MET ggz zoekt een

Teamleider Huisvesting & Facilitair, Roermond, 32-36uur

Dienstverband

32 - 36 uur per week

Opleidingsniveau

HBO

Standplaats

Roermond

Werkvelden

Geestelijke gezondheidszorg
Krijg jij er energie van om operationeel betrokken te zijn bij de diverse onderwerpen die dagelijks aan bod komen op het gebied van huisvesting en facilitaire uitdagingen?

Ben je echter ook in staat om de operatie te ontstijgen naar tactisch en strategisch niveau en diverse (inkoop-) projecten tegelijkertijd te coördineren? Heb je bovendien een eigen visie op het meerjarenbeleid rondom Huisvesting en Facilitaire zaken? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Voor ons team van 5 FTE in Roermond zoeken wij een ervaren Teamleider Huisvesting & Facilitair.

Maak kennis met MET ggz
MET ggz is een middelgrote organisatie in de geestelijke gezondheidszorg die in heel Limburg mensen met psychische klachten behandelt en begeleidt. Van basis ggz tot hoog specialistische zorg. Van lichte klachten tot crisiszorg. Samen doorlopen we het pad naar herstel. Zowel kinderen, jongeren, volwassenen, ouderen als naasten kunnen bij ons terecht voor ondersteuning.

Bij ons draait alles om mensen. Natuurlijk zijn we er voor de mensen die behandeling en begeleiding nodig hebben. Maar we zijn er ook voor onze medewerkers. Collega's die MET ggz maken. Professionals met passie voor mens en psyche die het verschil maken in het leven van cliënten.

MET aandacht, MET vertrouwen, MET elkaar!

Wat houdt de functie in?

Voor de Directeur Bedrijfsvoering ben jij dé adviseur op het gebied van huisvestings- en facilitair . Je stelt onder andere (meerjaren) beleidsplannen en -onderhoudsplannen op en waarborgt onder andere de passende beschikbaarheid van vastgoed zoals woonruimte voor beschermd wonen / WLZ.

Daarnaast adviseer je het management ten aanzien van efficiënt en effectief gebruik en verduurzaming van vastgoed en over andere facilitaire zaken / inkooptrajecten.

Resultaatgebied huisvesting en facilitair
  • Je legt contacten, onderhoudt een netwerk met leveranciers en andere stakeholders, ondersteunt, dan wel voert zelfstandig, onderhandelingen en afstemmingsbesprekingen en stelt daarvan afgeleide SLA's op (woningen, inventaris, technische installaties en andere facilitaire zaken);
  • Je beheert de vastgoedportefeuille;
  • Je stelt jaarlijks een begroting en een jaarplan op, bewaakt het budget;
  • Je houdt product- en dienstontwikkelingen en innovaties bij, relevante wet- en regelgeving, doet op basis hiervan voorstellen voor verbeteringen en vertaalt deze naar protocollen en procedures;
  • Je leidt of neemt deel aan projecten op het gebied van huisvesting en / of facilitair.
Wie ben jij?

Voor het schrijven van een strategisch vastgoedplan draai jij je hand niet om. Je hebt een duidelijke visie en ruime ervaring met het uitdenken van strategisch plannen, bovendien ben je in staat deze goed op papier te zetten in een stevig beleidsplan.

Daarnaast vind je het heerlijk om operationeel betrokken te zijn. Je schakelt snel en weet welke acties er nodig zijn om een probleem om te buigen en op te lossen.

Dit doe je natuurlijk niet alleen, maar samen met je team van twee Facilitair Coördinatoren, een Medewerker Service desk en twee Facilitair medewerkers.

Je bent in staat om vanuit een helicopterview inzicht te krijgen in wat de afdeling, maar ook de diverse teamleden op zowel korte als lange termijn nodig hebben om succesvol te zijn.

Door middel van je inspirerende stijl van leidinggeven weet je draagvlak te creëren binnen je team. Je viert successen, maar stelt daarbij heldere doelen en kaders en zet situationeel leiderschap daarvoor in.

Je beschikt over een goede dosis tact en overtuigingskracht en bent door je ervaring zeer goed in staat om zowel je team, maar ook andere stakeholders binnen en buiten de organisatie mee te krijgen. Je staat dus stevig in je schoenen waardoor je in staat bent om diverse projecten en inkooptrajecten gelijktijdig te beheren en met succes af te ronden.
  • Je beschikt over een HBO werk-denk niveau in facilitymanagement
  • Je hebt enige jaren ervaring op het gebied van huisvesting en facilitair management in de gezondheidszorg
  • Je hebt kennis van en ervaring met SLA's alsmede ervaring met projectmanagement
  • Je hebt visie, bent proactief en signaleert verbetermogelijkheden
  • Je beschikt over zeer goede communicatieve vaardigheden
MET ggz is er voor jou

We geven onze medewerkers graag de ruimte. Je krijgt veel eigen verantwoordelijkheid en bewegingsvrijheid om jouw expertise in te zetten en te handelen naar eigen inzicht.

Je krijgt dus:
  • Een zelfstandige functie waarin veel ruimte is voor eigen inbreng;
  • De mogelijkheid om je te ontwikkelen in het vak;
  • Een team van enthousiaste collega's;
  • Veel ruimte om je werkweek zelf in te delen
Bovendien hebben we goede arbeidsvoorwaarden:
  • Onze arbeidsvoorwaarden en salarisschaal zijn conform CAO GGZ
  • 13e maand
  • Goede reiskostenvergoeding
  • Goede pensioenregeling
Meer informatie en solliciteren

Locatie: Roermond

Aantal uren: 32-36 uur

Contact solliciteren: Stephanie Vermeulen, Adviseur Werving & Selectie, werken@metggz.nl, 06-25679993,

Contact functie inhoudelijk: Peter Stroeken, Directeur Bedrijfsvoering, pstroeken@metggz.nl, 06-21582053.