Annadal kliniek zoekt een

Kwaliteitsfunctionaris

Dienstverband

24-36

Opleidingsniveau

MBO niveau 4, HBO

Standplaats

Maastricht

Werkvelden

Ziekenhuizen

                             VACATURE

            KWALITEITSFUNCTIONARIS ANNADAL KLINIEK (24-36 uur)

Ben jij die enthousiaste Kwaliteitsfunctionaris en op zoek naar een nieuwe uitdaging? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou!

Wie zijn wij?
Annadal Kliniek is een zelfstandig behandelcentrum in Maastricht. Wij leveren verzekerde zorg op het gebied van KNO, Heelkunde, Plastische chirurgie en Orthopedie. Wij staan voor hoge kwaliteit zorg op een prettige manier. Persoonlijk, duidelijk en goed geregeld.

Waar ga je werken en met wie?
Als Medewerker Kwaliteit en Veiligheid ga je aan de slag bij Annadal Kliniek te Maastricht. Je rapporteert direct aan de Bestuurder. Ook sta je in nauwe verbinding met je collega’s van het Management Team (MT).

Wat ga je precies doen?
Als Medewerker Kwaliteit en Veiligheid geef je richting aan het kwaliteitsbeleid en houd je je bezig met de vertaling hiervan naar procedures en protocollen voor onze kliniek.

Aan de hand van de resultaten en audits controleer je de naleving hiervan. Je rapporteert over de resultaten en de voortgang aan de Bestuurder en komt met voorstellen ter verbetering. Je volgt en analyseert trends en ontwikkelingen op het gebied van relevante wet- en regelgeving en vertaalt deze naar concrete acties en projecten binnen de organisatie.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het beheer van het kwaliteitsmanagementsysteem voor de kliniek. Je stelt de directiebeoordeling en het jaarplan op samen met de Bestuurder.

Ook coördineer je verbeterdoelen en bewaak je de voortgang. Hiervoor werk je nauw samen met de leden van het MT.
Je bereidt zowel interne als externe audits voor, en voor zover van toepassing voer je die ook zelf uit. Daarnaast draag je zorg voor een actueel verbeterregister en stuur je op vooraf gestelde doelen.

Verder voer je met regelmaat een PRI uit en geeft adviezen over verbetertrajecten die daaruit voortvloeien. Vanuit je rol ben je nauw betrokken bij de uitvoer en opvolging van PROMS en PREMS en VIM meldingen. Je bent de spin in het web bij de visitatie door de beroepsvereniging en de Inspectie voor de Gezondheidszorg (IGZ) en draagt zorg voor het behoudt van ons ZKN keurmerk.

Je werkt nauw samen met de Klachtenfunctionaris en bent een sparringpartner voor het Bestuur en het MT.

Welke talenten en vaardigheden zien wij graag?

  • Minimaal een afgeronde Mbo-opleiding (niveau 4) in de richting Kwaliteitsmedewerker.
    Een Hbo-opleiding is een pré;
  • Ervaring met kwaliteitssystemen in de zorg en affiniteit met het vakgebied;
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Inzicht in organisatieprocessen en goede organisatorische- en sociale vaardigheden;
  • Communicatief sterk en in staat bruggen te slaan tussen collega’s en externe partijen;
  • Je kunt zelfstandig en onafhankelijk functioneren, bent initiatiefrijk, proactief, flexibel en hebt een hands-on mentaliteit.

Wat bieden wij?
Een fijne en gezellige werksfeer binnen een professioneel en ambitieus team. De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO ZKN (Zelfstandige Klinieken Nederland). De functie is ingeschaald in functiegroep 45; minimaal € 3.130,- en maximaal € 4.322, - bij een fulltime dienstverband (40 uur per week). Verder ontvang je naast vakantietoeslag á 8,33% ook een eindejaarsuitkering á 8,33%.

Waarom werken bij Annadal Kliniek?
Annadal Kliniek vindt het belangrijk om een stimulerende werkgever te zijn, en haar mensen in staat te stellen om hoogwaardige patiëntenzorg te leveren op een prettige manier. Dat willen we voor onze patiënten, voor onze verwijzers en voor onze medewerkers.

Ben jij klaar voor deze nieuwe uitdaging? Wil jij met ons meebouwen en deel uitmaken van ons team bij Annadal kliniek? Solliciteer dan nu!

Stuur je CV en eventueel motivatiebrief naar sollicitaties@annadal-kliniek.nl t.a.v. Karen Henderikx Medewerker Personeelsadministratie.

Voor meer informatie omtrent de sollicitatie procedure kun je contact opnemen met Karen Henderikx. Voor meer informatie functie inhoudelijk met José Biermans, Manager Finance & Control. Bereikbaar op 043-3479944.

Wacht niet te lang, de vacature sluit zodra wij de juiste persoon gevonden hebben!