Dichterbij zoekt een

Servicedeskmedewerker (medewerker FrontOffice) Gennep – 24 uur

Dienstverband

24 uur

Opleidingsniveau

MBO niveau 4

Standplaats

Gennep

Werkvelden

Gehandicaptenzorg

Als servicedesk (FrontOffice) medewerker ben je voornamelijk telefonisch de vraagbaak van de organisatie. Samen met je collega’s zorg je ervoor dat iedere klant zich gehoord, gewaardeerd en geholpen voelt!

Ben jij servicegericht? Ga je graag op onderzoek uit en heb je een grote interesse in zorg en ICT? Dan ben jij de servicedesk medewerker die wij zoeken!

Wat ga je doen?

Je bent onderdeel van team FrontOffice, daarom noemen we de functie intern: FrontOffice medewerker. Vanuit de FrontOffice wordt de bereikbaarheid van verschillende afdelingen (ICT, Vastgoed, Cliëntservice, Financiën, PSA,  Werving en Zorgadministratie) overgenomen via mail, telefoon en chat. Daarnaast verzorgt de FrontOffice voor een aantal serviceafdelingen de 1e lijn dienstverlening. De servicedeskmedewerkers nemen deze afdelingen veel werk uit handen.

Tevens verricht de servicedeskmedewerker alle voorkomende online & offline werkzaamheden. Je bent een specialist als het gaat om de routing binnen onze organisatie.

Zo werken wij

Dichterbij daagt niet alleen de cliënten, maar ook alle medewerkers uit om het beste uit zichzelf te halen. Bij ons krijg je de ruimte om te ondernemen, initiatief te nemen en jezelf te ontwikkelen. Spreekt dit je aan, dan zien we je sollicitatie graag tegemoet.

Met wie ga je dat doen?

Als servicedesk (FrontOffice) medewerker heb je, veelal telefonisch, contact met cliënten, collega’s, verwanten, relaties, specialisten, leveranciers en (potentiële) medewerkers.

Het team FrontOffice bestaat uit 11 enthousiaste, gemotiveerde en servicegerichte medewerkers en teamleider. Samen zijn wij de “voordeur” van Dichterbij!

Waar ga je dat doen?

De standplaats is het hoofdkantoor van Dichterbij in Gennep.

Dit ben jij

Als stem van de organisatie ben jij gastvrij en enthousiast en zorg jij samen met je collega’s voor een optimale klantbeleving. Verder ben jij:

  • In het bezit van een mbo diploma niveau 4 en ben je ervaren met het werken als servicedesk medewerker;
  • Empathisch, zorgvuldig en discreet met informatie;
  • Stressbestendig, bewaar je rust en overzicht;
  • Ervaren met het behandelen van ICT klantvragen;
  • Bereid tot het werken tussen 07.00 – 19.00 uur.

Dit krijg je ervoor terug

  • Wij hebben 1 vacature voor 24 uur per week voor onbepaalde tijd en 1 vacature van 24 uur voor bepaalde tijd, ter vervanging van zwangerschapsverlof waarbij er mogelijk nog overige projectwerkzaamheden zijn waardoor de start- en einddatum van het contract in overleg met jou worden bepaald; 
  • Een salaris tussen € 2.338,00- en € 3.294,00 bruto per maand, conform CAO-Gehandicaptenzorg in FWG 35 op basis van een 36-urige werkweek;
  • In 2024 volgt een verhoging van 2 procent op 1 juni en 1 dec 2024;
  • Een vaste eindejaarsuitkering van 8,33% en 8% vakantietoeslag;
  • Jaarlijks tot €600,00 fiscaal voordeel bij onder andere de aanschaf van een telefoon, laptop, tablet, fiets of een abonnement bij de sportclub;
  • De mogelijkheid extra verlofuren fiscaal voordelig te kopen en te verkopen.

Meer informatie over onze cao vind je hier; CAO gehandicaptenzorg

Interesse?

Heb je nog inhoudelijke vragen over deze functie? Neem dan contact op met Marieke Jeurissen (teamleider FrontOffice) via telefoonnummer 06-25229808. Wil je weten hoe de sollicitatieprocedure verloopt? Neem dan contact op met het Wervingsbureau van Dichterbij via 088-7540060 of wervingsbureau@dichterbij.nl.

Reageren op deze veelzijdige vacature kan via de website van Dichterbij, waar je via het sollicitatieformulier jouw cv en motivatiebrief uploadt. Je maakt daarmee een portaal aan waarin je de procedure kan volgen. Via deze link kan je solliciteren; https://werkenbijdichterbij.nl/vacatures/servicedeskmedewerker-1074669/