Daelzicht zoekt een

Medewerker inkoop

Dienstverband

24 - 36 uur per week

Opleidingsniveau

MBO niveau 4

Standplaats

Heel

Werkvelden

Gehandicaptenzorg
Bij ons krijg jij de kans om bij te dragen aan goede zorg. Jij zorgt ervoor dat de inkoop de juiste procedures heeft gevolgd. En dat de middelen die onze collega’s in de zorg nodig hebben op tijd beschikbaar zijn. Werk je gestructureerd en wil je een belangrijke rol spelen in een zorgorganisatie? Dan is deze functie iets voor jou!

Zo ziet jouw baan eruit
Als Medewerker Inkoop zorg je samen met je collega’s op de afdeling voor de inkoop van goederen en diensten die essentieel zijn voor onze zorgverlening. Je zorgt ervoor dat de inkoop gebeurt binnen de afgesproken budgetten en richtlijnen. Met input van andere afdelingen binnen Daelzicht stel je de inkoopbehoeften vast. Je doet marktonderzoek, je vraagt offertes aan en beoordeelt en vergelijkt die. Je beheert het contractregister en ondersteunt bij het op tijd en correct verwerken van inkomende facturen door de financiële administratie. Daarnaast verwerk je orders in het inkoopsysteem (AFAS Inkoop) en controleer je bestellingen en leveringen. Je houdt het inkoopsysteem up-to-date en ondersteunt collega’s bij het doen van bestellingen via dat systeem. Je werkt samen met de (senior) inkoper om de juiste leveranciers te vinden en de inkoopbehoeften te vertalen naar concrete bestellingen. Ten slotte onderhoud je het contact met leveranciers om de inkoopprocessen soepel en efficiënt te laten verlopen.

Jij bent:
  • afgestudeerd aan een opleiding op niveau mbo-4, bij voorkeur met ervaring in inkoop of een administratieve functie. Kennis van inkoopprocedures op niveau NEVI 1 is een pré.
  • accuraat en systematisch. Je houdt van structuur en werkt nauwkeurig, vooral als het gaat om het beheren van contracten, inkoopadministratie en het bewaken van processen.
  • communicatief vaardig. Je hebt het vermogen om helder en effectief te communiceren met zowel interne klanten als externe leveranciers.
  • proactief en denkt graag mee over verbeteringen in het inkoopproces en durft knelpunten te signaleren.

Wij bieden:
  • een salaris tussen € 2877 en € 4017 (FWG 45, cao Gehandicaptenzorg) op basis van 36 uur.
  • een contract voor onbepaalde tijd voor 24 tot 36 uur per week.
  • flexibele werktijden en een goede werk/privébalans.
  • een collegiaal en ondersteunend team waar je kunt leren en jezelf verder ontwikkelen.
  • opleidingsmogelijkheden, ruimte voor eigen initiatief en verbeteringen.

Waar ga je werken?
Inkoop is onderdeel van de afdeling Huisvesting, Facilitair en Inkoop. Deze afdeling is gevestigd in Heel, in de sfeervolle locatie De Hoeve aan de rand van het groen. Ideaal om in de lunchpauze even de benen te strekken en een frisse neus te halen. Je bent ook regelmatig in het hoofdkantoor in Heel, even verderop in de straat, voor overleg en afstemming. Je werkt direct samen met je collega-inkopers en stemt af met collega’s van de ondersteunende diensten en de zorg.

Wil je meer informatie?
Ben je enthousiast geworden over deze vacature maar wil je meer informatie? Dan kun je terecht bij Thijs Parren, Senior Inkoper, via 06 25081059.