Mondriaan zoekt een
Administratief-secretarieel medewerker bij het Zorgsecretariaat Poli Volwassenen
Dienstverband
32 - 36 uur per week
Opleidingsniveau
MBO niveau 4Standplaats
MaastrichtWerkvelden
Geestelijke gezondheidszorgWerken bij het Zorgsecretariaat van de Poli Volwassenen
De zorgsecretariaten van Mondriaan Volwassenzorg zijn dynamische werkplekken. De geestelijke gezondheidszorg is voortdurend in ontwikkeling en in beweging. Hierdoor word je uitgedaagd, het zorgt voor afwisseling in je werk. Je werkt ondanks wisselende en hectische omstandigheden altijd zorgvuldig en professioneel door. In tijden van vernieuwing ben jij op je best. Je neemt verantwoordelijkheid, stelt je eigen grenzen en houdt je hoofd koel onder druk.
Past deze functie bij jou?
Als administratief-secretarieel medewerker ligt jouw focus op het behandelteam. Je bent de spin in het web en bent onmisbaar voor jouw behandelteam! Een behandelteam bestaat o.a. uit psychiaters, psychologen, verpleegkundig specialisten en verpleegkundigen.
Je werkzaamheden bestaan uit secretariële taken en het uitvoeren van administratieve en proces-ondersteunende werkzaamheden. Het doorgronden van processen gaat jou goed af en je denkt erover mee of deze efficiënter en effectiever gemaakt kunnen worden. Je pakt taken proactief op. Belangrijk is dat je het overzicht houdt. Om geïnformeerd te blijven over de laatste ontwikkelingen binnen jouw vakgebied sluit je aan bij de werkoverleggen van jouw team.
Het zorgsecretariaat van Poli Volwassenen Maastricht bestaat uit 7 secretaresses. We verwachten dat je op woensdag en vrijdag ingeroosterd kan worden, de overige dagen stellen we vast in overleg.
Wat ga je doen?
- Je bent de schakel tussen het zorgsecretariaat en de behandelaren;
- Je verricht administratieve en secretariële taken ten behoeve van de directe hulpverlening, de registratie en de patiëntenadministratie;
- Je beantwoordt de telefoon en ontvangt bezoek (receptie/baliefunctie en backoffice).
Dit neem je mee
- Je hebt een afgeronde administratieve opleiding op minimaal mbo-niveau (MEAO secretarieel, Schoevers of een gelijkwaardige opleiding);
- Je hebt ervaring met geautomatiseerde informatiesystemen (bij voorkeur met Pluriform Zorg);
- Je hebt kennis van en ervaring met het MS-Office pakket;
- Je hebt een dienstverlenende en klantgerichte instelling;
- Je bent flexibel, representatief, positief en klantgericht;
- Je bent accuraat, doortastend en een actieve meedenker (je wordt enthousiast van vernieuwingen);
- Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en goede communicatieve vaardigheden.
Hoe ziet een willekeurige werkdag eruit en wat vinden wij belangrijk?
Afhankelijk van de afspraken die we met jou maken, begint jouw werkdag tussen 08.00 en 08.30 uur. Je start met een kopje koffie/thee en spreekt de dag door met jouw collega’s op het secretariaat. We hechten veel waarde aan werkgeluk en plezier in je werk, daarom beginnen we de dag altijd met een glimlach en een positieve instelling.
Je bekijkt voor het behandelteam welke opdrachten in de gezamenlijke mailbox staan en gaat aan de slag. Tussendoor handel je telefoontjes af, waarbij je o.a. afspraken inplant voor patiënten, herhaalrecepten afhandelt en vragen beantwoordt van huisartsen, verwijzers of behandelaren.
Je neemt pauze tussen 12.30 en 14.00 uur: lekker wandelen of lunchen met je collega’s. We moedigen iedereen aan om even te ontspannen en te genieten van de pauze, zodat je met nieuwe energie de middag kunt beginnen. Na de pauze pak je je werkzaamheden weer op. Voor onze patiënten verrichten wij administratieve werkzaamheden vanaf de intake afspraak tot en met de sluiting van de zorg. We dragen samen met onze behandelaren zorg voor een juiste registratie t.b.v. de facturering richting de zorgverzekeraars. Indien van toepassing bespreek je openstaande foutmeldingen ten aanzien van de registratie met de betrokken behandelaren en/of onze Zorgadministratie. Tussendoor ben je nog altijd die duizendpoot aan de telefoon. Jouw werk is nooit af en je mailbox is nooit leeg, hier kun jij goed mee omgaan.
Met je vragen kun je altijd terecht bij jouw behulpzame collega’s van je eigen secretariaat en ook bij het secretariaat Poli Volwassenen in Heerlen. Hier zijn 10 collega’s werkzaam. We geloven in een ondersteunende en collegiale werkomgeving, waar iedereen elkaar helpt en samenwerkt. Met jouw leidinggevende heb je een fijn contact. Zij staat altijd voor je klaar als je haar nodig hebt.
Je kunt zowel aan de balie als in de back-office ingepland worden, waarbij de nadruk wel zal liggen op de backoffice. Afhankelijk van de afspraken die gemaakt zijn, eindigt jouw werkdag tussen 17.00 en 17.30 uur en ga je met een voldaan gevoel naar huis, wetende dat je een waardevolle bijdrage hebt geleverd aan ons team en onze patiënten!
Wat wij bieden
Gevarieerd en zinvol werk in een professionele en prettige werkomgeving. Bij ons is er ruimte voor ontwikkeling, vernieuwing en verdieping.
Geschikte kandidaten krijgen bij Mondriaan direct een vast contract. Het salaris bedraagt minimaal €2.416,-- en maximaal €3.380,-- bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek (FWG 35 - CAO GGZ, kernfunctie administratief secretarieel medewerker). Verder kun je rekenen op goede arbeidsvoorwaarden, Mondriaan Benefits en veel leer- en ontwikkelmogelijkheden. Bekijk alle voordelen van Mondriaan als werkgever.
Waarom kiezen voor Mondriaan?
✔️ Enthousiast team: Werken in een team waar aandacht is voor elkaar en ruimte voor plezier kan je werkplezier aanzienlijk vergroten.
✔️Specialistische zorg: Werken met cliënten met psychiatrische aandoeningen biedt een uitdagende en betekenisvolle werkomgeving.
- ️Multidisciplinaire samenwerking: Samenwerken met verschillende disciplines kan je professionele ontwikkeling bevorderen en je werk interessanter maken.
✔️Eigen verantwoordelijkheid: De functie biedt ruimte voor eigen initiatief en verantwoordelijkheid, wat je werk uitdagend en bevredigend kan maken.
Interesse?
Spreekt deze baan je aan? Dan zien we graag je sollicitatie tegemoet vóór 22 juli 2025.
Voor vragen of meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Chantal Jennekens, teamleider zorgsecretariaat Poli Volwassenen Maastricht, via telefoonnummer: 06-29676212.
Om in aanmerking te komen voor deze functie is een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist. De kosten voor het aanvragen hiervan zijn uiteraard voor onze rekening. Daarnaast kunnen referenties opgevraagd worden.