Leger des Heils zoekt een

Verhuurconsulent

Dienstverband

28 uur

Opleidingsniveau

MBO niveau 3, MBO niveau 4, HBO

Standplaats

Maastricht Venlo Heerlen

Werkvelden

Geestelijke gezondheidszorg, Sociaal Werk, Overige
Ben jij die allrounder die graag in het belang van de deelnemers (cliënten) en collega’s bezig is, op een praktische en administratieve manier? Zorg jij ervoor dat de meest uiteenlopende situaties goed worden aangepakt en tot een goed einde worden gebracht? En ben jij die onmisbare steunpilaar die klaar staat voor de organisatie? Dan is het Leger des Heils op zoek naar jou.
 
Wat ga je doen?
Als verhuurconsulent start je dag rond half 9 Vervolgens breng je een aantal verhuurbare eenheden die recent zijn vrijgekomen onder de aandacht bij je collega’s. Bovendien weet je dat je nog niet alle papieren ontvangen hebt van de deelnemer die morgen in zijn woning gaat, dus daar ga je nog even achteraan. Al die zaken heb je voor de middag afgerond, want om half 4 heb je een eerste bezichtiging bij een woning die het Leger des Heils wil gaan huren om door te verhuren aan een deelnemer.
 
Als verhuurconsulent ben je verantwoordelijk voor het effectief en efficiënt verhuren van onze verhuurbare eenheden. Dat betekent onder andere: gegevens opvragen, dossiers compleet maken en mutaties verwerken. Als een woning beschikbaar komt, plan je de bezichtiging en verzorg je deze ook. Als de woning wordt toegewezen aan een deelnemer, verwerk je dit en maak je het huurcontract. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het klantgericht verwerken van huuropzeggingen. Niet gek dus dat we iemand vragen die secuur is.
 
Nog niet uitdagend genoeg? Stel je dan voor dat de telefoon continu rinkelt tijdens al die werkzaamheden. Aan de andere kant van de lijn heb je je zorgcollega’s, trajectmanagers, verhuurders en deelnemers met vragen over één van de verhuurbare eenheden of één van de projecten binnen Facilitair. Kan jij dan je hoofd koel houden en het overzicht bewaren? Haal jij er energie uit dat je onderdeel mag zijn van een eerste woonervaring van de deelnemer en zorg jij dat dit proces vloeiend verloopt? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!
 
Als verhuurconsulent ben je verantwoordelijk voor het volledige traject van het (ver)huren van woningen. Dit houdt o.a. het volgende in:
 
  • Het aannemen van woningen die het Leger des Heils kan verhuren en contact met woningcorporaties onderhouden.
  • Het maken van contracten en het in orde maken van de huurmap voor de huurder.
  • Coördineren van woningmutaties, ontruimingen, inspecties en onderhoud.
  • Controleren en beheren van huurdossiers.
  • Huurachterstanden van de deelnemers signaleren en hierbij het primair proces ondersteunen.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle 200 verhuurbare eenheden. Je krijgt dus als eerst meldingen over bijvoorbeeld overlast, reparatieverzoeken, storingen en betalingsafspraken.
  • Verder zorg je ervoor dat iedereen geïnformeerd is en blijft over de ontwikkelingen van het huurdersproces. Het betreft een drukke en veelzijdige functie waarbij je de spil bent van het Team Verhuur.
 
Dit ben jij
Het betreft een functie met veel ontwikkelingsmogelijkheden. Wij zijn dus op zoek naar iemand met ambitie, die nauwkeurig en een echte teamplayer is. Verder zien wij graag het volgende in je terug:
 
  • Mbo/Hbo werk- en denkniveau, met bij voorkeur Facilitaire ervaring.
  • Ervaring met Topdesk is een pré.
  • Zelfstandigheid voor de uitvoering van werkzaamheden binnen gestelde procedures en richtlijnen, met eventuele functionele- en operationele terugval bij de Teamleider Verhuur en het landelijk team.
  • Klantvriendelijkheid en representativiteit zijn belangrijk, in combinatie met een dienstverlenende en klantgerichte instelling.
  • Mondelinge en schriftelijke vaardigheden, evenals oplettendheid, nauwkeurigheid en integriteit voor het bespreken en verwerken van vertrouwelijke gegevens en informatie.
 
Je bent christen en kunt aangeven wat dat voor jou betekent. Wil je hier meer over lezen? Kijk dan op www.legerdesheils.nl/identiteit.
 
Dit bieden wij
  • Een rol waar maatwerk, creativiteit en out-of-the-box denken wordt gewaardeerd.
  • Een contract voor 28 uur per week.
  • Een tijdelijke overeenkomst tot eind 2022.
  • Een beloning afhankelijk van je opleiding en werkervaring in schaal 6 van de cao Sociaal Werk (€ 2.291,- tot 3.279,- o.b.v. 36 uur).
  • Een vakantietoeslag van 8% en een eindejaarsuitkering van 8,3%.
  • Een Individueel Keuzebudget, loopbaanbudget voor je duurzame inzetbaarheid en een prima pensioen via PFZW.
 
Over het Leger des Heils
Het Leger des Heils is er voor de meest kwetsbaren in de samenleving: mensen zonder helper. Vanuit een christelijke motivatie verlenen wij hulp aan kwetsbare mannen, vrouwen en kinderen die ondersteuning nodig hebben op het gebied van (geestelijke) gezondheid, (beschermd) wonen, financiën, werk en opvoeding. Per jaar staan meer dan 6.000 professionals en 12.000 vrijwilligers van het Leger des Heils klaar voor 75.000 mensen. Meer informatie over ons werk vind je op www.legerdesheils.nl.
 
Je maakt samen met 300 collega’s deel uit van werkeenheid Zuidoost. We hebben locaties in Brabant, Limburg en Nijmegen. Vanuit onze bedrijfsbureaus in Maastricht en Eindhoven wordt het primaire proces gefaciliteerd door de ondersteunende afdelingen, zoals HR, Control en Financiën, Bureau Traject Management en natuurlijk onze Facilitaire afdeling. Samen werken we vanuit de gedachte dat ieder mens ertoe doet en recht heeft op goede zorg.
 
Interesse en contact
Wij komen graag met jou in contact om jouw wensen en onze mogelijkheden te bespreken. De vacature staat open totdat wij de juiste kandidaat hebben gevonden.  Je kunt reageren via de button ‘Solliciteer direct’ bij de vacature op www.LegerdesHeils.nl/vacatures . Eerst meer weten? Bel dan met Wendy Theunissen (Manager Vastgoed & Facilitair) via 06-25765034.
 
Acquisitie? Nee, bedankt!