Stichting De Keerderberg zoekt een

Administratieve Alleskunner

Dienstverband

20

Opleidingsniveau

MBO niveau 4

Standplaats

Cadier en Keer

Werkvelden

Ouderenzorg

 

Administratieve Alleskunner
De spil in het werkveld van de interne organisatie!
20 uur per week  
                   

Wie zijn wij
De Keerderberg is een huis met een bijzondere aard en op ons wooncomplex kunnen 28 bewoners verblijven. Die bijzondere aard komt door het feit dat wij onderdeel uitmaken van het (toekomstige) landgoed Keerderberg. De Keerderberg is een huis met een open karakter. Dit wil zeggen dat wij geen gesloten afdelingen hebben en wij ook onze bewoners met geheugenverlies en dwaalgedrag de mogelijkheid geven om zich vrij te bewegen. Wij hebben de mogelijkheid hen te monitoren om onveilige situaties zoveel mogelijk tegen te gaan. Tevens verzorgt De Keerderberg klantgerichte thuiszorg, door een kleinschalig team, in een straal van ongeveer 10 km, waaronder Cadier en Keer, Bemelen en Eckelrade.

De laatste jaren maken wij een stevige groei door. Daarom zijn wij op zoek naar een nieuwe collega die ons gezellige team komt versterken. Binnen de organisatie zijn ruim 40 gepassioneerde collega’s die iedere dag passievol bezig met het verlenen van zorg.   
 

Wat ga je doen
Als Administratief medewerker ben jij de spil in het werkveld van de ondersteuning van de organisatie. Deze functie kenmerkt zich door een breed pakket aan administratieve en secretariële taken. Je ondersteunt het Management Team, de Bestuurder en de Cliëntenraad. Daarnaast ben je een belangrijk aanspreekpunt voor medewerkers, bewoners en bezoekers. Het doel is om vanuit jouw functie een bijdrage te leveren aan het efficiënt en effectief managen van de zorg waarbij de clientzorg te allen tijde de prioriteit als uitgangspunt heeft.
Concreet betekent dit dat je:

  • Administratieve werkzaamheden verricht zoals controleren en accorderen van facturen, bestellingen plaatst van zorg- en kantoor gerelateerde middelen en verder procesmatig afhandelt. Dat je werkzaamheden vervult ten aanzien van onze protocollen en huisregels. Evenals dat je ten behoeve van de personeels- en clientadministratie diverse taken verricht.
  • Secretariële werkzaamheden verricht zoals het organiseren en notuleren van diverse (interne) vergaderingen en ten behoeve van de cliëntenraad. Alsmede verwerk je ten behoeve van de diverse vergaderingen de benodigde periodieke overzichten, zorgt dat deze up to date zijn en worden verspreid.
  • Communicatie werkzaamheden uitvoert zoals het actueel houden van onze website, nieuwsbulletin en Facebook. Maar ook gericht diverse communicaties verzorgt ten aanzien van de interne en externe uitingen die namens de Bestuurder en het MT gevraagd worden.

Resultaat gericht werken staat voor jou centraal, hierin ben je zelf ook altijd op zoek naar nog betere service. Door je ervaring ben je een echte alleskunner en voel jij je uitermate goed in deze centrale rol om alles te plannen, te organiseren, te coördineren en uit te voeren. Kortom, je bent een kei in het organiseren van je eigen werk én dat van anderen!

Jouw profiel
Voor deze functie van zijn we op zoek naar een enthousiaste, daadkrachtige en mensgerichte persoonlijkheid. Jouw toegevoegde waarde ligt in de service, dienstverlening en ondersteuning aan de interne administratieve en secretariële processen. Je vindt het niet erg om samen met je collega’s de handen uit de mouwen te steken.

  • Tussen de 2 en 4 jaar werkervaring in een soortgelijke functie, ervaring in de zorgsector is een pré;
  • MBO werk- en denkniveau;
  • Goede kennis van geautomatiseerde (Microsoft) gegevensverwerking is een must, ervaring met Office 365 teams is zeker een voordeel;
  • Kennis van clientadministratie en personeelsadministratie (bij voorkeur Nedap en Mercash Medimo en Ysis);
  • De Nederlandse taal goed beheerst in woord en geschrift;
  • Je staat sterk in je schoenen, bent enthousiast en hebt een daadkrachtig en empathisch karakter.

Je kunt in hoge mate van zelfstandigheid werken, hebt een hoog verantwoordelijkheidsgevoel en bent in staat om accuraat te werken. Je bent flexibel,  stressbestendig, stelt prioriteiten en weet het overzicht en de rust te bewaren in de diversiteit van taken.

Wat bieden wij jou
Een leuke functie bij een gezellige, kleinschalige en succesvolle zorginstelling. Een fijne werkplek, een passend salaris op basis van jouw ervaring en achtergrond en aansluiting bij de CAO VVT. In beginsel een jaarcontract dat kan uitgroeien naar een vaste aanstelling. Daarnaast krijg je veel ruimte voor eigen inbreng binnen een platte organisatie met korte communicatielijnen.

Jouw reactie
Ben je enthousiast? Solliciteer dan direct door je CV naar Monique Roos: secretariaat@keerderberg.nl
Wil je meer informatie over de functie en de procedure neem dan contact op met Monique: 0438552530 optie 4