PGZ zoekt een

Locatiemanager Compartijn Beegden

Dienstverband

32-36 uur

Opleidingsniveau

HBO

Standplaats

Onbekend

Werkvelden

Ouderenzorg

Wil jij werken op de meest betoverende plek in Midden Limburg, waar je elke dag een verschil maakt in het leven van ouderen met dementie of een fysieke beperking? Kom dan bij Compartijn, waar we een warme en liefdevolle thuisomgeving bieden aan onze bewoners.

We zoeken een gedreven Locatiemanager (32-36 uur) voor onze prachtige zorgvilla in Beegden. Deze functie kan ook tijdelijk worden vervuld als interim opdracht.

Wat ga je doen?

Als locatiemanager bij Compartijn krijg je de kans om een belangrijke rol te spelen in het creëren van een warme en gastvrije omgeving voor onze bewoners en het team. Je bent het gezicht van onze prachtig verbouwde zorgvilla, waar 19 bewoners thuis zijn. Jouw taken zijn uiteenlopend en vereisen ondernemerschap en flexibiliteit.

Je bent integraal verantwoordelijk voor het aansturen en verder ontwikkelen van het team bestaande uit ca. 30 collega’s in diverse functies. Je werkt in de regio nauw samen met de regiomanager en je collega-leidinggevenden. Van het bevorderen van continue bezetting, het opbouwen van sterke relaties met verwijzers en het vormen van een hecht multidisciplinair team - jij bent de spil die alles in goede banen leidt.

Met jouw brede verantwoordelijkheden, variërend van operationele regelzaken tot integrale eindverantwoordelijkheid en van creatieve zorg-ondernemer tot empathische relatiebeheerder, ben je klaar voor elke uitdaging die op je pad komt.

Waar ga je werken?

In een prachtig gerenoveerde oude hoeve te Beegden bevindt zich Huize Ter Beegden. Dit exclusieve particuliere verzorgingshuis, gelegen nabij Roermond, biedt onderdak aan 19 bewoners met dementie of een fysieke beperking. Hier draait alles om aandacht, warmte en hoogwaardige persoonlijke zorg. Als onderdeel van een hecht team van woonassistenten, serviceassistenten, koks, helpenden, verzorgenden en verpleegkundigen, zul je niet alleen zorg dragen voor de bewoners, maar ook voor elkaar.

Wat bieden wij jou?

Een brede en zelfstandige functie in een kleinschalige, maar ambitieuze organisatie. Er is veel ruimte voor jouw inbreng en jouw ontwikkeling. Je kunt een actieve bijdrage leveren aan de verdere ontwikkeling van het woonhuis en Compartijn in het geheel. Verder bieden we je het volgende:

  • Maandsalaris max. € 5.593,19 o.b.v. 36 uur (cao VVT FWG 60).
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder 29 vakantiedagen, 8% vakantiegeld, een eindejaarsuitkering van 8,33%, goed pensioen en een fiscaal aantrekkelijk meerkeuzesysteem voor de voordelige aanschaf van bijvoorbeeld een (elektrische) fiets, mobiele telefoon of fitness-abonnement.
  • Reiskostenvergoeding van € 0,23 per km.
  • Laptop en telefoon.
  • Gratis en onbeperkt toegang tot het online leerportaal GoodHabitz waarin oneindig veel trainingen staan om meer kennis op te doen in jouw vakgebied of persoonlijke interesses.

Wie ben jij?

De ideale locatiemanager die wij zoeken is:

  • Warm, representatief en verbindend
  • Duidelijk en open in communicatie
  • Thuis in de cultuur en dichtbij het team, bewoners en verwanten
  • Behoudt professionele zakelijkheid
  • Ziet alle bewoners en collega’s als gelijk én uniek

Daarnaast herken je jezelf in de volgende eigenschappen:

  • Transparantie in besluitvorming en maatwerk leveren
  • Verantwoordelijkheid nemen en reflecteren op ontwikkelpunten
  • Stressbestendig en goed in het jongleren met verschillende rollen
  • Overzicht behouden, rust bewaren en prioriteiten stellen
  • Grenzen bewaken door duidelijke afspraken en collega’s ruimte en vertrouwen geven

Wat neem je mee?

  • Je beschikt over minimaal hbo werk- en denkniveau, bij voorkeur heb je een zorgopleiding gevolgd en ervaring in de (ouderen)zorg.
  • Je hebt ervaring met integrale (financiële) verantwoordelijkheid en leidinggeven.
  • Je woont in (de buurt van) Beegden of op max. 45 minuten reistijd van het woonhuis.
  • Je bent flexibel, hebt oog voor detail en het is voor jou vanzelfsprekend om ook buiten je werktijden soms aanwezig te zijn bij calamiteiten of als er iets te vieren is.

Sollicitatieprocedure

De sollicitatieprocedure omvat een kennismakingsgesprek, gevolgd door een digitaal assessment tussen de eerste en tweede gespreksronde. De tweede gespreksronde bestaat uit twee aaneensluitende gesprekken met de selectiecommissie. Na deze fase loop je een halve dag mee in een woonhuis. Tot slot volgt een referentieonderzoek en ontvang je een arbeidsvoorwaardenvoorstel.

Interesse?

Ben je geïnteresseerd in deze functie, dan ontvangen wij graag je cv en motivatie via de knop ‘solliciteren’ of mail je cv met motivatiebrief naar recruitment@compartijn.nl.

Wil je eerst meer informatie? Neem dan contact op met Riana den Boef, 06-38994845.

Aarzel niet en solliciteer nu! We sluiten deze vacature op het moment dat we een geschikte collega hebben gevonden.

Meer informatie over de functie, onze organisatie of verhalen van collega’s? Kijk op onze werken bij website: www.deleukstezorgbaan.nl

Interne kandidaten hebben voorrang in de sollicitatieprocedure.