Maastricht UMC+ zoekt een

OK Planner/Roosterplanner

Dienstverband

20 uur per week

Opleidingsniveau

HBO

Standplaats

Maastricht

Werkvelden

Universitair Medische Centra
Wat ga je doen?
Wij zijn op zoek naar een OK Planner/Roosterplanner die samen met een duo-collega verantwoordelijk is voor het hele OK planningsproces vanaf het aanvragen van een OK tot het moment waarop de patiënt op de OK dient te verschijnen.

Je voert samen met jouw collega de regie over het planningsproces en je bent hèt aanspreekpunt. Het betreft de oncologische patiëntenzorg, de electieve zorg en de zorg in andere centra, waar onze chirurgen de operaties uitvoeren, zoals in bijv. de Annadal Kliniek.

Als planner ben je de spil van de afdeling in de patiëntenstromen en planningen. Jouw schema’s zijn de basis voor andere afdelingen om hun werkzaamheden te plannen, denk hierbij aan onderzoeken op het gebied van radiologie, nucleaire geneeskunde, preoperatieve screeningen bij de anesthesie, etc.

Wat het dienstrooster van de chirurgen betreft, maak je aan de hand van een grondschema de indeling van de operateurs op basis van beschikbaarheid. Je stelt de dagschema’s op en zorgt zo voor een adequate verdeling van het spoedsein, supervisie op de poli etc.

Hoe ziet je werkomgeving eruit?
Samen met een collega ben je verantwoordelijk voor de OK planning/roosterplanning van een paar aandachtsgebieden binnen de chirurgie, waaronder o.a. de colorectale chirurgie, de mammachirurgie, alsmede de chirurgie binnen de Annadal Kliniek. Je vervult het totale takenpakket in een duobaan. Er is een nauwe samenwerking met de medisch specialisten van onze afdeling, alsmede met collega’s van andere centra, zorginstellingen etc. Je hebt telefonisch patiëntcontact i.v.m. het plannen van onderzoeken en operaties.

De medewerkers van de OK Planning maken deel uit van het secretariaat van de medische afdeling Chirurgie.

Wat vragen wij van jou?
Om in aanmerking te komen voor deze vacature dien je te beschikken over de navolgende vaardigheden:

Organisatorische competenties:
  • Plannen en organiseren, resultaatgericht werken.

Sociaal (communicatieve) competenties:
  • Samenwerken, klantgerichtheid, inlevingsvermogen, stressbestendigheid

Taakgerichte competenties:
  • Kwaliteitsbewustzijn, kennis van capaciteitsmanagement en patiëntlogistiek, flexibiliteit en inzet.

Voor deze functie geldt dat je voor aanvang van het dienstverband een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) moet kunnen overhandigen.

Voldoe jij aan de deze functie-eisen? Dan gaan wij voor jou!

Salaris
Afhankelijk van opleiding en ervaring bedraagt het salaris minimaal € 3.430,-- en maximaal € 4.562,-- bruto per maand bij een fulltime aanstelling. Daarnaast ontvang je vakantiegeld en een eindejaarsuitkering van 8,3% van je bruto jaarsalaris.

Arbeidsovereenkomst
Bij een deeltijd aanstelling werk je 20 uur per week. Gelet op het feit dat het een duobaan betreft, werk je een halve dag samen met jouw duo-collega om wekelijks voor een goede afstemming te kunnen zorgen. Daarnaast werk je 2 dagen per week zelfstandig.

Het betreft een arbeidsovereenkomst van 1 jaar voor gemiddeld 20 uur per week conform artikel 2.4.2 Cao umc, zijnde een tijdelijk contract vooruitlopend op een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd als bedoeld in lid 3 van artikel 2.3 Cao umc.

Wat bieden wij
Bij het Maastricht UMC+ zorgen wij ervoor dat je alles hebt om jouw bijdrage te leveren aan de ultieme zorg. Daar horen de juiste arbeidsvoorwaarden bij. Lees hier wat wij je bieden.

Heb je nog vragen?
Voor meer informatie over de functie of de opleidings- en doorgroeimogelijkheden mag je contact opnemen met mw. V. Otten, stafadviseur bedrijfsvoering bereikbaar op telefoonnummer 043-387 7477.

Voor informatie over de sollicitatieprocedure volg je deze link. Algemene informatie over arbeidsvoorwaarden en werken bij het Maastricht UMC+ vind je hier. Het antwoord op jouw vraag niet kunnen vinden? Neem dan contact op met team Recruitment.

De sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden op maandag 25 augustus, vanaf 13:00.

Sollicitaties voor deze vacature kunnen worden ingediend tot en met 14 augustus.

Wij werven onze kandidaten zelf en werken niet samen met externe bureaus voor deze vacature.