Ambulancezorg Limburg Noord zoekt een

Uitgifte Centralist

Dienstverband

32-36 uur per week

Opleidingsniveau

MBO niveau 4

Standplaats

Venlo

Werkvelden

Overige

Ambulancezorg begint op de meldkamer


Situaties die soms in een paar seconden veranderen. Als uitgifte centralist op de MKA Limburg coördineer jij de medisch hulp die mensen nodig hebben. Je stuurt de ambulanceteams de weg op en je staat de collega’s daarbij onder stressvolle omstandigheden duidelijk te woord.

Van de uitgifte centralist wordt verwacht dat,  door het toepassen van dynamisch ambulancemanagement, voortdurend een zo groot mogelijke spreiding en beschikbaarheid van ambulancezorg in het verzorgingsgebied wordt gerealiseerd. Dit logistieke proces, ondersteund door planningen en geautomatiseerde systemen, vraagt om acuut probleemoplossend handelen en een pro-actieve houding.

Als uitgifte centralist bij de MKA Limburg werk je voortdurend samen met de verpleegkundig centralist, die de urgentie van de zorg bepaalt. Daarnaast staan de verpleegkundig- en uitgifte centralist in nauw contact met de partners in de zorg- en veiligheidsketen. Schrik je niet van ad-hoc problemen, maar vind je het een mooie uitdaging om deze op te lossen? Solliciteer dan nu!

Verpleegkundig centralist Wendy Blom en uitgifte centralist Hans Stokbroeks vertellen graag meer over hun werk op de Meldkamer Ambulancezorg: wat doen wij?

Dit is jouw werkplek:

 De MKA Limburg is gehuisvest in Maastricht en is verantwoordelijk voor de aanname en uitgifte van ambulancemeldingen in heel Limburg. De MKA Limburg werkt in opdracht van de AmbulanceZorg Limburg-Noord en de GGD Zuid Limburg. De centralisten van de meldkamer zijn in dienst van één van beide organisaties. Naast de dagelijkse zorg, ondersteunt de meldkamer ook de opgeschaalde zorg bij melding en alarmering in crisissituaties.

Als centralist bij de MKA Limburg werk je in een team van ca. 40 collega’s. Naast je directe collega’s op de meldkamer, heb je ook te maken met de ambulancebemanning van beide ambulancediensten en onze ketenpartners. De MKA Limburg zit samen met politie en brandweer in een multi-meldkamer. Samen staan we klaar om de burger zo goed als mogelijk te helpen.

Dit ben jij:

  •  Je bent in het bezit van een MBO diploma, werk- en denkniveau;
  •  Je denkt voortdurend vooruit en anticipeert op acute situaties, daarom is ervaring met complexe logistieke planning een vereiste.  
  • Je bent bereid om de opleiding Uitgifte Centralist voor de meldkamer ambulancezorg te volgen en deze succesvol af te ronden. Deze opleiding wordt gefaciliteerd door de werkgever.

Ben je werkzaam binnen de ambulancezorg en voldoe je aan boven gestelde minimale eisen? Dan is een combinatie van functies bespreekbaar.

Dit kun je van ons verwachten:


De MKA Limburg heeft een positief en stimulerend werkklimaat met volop kansen voor flexibele professionals die zich willen ontwikkelen. 

  • Aanstelling vindt plaats bij AmbulanceZorg Limburg-Noord. De CAO Ambulancezorg is van toepassing op de arbeidsverhouding.
  • Gedurende de interne opleiding van 4 maanden krijg je een contract voor bepaalde tijd. Bij de start van de externe opleiding volgt een contract voor 8 maanden. Na een succesvolle opleiding en bij goed functioneren bestaat de intentie het contract om te zetten in een vast dienstverband.
  • We staan tevens open voor een tijdelijke detachering vanuit je huidige werkgever voor deze eerste maanden.
  • Tijdens de opleiding is het een vereiste om 32 tot 36 uur per week te werken, na diplomering is een dienstverband van 24 tot 36 uur per week bespreekbaar.
  • Je salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring en bedraagt in ieder geval minimaal € 2.134,00 bruto per maand, en middels doorgroei maximaal € 3.468,00 bruto per maand bij een fulltime dienstverband (36 uur per week). Daarnaast ontvang je onregelmatigheidstoeslag.

Sollicitaties:

Wil jij als uitgifte centralist het verschil maken voor patiënten en collega’s? Solliciteer dan direct via ons sollicitatieformulier! Vanwege de vakantieperiode is er geen vastgestelde sluitingsdatum, maar vragen wij jou zo spoedig mogelijk te reageren.

Naast een assessment zal een stagedag, diploma- en referentiecheck onderdeel uitmaken van de selectieprocedure. Tevens zal een medisch advies worden gevraagd aan de bedrijfsarts m.b.t. gehoor en zicht (oogonderzoek, visus veraf, dichtbij, beeldscherm en kleurenzien). Ten behoeve van indiensttreding is een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist.

Meer weten?

Is je interesse gewekt, maar heb je nog vragen?

Neem dan gerust contact op met:
Marieke Lamme (coördinator meldkamer) via tel. 06-54761249.

Heb je vragen over de sollicitatieprocedure? Neem dan contact op met:

Nicole Janssen (HR Business Partner) via  tel. 06-21101996.