Maastricht UMC+ zoekt een
Officemanager Netwerk Acute Zorg Limburg
Dienstverband
24 uur per week
Opleidingsniveau
MBO niveau 4Standplaats
MaastrichtWerkvelden
OverigeBen jij die energieke alleskunner die moeiteloos schakelt, structuur brengt en niet terugdeinst om zelf de handen uit de mouwen te steken?
Voor het Netwerk Acute Zorg Limburg (NAZL) zoeken wij een proactieve en daadkrachtige officemanager. Iemand die het overzicht bewaart, vooruitdenkt, regelt wat nodig is en daarmee het team ontzorgt. Een echte spin in het web.
Je bent in deze functie hét gezicht van het bureau NAZL en zorgt voor structuur, continuïteit en ondersteuning in de volle breedte van onze organisatie. Je bent het eerste aanspreekpunt voor interne en externe contacten en ondersteunt de directie, het team en het netwerk op een representatieve, daadkrachtige en oplossingsgerichte manier.
Wat ga je concreet doen?
Je vervult een sleutelrol binnen het team, waarin je operationeel, organisatorisch én ondersteunend verantwoordelijkheden combineert. Jij zorgt ervoor dat het kantoor en de ondersteuning van directie en team soepel verlopen. Denk aan: coördineren van het office management en HR-ondersteuning, waaronder:
- Organiseren en plannen van team-overleggen (incl. verslaglegging en actieopvolging);
- Begeleiden van het inwerkprogramma voor nieuwe collega’s;
- Ondersteunen bij urenregistratie en verlofbeheer;
- Praktische en facilitaire zaken regelen, zoals reserveren van vergaderruimtes, ICT-middelen en kantoorbenodigdheden.
- Administratieve ondersteuning op financieel vlak voor directie en controller (bv. declaraties, inkoop, facturen).
- Beheer van algemene communicatiekanalen (telefoon en mailbox) en gastvrij ontvangst van bezoekers.
- Organiseren van interne en externe bijeenkomsten, netwerkoverleggen en evenementen.
- Signaleren van knelpunten in werkprocessen en met verbetervoorstellen komen.
- Flexibel inspelen op urgente en wisselende prioriteiten binnen de dynamiek van de acute zorgketen.
Hoe ziet je werkomgeving eruit?
Je werkt voor het Netwerk Acute Zorg Limburg. Dit is het stafbureau voor de acute en opgeschaalde zorg in de regio Limburg. Het bureau ondersteunt het Regionaal Overleg Acute Zorg (ROAZ). Het ROAZ zorgt er in gezamenlijkheid voor dat patiënten in deze regio met een acute zorgvraag snel de beste zorg krijgen op de juiste plaats. Om dit te bereiken werken ketenpartners in de zorg samen. Het NAZL bureau faciliteert, verbindt, begeleidt, informeert en adviseert aangesloten ketenpartners in de acute zorg in de regio. Bijvoorbeeld ziekenhuizen, ambulancedienst, huisartsen, GGD’en, zorgverzekeraars, GGZ-organisaties, verloskundigen en de VVT-sector. NAZL is daarmee een van de tien acute zorgnetwerken van het Landelijk Netwerk Acute Zorg (LNAZ).
Je bent onderdeel van een groeiende organisatie in een dynamisch werkveld, die voortdurend nieuwe kansen en uitdagingen biedt. Je komt in een groep van gedreven adviseurs en projectleiders die, net als jij, verschil willen maken in de regio. Ook werk je samen met medisch coördinatoren, registratiemedewerkers en communicatieadviseurs.
NAZL is als zelfstandige organisatie bij het MUMC+ ondergebracht. Als onderdeel van het netwerk biedt NAZL betrouwbare, onafhankelijke en neutrale expertise. Met objectieve data, goede analyses en adviezen op elk niveau. In de loop der jaren zijn we steeds verder gegroeid van een ondersteunend naar een adviserend bureau. We vormen de schakel tussen partners in de regio op het brede terrein van de acute zorg.
De dynamische werkomgeving en de toenemende druk op de acute zorgketen maakt dat we van je vragen om flexibel te kunnen inspringen op veranderende situaties en dat je kan werken onder tijdsdruk, ook soms buiten kantoortijden. Maastricht is de uitvalsbasis, maar je hebt vaak overleg bij de ketenpartners uit het netwerk, met collega’s van het landelijke bureau en andere acute zorgnetwerken.
Wat vragen wij van jou?
Met jouw servicegerichte instelling ben je altijd twee stappen vooruit en weet je hoe je collega’s het beste kunt ontzorgen. Je overziet wat er speelt, schakelt snel en kunt goed prioriteren, ook wanneer er veel tegelijk speelt. Werken in de acute zorg vraagt dat je je gemakkelijk aanpast aan veranderende omstandigheden, rustig blijft onder druk en het overzicht bewaart met oog voor de verschillende belangen binnen het netwerk.
- Je hebt minimaal MBO4 werk- en denkniveau.
- Je hebt ervaring in een vergelijkbare rol, zoals managementassistent(e), officemanager of directiesecretaresse.
- Je functioneert uitstekend in teamverband, bent communicatief vaardig en sociaal sterk.
- Je bent pragmatisch, organisatorisch sterk, integer, zelfstandig en stressbestendig.
- Affiniteit of ervaring met (acute) zorg is een pré.
- Je kunt vanwege je uitstekende sociale vaardigheden goed functioneren in teamverband. Dat, in combinatie met een flexibele werkhouding en het feit dat je pragmatisch, stressbestendig, integer én organisatorisch sterk bent, maakt dat jij de collega bent, waar wij naar op zoek zijn.
Voor deze functie geldt dat je voor aanvang van het dienstverband een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) moet kunnen overhandigen.
Salaris
Afhankelijk van opleiding en ervaring bedraagt het salaris minimaal € 3.020,- en maximaal € 4.041,- bruto per maand bij een fulltime aanstelling. Dit salaris is exclusief, vakantiegeld en een eindejaarsuitkering van 8,3% van je bruto jaarsalaris.
Arbeidsovereenkomst
Het betreft een tijdelijk arbeidsovereenkomst van 1 jaar voor gemiddeld 24 uur per week conform artikel 2.4.2 van de Cao umc. De Cao universitair medische centra (umc) is op deze functie van toepassing.
Na deze tijdelijke periode bestaat er, bij gebleken geschiktheid, de mogelijkheid tot verlenging / het krijgen van een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.
Wat bieden wij
Bij het Maastricht UMC+ zorgen wij ervoor dat je alles hebt om jouw bijdrage te leveren aan de ultieme zorg. Daar horen de juiste arbeidsvoorwaarden bij. Lees hier wat wij je bieden.
Heb je nog vragen?
Voor meer informatie over de functie of de opleidings- en doorgroeimogelijkheden mag je contact opnemen met Wendy Vanhees (officemanager) bereikbaar op 043-3876389 of via wendy.vanhees@nazl.nl. Een dag meelopen? Ook dat behoort tot de mogelijkheden!
Voor informatie over de sollicitatieprocedure volg je deze link. Algemene informatie over arbeidsvoorwaarden en werken bij het Maastricht UMC+ vind je hier. Het antwoord op jouw vraag niet kunnen vinden? Neem dan contact op met team Recruitment.
De sollicitatiegesprekken zullen in week 46 en 47 worden gehouden.
Sollicitaties voor deze vacature kunnen worden ingediend tot en met 3 november.
Wij werven onze kandidaten zelf en werken niet samen met externe bureaus voor deze vacature.