MET ggz zoekt een
Manager Inkoop, Huisvesting & Facilitair
Dienstverband
Opleidingsniveau
HBOStandplaats
RoermondWerkvelden
Geestelijke gezondheidszorgJe adviseert het management en de directie ten aanzien van efficiënt en effectief gebruik en verduurzaming van vastgoed, andere facilitaire zaken en inkooptrajecten. Ook stuur jij op kwaliteitsborging en kostenbesparing en een veilige en prettige omgeving voor medewerkers én cliënten.
Ben je naast een echte manager ook in staat om de operatie te ontstijgen naar tactisch en strategisch niveau en diverse (inkoop-) projecten tegelijkertijd te coördineren? Heb jij daarnaast een visie op het meerjarenbeleid rondom Inkoop, Huisvesting en Facilitaire zaken? Dan zijn wij op zoek naar jou!
MET ggz bezit meerdere vestigingen door heel Limburg, bestaande uit locaties waar poliklinische behandelingen worden gegeven en woningen voor onze cliënten. Hiervan is een beperkt deel in eigen beheer en wordt het merendeel gehuurd .
Jij beheert, beoordeelt, onderhoud en stuurt deze vastgoedportefeuille aan afhankelijk van de behoefte van de organisatie. Hierin ben je hoofdverantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van onze woningen en kantoorpanden. Tevens geef je invulling aan ‘hospitality’.
Jij krijgt energie van het ontwikkelen van de strategie en het beleid op het vlak van Inkoop, Huisvesting en Facilitair. Jij bent hierin verantwoordelijk voor het complete inkoopproces, welke bestaat uit goederen, diensten en investeringsprojecten. Je bewaakt de contract afspraken (SLA’s, contractnaleving, herzieningen en verlengingen) en de kwaliteit van de ingekochte goederen en diensten en de facilitaire dienstverlening.
Je legt en onderhoudt contacten met woningcorporaties, een netwerk van leveranciers en andere stakeholders. Hierbij voer jij onderhandelingen en afstemmingsbesprekingen en stelt daarvan afgeleide SLA’s op (woningen, inventaris, technische installaties en andere facilitaire zaken).
Je houdt product- en dienstontwikkelingen en innovaties bij, relevante wet- en regelgeving, doet op basis hiervan voorstellen voor verbeteringen en vertaalt deze naar protocollen en procedures.
Uiteraard doe je dit allemaal niet alleen. Je hebt immers een leuk team dat jij aanstuurt en waarbinnen jij taken kan delegeren.
Ons facilitaire team bestaat naast de manager Inkoop, Huisvesting en Facilitair uit drie coördinatoren facilitair beheer, een medewerker technisch beheer en twee servicedesk medewerkers.