Maastricht UMC+ zoekt een
Projectmedewerker/stafadviseur
Dienstverband
32 - 36 uur per week
Opleidingsniveau
HBOStandplaats
MaastrichtWerkvelden
OverigeDe projectmedewerker/stafadviseur is de linking pin tussen de interne klant, het expertisecentrum, werkgroepen en leveranciers met betrekking tot de procesmatige en/of planmatige invoering van innovatieve initiatieven. Verder vragen we je te ondersteunen bij het uitvoeren van het kwaliteitsmanagementsysteem(KMS) van het Facilitair Bedrijf binnen Catering (NEN-EN-ISO 9001/22000). Procesmanagement, risicomanagement en inrichten en onderhouden van het KMS behoren ook tot de taak. Denk hierbij aan metingen/verificaties, managementrapportages, procesverbeteringen, analyses en advies.
De projectmedewerker/stafadviseur is het tactisch/operationeel verlengstuk van het Expertisecentrum Catering van het Facilitair Bedrijf. Dit centrum is verantwoordelijk voor de organisatie en opvolging van afspraken m.b.t alle bedrijfsprocessen op het deelgebied Catering. Het centrum zorgt voor eten en drinken dat kwalitatief goed is, veilig is en de juiste kostprijs heeft. Tevens draagt het bij aan een aangenaam verblijf van de patiënt/medewerker door het bieden van de juiste service en in te spelen op de behoeften van de patiënt/begeleiders/medewerkers op het gebied van voeding. Ook ondersteunen ze medewerkers bij het uitoefenen van hun taak door het leveren van de juiste producten op de juiste tijdstippen op de juiste plaatsen.
Hoe ziet je werkomgeving eruit?
Maak jij ons faciliterend team compleet?
MUMC+
Wij heten je van harte welkom in de wereld van het Maastricht UMC+, een wereld waarin top zorg samengaat met warmte en aandacht, voor onze patiënten én voor elkaar. Het is een wereld die wel eens het begin van een mooie carrière kan zijn!
Facilitair bedrijf
Het Facilitair Bedrijf, als een van de servicebedrijven in het MUMC+, heeft als doel het ‘ontzorgen’ van het primaire proces (patiëntenzorg, onderzoek en onderwijs) door middel van het leveren van huisvestingsfaciliteiten, producten en dienstverlening. Onze missie is ‘Onze service = uw succes!’.
We verlenen onze diensten vanuit vier procesgroepen, te weten Ontvangst & Bedrijfsveiligheid, Logistiek, Techniek en Catering. Ondersteunende werkzaamheden en centrale staftaken t.b.v. het FB zijn ondergebracht bij de afdeling Bedrijfsvoering. Dit alles doen we met een enthousiast en deskundig team.
Jij vindt het, net als wij, belangrijk om iets voor een ander te betekenen. Samenwerken is voor jou een vanzelfsprekendheid en met jouw klantgerichtheid, pro-activiteit en resultaatgerichtheid draag jij bij aan de realisatie van onze ambities!
Wij maken onze missie een succes door:
- In regie te zijn. Dit betekent dat we ‘in control’ zijn voor wat betreft producten en diensten die we inkopen én producten en diensten die we zelf uitvoeren vanuit eigen dienstverlening.
- Wendbaar te blijven. Onze omgeving verandert veelvuldig. Als Facilitair Bedrijf moeten we meebewegen met vraag en aanbod. Dit vraagt om flexibele, duurzaam inzetbare medewerkers.
- In verbinding te staan. Klantvragen zullen integraal vanuit ons Facilitair Bedrijf worden opgepakt. We geven meer dan alleen sec antwoord op de vraag. Waar mogelijk werken we intensief samen met de andere servicebedrijven.
Ons succes meten we af aan de tevredenheid van onze klanten, medewerkers en leveranciers en aan de pijlers effectiviteit & efficiency, financiële gezondheid, risicobeheersing & veiligheid.
Procesgroep Catering
Je bent werkzaam binnen het expertisecentrum van Catering. Hier werken een 10-tal enthousiaste medewerkers, met hart voor zorg en commerciële gedrevenheid die samen nieuwe (voedings)concepten implementeren en Catering naar een hoger niveau tillen. Je rapporteert aan de manager Catering en functioneel aan de stafadviseur Kwaliteit, Veiligheid en Bedrijfsvoering.
Wat vragen wij van jou?
- HBO werk en denkniveau
- Kennis van de NEN-EN-9001 en 22000 normen
- Affiniteit met continu verbeteren en zoeken naar innovaties
- Ervaring in het ondersteunen en implementeren van projecten
- Kennis van diverse facilitaire processen en ervaring met geautomatiseerde administratieve systemen
- Commerciële ervaring en/of ervaring in de evenementen/cateringbranche is een pré
- Kennis van protocollen, procedures en voorschriften
- Bekend met data gedreven werken en kennis van BI-tooling is een pré
Je bent een gedreven, energieke persoonlijkheid met goede sociale en communicatieve vaardigheden. Je bent initiatiefrijk, besluitvaardig en hebt een flexibele- en proactieve instelling. Plannen, organiseren en prioriteren zijn sterke punten. Een klant- en servicegerichte instelling zijn je eigen.
De competenties mensgericht, resultaatgericht, ondernemend en beheersmatig worden binnen het Facilitair Bedrijf als uitgangspunt gehanteerd.
Gerichte ervaring in soortgelijke functie en in soortgelijke werkomgeving is een pré.
Voor deze functie geldt dat je voor aanvang van het dienstverband een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) moet kunnen overhandigen.
Salaris
Afhankelijk van taakgebied en ervaring bedraagt het salaris minimaal € 3.765,- en maximaal € 5.160,- bruto per maand bij een fulltime aanstelling. Dit salaris is exclusief vakantiegeld en een eindejaarsuitkering van 8,3% van je bruto jaarsalaris.
Arbeidsovereenkomst
Het betreft een arbeidsovereenkomst voor minimaal 32 en maximaal 36 uur per week conform artikel 2.4.2 Cao umc vooralsnog voor de duur van 1 jaar.
Wat bieden wij
Bij het Maastricht UMC+ zorgen wij ervoor dat je alles hebt om jouw bijdrage te leveren aan de ultieme zorg. Daar horen de juiste arbeidsvoorwaarden bij. Lees hier wat wij je bieden.
Heb je nog vragen?
Voor meer informatie over de functie of de opleidings- en doorgroeimogelijkheden mag je contact opnemen met Mariella Bouts via mariella.bouts@mumc.nl (afwezig 6-13 november) of Bettina Smeets via bettina.smeets@mumc.nl.
Voor informatie over de sollicitatieprocedure volg je deze link. Algemene informatie over arbeidsvoorwaarden en werken bij het Maastricht UMC+ vind je hier. Het antwoord op jouw vraag niet kunnen vinden? Neem dan contact op met team Recruitment.
De sollicitatiegesprekken zullen in week 47/48 worden gehouden.
Sollicitaties voor deze vacature kunnen worden ingediend tot en met 13 november.
Wij werven onze kandidaten zelf en werken niet samen met externe bureaus voor deze vacature.