tussen €2.541 en €3.658 bruto per maand op basis van 36 uur (FWG 40). Inschaling vindt plaats op basis van relevante kennis en werkervaring;
  • Parttime functie voor 32 uur per week (werktijden in overleg);
  • Een tijdelijk contract voor de duur van 1 jaar, met zicht op een contract voor onbepaalde tijd;
  • Het station Roermond is op 5 minuten loopafstand;
  • Gratis en onbeperkt toegang tot onze online leeromgeving GoodHabitz;
  • Reiskostenvergoeding en goede pensioenverzekering (PFZW);
  • Collectieve korting op een ziektekostenverzekering (IZZ);
  • Voordelige arbeidsongeschiktheidsverzekering (Loyalis);
  • Naar keuze deelname aan personeelsverenining met ruim 20 verschillende activiteiten per jaar en kortingen op sportcontracten, cursussen, workshops enz.;
  • 8,33% vakantiegeld;
  • 13e maand (8,33% eindejaarsuitkering).

Meer over onze arbeidsvoorwaarden vind je hier.

Informatie en procedure
Wil je eerst meer informatie over de functie? Bel dan met Sandra Leppers, teammanager, telefoonnummer 06-50616997. Voor vragen over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Patricia Knipa, assistent recruiter, telefoonnummer 06-11801048.

Tot maandag 24 juni kun je reageren via het sollicitatieformulier.

De gesprekken vinden plaats op dinsdag 25 juni in de middag. We willen je vragen om hiermee alvast rekening te houden.