Maastricht UMC+ zoekt een
Teamleider Openbare Ruimten/Coördinator Projectverhuizingen
Dienstverband
32 - 36 uur per week
Opleidingsniveau
HBOStandplaats
MaastrichtWerkvelden
Universitair Medische CentraDe teamleider Is verantwoordelijk voor het onderhouden van de klantrelatie, het adviseren en implementeren van beleid en definiëren van de eisen en wensen die aan het beheer van de Openbare Ruimten worden gesteld, het inbrengen van inzichten en innovaties en het opstellen en uitvoeren van verbeterplannen. Ook is hij/zij verantwoordelijk voor de integrale dagelijkse coördinatie van de dienstverlening.
De Teamleider Openbare Ruimten is het tactisch/operationeel verlengstuk van het Expertisecentrum Ontvangst en Bedrijfsveiligheid en hiërarchisch verantwoordelijk voor de aansturing van het team Openbare Ruimten. Het Expertisecentrum is verantwoordelijk voor de organisatie en opvolging van afspraken m.b.t alle bedrijfsprocessen op het deelgebied Ontvangst en Bedrijfsveiligheid.
Naast teamleider bestaat de functie uit Coördinator Projectverhuizingen.
De verdeling in tijd binnen de functie is 65% teamleider en 35% heeft betrekking op de werkzaamheden van Coördinator projectverhuizingen.
Als Coördinator Projectverhuizingen ondersteun je de uitrol van projecten binnen het Strategisch Vastgoed Plan. Als gevolg van het grote aantal projecten dat op stapel staat, zullen veel verhuisbewegingen gaan plaatsvinden. In jouw functie ben je verantwoordelijk voor het plannen, coördineren en uitvoeren van verhuisprojecten voor de afdelingen van MUMC+. Je zorgt ervoor dat verhuizingen soepel verlopen en dat alle betrokken partijen goed geïnformeerd en tevreden zijn.
Hoe ziet je werkomgeving eruit?
Het Servicebedrijf Facilitair Bedrijf heeft als doel het ‘ontzorgen’ van het primaire proces (patiëntenzorg, onderzoek en onderwijs) door middel van het leveren van huisvestingsfaciliteiten, producten en dienstverlening. Onze missie is ‘Onze service = uw succes!’.
We verlenen onze diensten vanuit vier procesgroepen, te weten Ontvangst & Bedrijfsveiligheid, Logistiek, Techniek & Duurzaamheid en Catering. Ondersteunende werkzaamheden t.b.v. het Facilitair Bedrijf zijn ondergebracht bij de afdeling Bedrijfsvoering. Dit alles doen we met een enthousiast en deskundig team medewerkers.
Jij vindt het, net als wij, belangrijk om iets voor een ander te betekenen. Samenwerken is voor jou een vanzelfsprekendheid en met jouw klantgerichtheid, pro-activiteit en resultaatgerichtheid, draag jij bij aan de realisatie van onze ambities!
Wij maken onze missie een succes door:
- In regie te zijn. Dit betekent dat we ‘in control’ zijn voor wat betreft producten en diensten die we inkopen en onze eigen dienstverlening.
- Wendbaar te blijven. Onze omgeving verandert veelvuldig. Als Facilitair Bedrijf moeten we meebewegen met vraag en aanbod. Dit vraagt om flexibele, duurzaam inzetbare medewerkers.
- In verbinding te staan. Klantvragen zullen integraal vanuit ons Facilitair Bedrijf worden opgepakt. We geven meer dan alleen sec antwoord op de vraag. Waar mogelijk werken we intensief samen met de andere servicebedrijven.
Ons succes meten we af aan de tevredenheid van onze klanten, medewerkers en leveranciers en aan de pijlers effectiviteit & efficiency, financiële gezondheid, risicobeheersing & veiligheid.
Je bent werkzaam binnen de Procesgroep Ontvangst en Bedrijfsveiligheid, binnen het nieuwe team Openbare Ruimten, dat bestaat uit 6 medewerkers. Deze medewerkers hebben Gastvrijheid/Hospitality, Samenwerken, Collegialiteit en Resultaatgerichtheid hoog in het vaandel staan. Verder werk je nauw samen met de projectleiders en adviseurs van Bureau Vastgoed & Huisvesting en de projectmanager bouw Facilitair Bedrijf.
Nieuwsgierig geworden over de Procesgroep Ontvangst en Bedrijfsveiligheid? Bekijk dan vooral ook onze video.
Wat vragen wij van jou?
- HBO werk en denkniveau;
- Ruime aantoonbare ervaring in het aansturen en coachen van medewerkers;
- Ervaring met continu verbeteren en zoeken naar innovaties;
- Ervaring in het ondersteunen en implementeren van projecten;
- Kennis van diverse facilitaire processen en ervaring met geautomatiseerde administratieve systemen;
- Kennis van wet- en regelgeving rondom ISO 22000;
- Aantoonbare ervaring met verandertrajecten waarbij People management een belangrijke rol speelt.
Je bent een gedreven persoonlijkheid met goede sociale en communicatieve vaardigheden. Je bent initiatiefrijk, besluitvaardig en hebt een flexibele- en proactieve instelling. Plannen, organiseren en prioriteren zijn sterke punten. Een klant- en servicegerichte instelling zijn je eigen.
De competenties mensgericht, resultaatgericht, ondernemend en beheersmatig worden binnen het Facilitair Bedrijf als uitgangspunt gehanteerd.
Gerichte ervaring in een soortgelijke functie is een eis en in een soortgelijke werkomgeving een pré.
Salaris
Afhankelijk van opleiding en ervaring bedraagt het salaris minimaal € 3.430,- en maximaal € 4.562,- bruto per maand per 1-9-2025 bij een fulltime aanstelling, conform schaal 08 van de Cao umc.
Arbeidsovereenkomst
Het betreft een tijdelijke arbeidsovereenkomst van 12 maanden voor gemiddeld 32 tot 36 uur per week conform artikel 2.4.2 van de Cao umc.
Wat bieden wij
Bij het Maastricht UMC+ zorgen wij ervoor dat je alles hebt om jouw bijdrage te leveren aan de ultieme zorg. Daar horen de juiste arbeidsvoorwaarden bij. Lees hier wat wij je bieden.
Heb je nog vragen?
Voor meer informatie over de functie of de opleidings- en doorgroeimogelijkheden mag je contact opnemen met Office Manager Huub Delsing bereikbaar op 043-3877911 of via huub.delsing@mumc.nl.
Voor informatie over de sollicitatieprocedure volg je deze link. Algemene informatie over arbeidsvoorwaarden en werken bij het Maastricht UMC+ vind je hier. Het antwoord op jouw vraag niet kunnen vinden? Neem dan contact op met team Recruitment.
De sollicitatiegesprekken zullen in week 34 worden gehouden. Een assessment is een onderdeel van de sollicitatieprocedure.
Sollicitaties voor deze vacature kunnen worden ingediend tot en met 17 augustus.
Wij werven onze kandidaten zelf en werken niet samen met externe bureaus voor deze vacature.