Daelzicht zoekt een

Solution Architect

Dienstverband

36 uur

Opleidingsniveau

HBO, WO, HBO+

Standplaats

Heel

Werkvelden

Gehandicaptenzorg

 

Zoek jij een uitdagende functie in de IT bij een zorgorganisatie die voortdurend in ontwikkeling is? Wil jij graag aan de slag in een rol waarbij je een grote bijdrage kan leveren aan de beschikbaarheid, veiligheid en ontwikkeling van de IT? Lees dan verder!

Bij onze afdeling Informatisering hebben wij een vacature voor:

Solution Architect
36 uur p.w., FWG60, standplaats Heel  


Zo ziet jouw baan eruit

Als Solution Architect bij Daelzicht zorg je samen met onze leveranciers voor een betrouwbare, veilige en goede werking van de gehele IT-infrastructuur. Je werkt hierbij nauw samen met de service delivery manager en andere collega’s van de afdeling informatisering.

De focus van je werk ligt op de technische infrastructuur van netwerk, zorgtechnologie, IT-oplossingen en koppelingen. Je denkt vanuit architectuur en bent verantwoordelijk voor (de regie op) het onderhoud van en verbeteringen in de bestaande infrastructuur, waarbij naast het functioneren ook risicobeheersing een belangrijk aspect van je werk is. Een belangrijk onderdeel van risicobeheersing is security. De impact op hetgeen je ontwerpt/adviseert is altijd van belang voorafgaand aan realisatie van wijzigingen. Je maakt (implementatie)plannen voor de realisatie en je documenteert zowel de ontwerpen als de wijzigingen zorgvuldig.

De technische infrastructuur die Daelzicht voorbereid op toekomstige uitdagingen is je missie. In deze functie zal je aandacht dan ook voor een belangrijk deel gaan naar architectuur. Je vertaalt de bedrijfsstrategie naar de gewenste toekomstige technische architectuur en gebruikt dit om regie op leveranciers te kunnen voeren.

Met wie werk je samen? 

Je werkt nauw samen met leveranciers. Je adviseert de projectleiders, de service delivery manager en de informatie-adviseurs van de afdeling om te kunnen voldoen aan de bedrijfsstrategie. Je ondersteunt de medewerkers van de servicedesk en de functioneel beheerders. Je legt verantwoording af aan de manager informatisering.

De afdeling

Je gaat aan de slag bij de afdeling Informatisering. Deze afdeling is verantwoordelijk voor de beschikbaarheid, het in samenhang aanbieden van goed functionerende technologieën en informatie-oplossingen die naadloos aansluiten op de strategie en de processen in zorg en ondersteuning. Concreet betekent dit dat we zorgdragen voor het netwerk/wifi, telefonie, werkplek, zorgtechnologie, applicaties, informatie, data, informatieveiligheid en digivaardigheid. We bieden eerste hulp aan onze medewerkers vanuit een servicedesk. Je maakt deel uit van het team werkplek en infrastructuur.

De afdeling is in ontwikkeling naar een regieorganisatie. Wij kijken dan ook uit naar jouw bijdrage hieraan.

Herken jij jezelf hierin?

  • Een afgeronde relevante opleiding op HBO- of academische niveau, bijvoorbeeld bedrijfskundige informatica
  • Gedegen kennis en kunde van IT-infrastructuur en architectuur
  • Kennis van ISO/ NEN-normen op het gebied van security
  • Kennis van en ervaring met risico-analyses
  • Ervaring in de functie is een pré, evenals het hebben van een netwerk
  • Een proactieve houding, van waar uit je actief meedenkt, adviseert en verbetervoorstellen doet
  • Het vermogen om binnen een organisatie te kunnen verbinden en samenwerken op elk niveau.
  • Actuele kennis van ontwikkelingen in de markt en van relevante wet- en regelgeving
  • Een systematisch en analytisch denkvermogen

Daarnaast heb je de volgende competenties:

  • Organisatiesensitief, collegiaal en professioneel
  • Communicatief vaardig
  • Accuraat, gestructureerd en stressbestendig
  • Klant- en oplossingsgericht

Wie bieden je

  • Een uitdagende en ontwikkelingsgerichte functie met impact
  • Een salaris tussen € 3.374,- en € 4.905,- bruto per maand afhankelijk van kennis en ervaring en op basis van een fulltime inzet (de functie is ingeschaald in FWG 60 conform CAO Gehandicaptenzorg)
  • Naast 144 vakantie uren ook nog 57 extra vakantie uren (balansuren) o.b.v. een 36-urige werkweek
  • Eindejaarsuitkering (8,33%) en vakantiegeld (8%)
  • Reiskostenvergoeding woon-werk verkeer en voor eventuele dienstreizen
  • Pensioenregeling bij PFZW (Pensioenfonds Zorg & Welzijn), inclusief partner- en wezenpensioen
  • Een Fietsleaseplan
  • Laptop en telefoon
  • De mogelijkheid om hybride te werken
  • Opleidings- en persoonlijke ontwikkelingsmogelijkheden

Dit is Daelzicht

Daelzicht is een brede en grote zorgorganisatie. Op onze ruim tachtig locaties in Limburg bieden we met plezier en deskundigheid een veilige woonomgeving, zorg en behandeling, dagbesteding en thuisondersteuning voor zo’n tweeduizend kinderen, jongeren en volwassenen met een verstandelijke beperking.

Wil je graag meer lezen over hoe het is om bij Daelzicht te werken? Neem dan eens een kijkje op onze website Werken bij Daelzicht | Daelzicht en laat je overtuigen door de boeiende verhalen van onze collega’s!

Belangstelling en solliciteren 

Enthousiast geworden over deze vacature? Je kunt reageren door je gegevens hieronder in te vullen bij ‘Solliciteer direct online’. Wil je voor je solliciteert alvast wat meer beeld en gevoel krijgen bij de vacature?  Bel gerust eens met:

  • Eugenie van Oosterhout, manager informatisering, via 0651466141

Heb je vragen over de procedure dan kun je contact opnemen met Sven Dekkers, recruiter, via 0611129439.  

De sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden in overleg.

Bij een indiensttreding wordt een actuele Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) gevraagd.